لذت بردن از درد نیپل و سینه در خانم‌ها

نوک سینه‌ها یا همان نیپل نه تنها بسیار تحریک پذیرند، بلکه پتانسیل خوبی نیز برای انجام بازی‌های سکسی مختلف دارند. روش‌های متفاوتی برای تحریک نوک سینه‌ها در طول یک جلسه BDSM وجود دارد، برای مثال: به آرامی کشیدن، فشردن، نیشگون گرفتن، سرد کردن با یخ، لیس زدن و کشیدن آنها. در این نوشته به شما بازی لذت و درد با نوک سینه را آموزش می‌دهیم که برای اسلیو پسر و دختر، بسیار لذت‌بخش است.

این نوشته در دسته‌بندی مهارت قرار دارد. در موضوع مهارت به شما هرآنچه که در طول جلسه ارباب و برده لازم دارید تا یاد بگیرید و ماهرتر شوید، آموزش داده می‌شود. برخی از مقالات این دسته به سبک ترجمه آزاد هستند که ترجمه و در وبلاگ منتشر می‌شود. از دوست عزیزم جزیره بابت ترجمه این مقاله، سپاسگزارم. اگر شما هم می‌خواهید در ترجمه‌های بعدی همراه باشید و یا پیشنهادی برای یادیگری دارید، کافیست در صفحه تماس و همکاری به من پیام بدهید.

این مقاله در وبلاگ ماجراجویی‌های یک ساب‌میسیو در سپتامبر ۲۰۱۹ منتشر شده و در وبلاگ اونتاشگال به فارسی برگردانده شده است.


لینک عضویت در کلاب اونتاشگال
لینک عضویت ۱۰۰ نفر جدید

اگر میخواهید درد شیرین شکنجه نوک سینه را تجربه کنید، می‌توانید از گیره‌های سینه استفاده کنید که به همین منظور طراحی شده‌اند. انواع مختلفی از گیره‌های سینه وجود دارند که برای سایر مناطق حساس مانند کلیتوریس یا پوست بیضه نیز می‌توانند استفاده شوند. بسیاری از افراد برای این منظور، از ابزارهای دست ساز یا خانگی مانند گیره لباس استفاده می‌کنند، با این وجود اگر تصمیم گرفتید که با نوک سینه‌ها بازی کنید، گیره‌های سینه گزینه مطمئن‌تری هستند.

گیره‌های سینه میتوانند طیف گسترده‌ای از احساسات، از درد خفیف تا تقریبا غیرقابل تحمل را به وجود آورند. بسیار مهم است که شما هنگام شروع به استفاده از گیره‌های سینه، محدودیت‌های سلطه‌پذیر را گام به گام کشف کنید. سعی کنید قبل از شروع مستقیم بازی با نوک سینه، اسلیو رو تحریک کنید. تحریک شدن خیلی زیاد درد رو خیلی قابل تحمل میکنه. زیبایی این ابزارها در لذت هر دو شما تاثیر زیادی می‌گذاره. خرج کنید!

