بهترین شیوه‌های خودارضایی برای خانم‌ها

هیچ فرمول جادویی برای خودارضایی کردن وجود ندارد، هیچ چیزی مناسب همه نیست و بدون شک هیچ حقه منحصر به فردی وجود نیست که بتواند همه را به یک جا آگاه کند. آیا باید به دنبال راه‌های جدیدی برای خودارضایی بگردیم؟ چندوقت یکبار خودارضایی می‌کنید؟ خانم‌ها در چه پوزیشن‌هایی باید خودارضایی کنند؟ مطمئنا پاسخ برای هر شخصی و هر بدنی متفاوت است اما ما با کمک سکسولوژیست معروف جسیکا پارکر راهنمایی را برای کمک به انجام پروسه‌ خودارضایی برای خانم‌ها جمع‌آوری کردیم.

انجام عالی سکس با خود به داشتن سکس بهتر با پارتنر کمک می‌کند! اکثر مواقع از پارتنرها انتظار دارید بدانند چگونه باید به شما لذت بدهند، اما در حالی که خودتان هنوز نمی دانید چگونه به خود لذت دهید، چگونه از پارتنرتان انتظار دانستن این مسئله را دارید؟ هنگامی که خود را در سطوح عمیق‌تری بشناسید، می‌توانید مفصل با پارتنر خود درباره این موضوع صحبت کنید و او را نیز مطلع گردانید.

  1. خانم‌ها چگونه باید خودارضایی کنند
  2. انواع مدل‌های خودارضایی
  3. چندوقت یکبار می‌توان خودارضایی کرد؟
  4. آیا خودارضایی برای شما مفید و خوب است؟
  5. از چه مدل SexToy برای خودارضایی استفاده کنیم
  6. بهترین پوزیشن‌های خودارضایی
  7. بایدها و نبایدهای خودارضایی
  8. نکات اساسی

ترجمه آزاد مجموعه مقاله‌هایی در زمینه آموزش رابطه، شخصیت شناسی و سبک زندگی BDSM است که ترجمه و در وبلاگ منتشر می‌شود. این نوشته‌ها با هدف بیان واقعیت‌ها، دسترسی به منابع معتبر و درک بهتر گرایش سادومازوخیسم، از منابع معتبر ترجمه شده‌اند. از دوست عزیزم ماتیلدا برای ترجمه، سپاسگزارم. اگر شما هم می‌خواهید در ترجمه‌های بعدی همراه باشید و پیشنهادی برای یادیگری دارید یا می‌توانید در تصویرسازی به ما کمک کنید، کافیست در صفحه تماس و همکاری پیام بدهید.

این مقاله در مارس ۲۰۲۰ در مجله Killing Kittens منتشر و در وبلاگ اونتاشگال به فارسی برگردانده شده است.


لینک عضویت در کلاب اونتاشگال
لینک عضویت ۱۰۰ نفر جدید

خودارضایی در خانم ها

خانم‌ها چگونه باید خودارضایی کنند

راه‌های خیلی زیادی برای خودارضایی وجود دارد! «چگونه جق بزنیم» عبارتی است که به میزبان بسیار زیادی سرچ شده اما هنوز به شکل واضحی درباره آن صحبت نشده است! این کار معمولا شامل لمس کردن ناحیه تناسلی و نواحی جنسی حساس به شکلی لذت بخش می‌شود و البته لمس کردن در افراد مختلف ممکن است بسیار متفاوت باشد. نکته اساسی درباره خودارضایی این است که می‌توانید تمام تکنیک‌ها را امتحان کرده و ببینید کدام یک برای شما لذت بخش‌تر است. مشکلی ندارد و خوش می‌گذرد! بهترین توصیه ما این است که بیخیال زمان شوید تا حواستان پرت آن نشود و خودتان را در دریای «بی وقتی» رها کرده و سعی کنید بدون هرگونه استرسی بدنت‌ان را بشناسید.