آموزش بهترین تجربه برای لذت و درد سینه

  1. به یاد داشته باشید که زمان شما برای شکنجه سینه محدود است. هرچه فشار روی گیره‌های سینه بیشتر شود، جلسه شما نیز باید کوتاهتر شود. فشاری که شما روی گیره‌ها اعمال میکنید، جریان خون به سمت نوک سینه‌ها را کاهش میدهد و این ممکن است منجر به آسیب بافت شود. توصیه میشود گیره‌ها را نهایت تا ۲۰ دقیقه استفاده کنید.
  2. زمانی که گیره‌ها را روی نوک سینه‌ها قرار می‌دهید، اجازه دهید پارتنرتان خود را با فشار آن وفق دهد. همچنین میتوانید با افزودن وزنه، کمی فشار و کشش روی بافت اعمال کنید. درد بیشتر، لذت بیشتر.
  3. شما همچنین میتوانید دردی که پارتنرتان حس می‌کند را با باز کردن گیره‌ها برای چند لحظه و دوباره قرار دادن آنها، کنترل کنید.
  4. باز کردن گیره‌ها به خودی خود دردناک هستند، به خصوص اگر به طور ناگهانی این کار را انجام دهید و یا گیره‌ها را به آرامی بیرون بکشید. این کار اغلب بسیار دردناک است، تحمل آن نیز حتی سخت‌تر از تحمل فشاری‌ست که به طور معمول توسط گیره بر روی نوک سینه‌ها اعمال میشود. بعد از بازی تنها چند لحظه کافی‌ست نوک سینه‌ها را با لب‌ها به آرامی لمس کنید تا احساس سوزش ایجاد شود.
  5. یک روش دیگر برای تشدید احساسات برده، سرد کردن سینه‌ها با یخ است، چه در هنگام شکنجه چه قبل از آن. این عمل حساسیت نوک سینه‌ها را افزایش میدهد، زیرا پوستِ سرد تحریک پذیرتر است. سرما در یک بدن داغ و گرم لذت زیادی به همراه دارد!
  1. شما همچنین می‌توانید نوک سینه‌های ساب‌میسیو را برای لذت بصری تزئین کنید، برای این منظور میتوانید نوک سینه‌ها را به قلاده، دستبند، تختخواب یا به هر قسمت از بدن‌شان متصل کنید. این امر باعث می‌شود کوچکترین حرکت برای او دردناک شود و درک کند که در هر حالتی درمانده است، همچنین روشی بسیار موثر نیز برای تحریک ذهنی سلطه‌پذیر است. اگر میخواهید سلطه‌پذیرتان مجموعه‌ای از احساسات گوناگون را تجربه کند، می‌توانید از طریق نوازش دردناک و بازی با اندام‌های تناسلیِ او، لذت و درد بیشتری را به او بدهید.
  2. همیشه حواستان به عکس العمل‌های سلطه پذیرتان باشد و از درد دادن بیش از حد نوک سینه خودداری کنید. هر جلسه از این نوع بازی استفاده نکنید زیرا ممکن است اسلیو حساسیت و تحریک پذیری خود را در این ناحیه از دست بدهد و حتی قادر به درک حس لامسه هم نباشد. اگر هدف شما تشدید لذت‌های جنسی‌ست نیازی به شکنجه نوک سینه‌ها برای مدت طولانی نیست، این کار را به عملی آزاردهنده تبدیل نکنید.
  3. انواع مختلف بازی‌های مخصوص نوک سینه را امتحان کنید، آنها را شلاق بزنید، یا بانداژشان کنید. این کار باعث می‌شود جلسات شما غیرقابل پیش بینی شوند و همچنین سلطه‌پذیر نیز به درد عادت نکند، و بارها و بارها احساسات جدیدی را تجربه کند.
  4. مراقب ایمنی گیره‌های سینه باشید و بعد از هربار استفاده، آنها را استریل کنید زیرا باکتری‌های روی سطح آن می‌توانند سلامتی سلطه‌پذیر را تهدید کنند. برای پیشگیری از آسیبهای پوستی، همیشه گیره را بررسی کنید تا لبه‌های زبر یا شکستگی نداشته باشد.

اگر به لوازم یا اسبا‌ب‌بازی‌های جنسی دسترسی ندارید، از گیره‌های پلاستیکی با کیفیت بالا و سپس چوبی استفاده کنید. برای استفاده از گیره‌های فلزی، با چسب سر گیره‌ها را کمی نرم‌تر کنید. این اولین ترجمه جزیره در این وبلاگ بود. کانال تلگرام جزیره رو برای یادگیری BDSM دنبال کنید.

اونتاشگال . فروردین ۱۳۹۹

نوشته‌های روزمره،‌ خاطرات و مطالب بیشتر از اونتاشگال را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

اینستاگرام وبلاگ . تلگرام . توییتر . اینستاگرام شخصی

حمایت مالی از وبلاگ اونتاشگال


پادکست اونتاشگال را از CastBoxApple PodcastSpotifyGoogle Podcast بشنوید.

2 دیدگاه برای «لذت بردن از درد نیپل و سینه در خانم‌ها»

  1. با سلام خیلی لذت بردم دقیقا همینگونه است که نوشته اید همیشه من از پارنترم میخواهم که نوک پستانهایم را بشدت فشار بدهد و یا بکشد این امر لذت بسیار زیادی برای تحریک شدنم دارد و البته بعضیها نیشگون میگیرن که این هم تحریکم میکند در مجموع اگر پارنترم نوک پستانهایم را فشار و یا نکشد لذت زیادی از رابطه نمیبرم . باز هم متشکرم از اموزشهای مفیدتان .

    لایک

بیان دیدگاه

این سایت برای کاهش هرزنامه‌ها از ضدهرزنامه استفاده می‌کند. در مورد نحوه پردازش داده‌های دیدگاه خود بیشتر بدانید.