انواع مدل‌های خودارضایی

  • کلیتورال: اغلب با استفاده از انگشتان و بازی کردن با کلیتوریس یا چوچول شما همراه است. همچنین می‌توانید از یک ویبراتور و سایر اسباب بازی‌ها برای لذت بیشتر استفاده کنید. ارگاسم کلیتورال را می‌توانید کاملا زیرپوست و در ذهن خود حس کنید. برای اغلب بانوان ارگاسم کلیتورال راحت‌تر و سریع‌تر از سایر مدل‌های ارگاسم است. کلیتوریس عاشق تکرار است. با فشار و بازی کردن با آن به نتیجه مناسب برسید. اگر حساسیت ناحیه خیلی زیاد شد، سرعت و فشار را کم و زیاد کنید. این ارگاسم امن‌ترین نوع خودارضایی برای کسانی که به دنبال حفظ بکارت خود هستند، است.
  • واژینال: این بار هم اغلب با انگشت‌ها یا یک دیلدو و اسباب بازی جنسی اما این بار با وارد کردن آن به داخل واژن خود. اغلب افراد از این روش سخت‌تر ارگاسم می‌شوند و بیشتر گزارش‌ها حاکی از آن است که هرگز ارگاسم واژینال را تجربه نکرده‌اند. اما اگر به آن برسید، در عمق بدن خود حسش می‌کنید و دیواره‌های واژنتان خواهند تپید. برخی از افراد حرکات درجا را به داخل و بیرون ترجیح می‌دهند. حرکاتی که حس خوبی دارند را تکرار کنید و به احساسی که به وجود می‌آید نیز توجه کنید.
  • آنال: اغلب افراد هنگام صحبت از خودارضایی، از مقعد و آنال غافل می‌شوند. دوباره، با استفاده از انگشت‌ها یا سکس توی‌ها می‌توانید آنال ارگاسم را تجربه کنید. اکثرا وسیله‌ای سفت را برای این کار پیشنهاد می‌کنند که بتوان به خوبی آن را حرکت داد. دقیقا پیش از ارگاسم ممکن است احساس دفع شدیدی به شما دست بدهد، در همین لحظه انقباضاتی اطراف اسفنکتر آنال رخ خواهد داد. به یاد داشته باشید که مقعد به طور طبیعی مایع روان کننده‌ای تولید نمی‌کند، پس حتما از لوبریکانت استفاده کنید. همچنین استفاده از وسایلی مانند ماژیک و خودکار کاملا خطرناک است. اگر سکس توی ندارید به جای آن از میوه‌هایی مانند خیار استفاده کنید.
  • کومبو: این حالتی است که شما را دیوانه می‌کند. با بکارگیری هر دو دست می‌توانید همزمان با کلیتوریس بازی کرده و دست دیگر را وارد واژن خود کنید یا این که به صورت ترکیبی از سکس توی‌ها و انگشتان خود استفاده کنید. به کار گیری همزمان واژن و کلیتوریس می‌تواند منجر به یک ارگاسم انفجاری و یا حتی انزال گردد!
  • نواحی حساس جنسی: آخرین اما نه به معنای کمترین. این نواحی شامل نوک سینه یا نیپل‌ها، کشاله ران، گوش، گردن و سایر قسمت‌های بدن می‌شود که می‌توانید آن‌ها را بمالید، فشار دهید، بکشید یا حتی طی سکس برای لذت بیشتر بچلانید. این راه خوبی برای کمک گرفتن از پارتنر، هنگامی که در حال بازی با خود هستید، است.

چندوقت یکبار می‌توان خودارضایی کرد؟

اشخاص مختلف پاسخ‌های متفاوتی برای این سوال خواهند داشت. چیزهایی نظیر تغییرات هورمونی، نوسانات میل جنسی و سطوح استرس و فاکتورهایی این چنینی، روی آن که هر چند وقت یک بار خودارضایی کنید تاثیر می‌گذارند.

فکر کنم اگر در حال آسیب رساندن به خود یا اطرافیان نباشید، مقدار صحیح یا غلطی برای خودارضایی وجود نداشته باشد. همچنین راه‌های خیلی متفاوتی برای خودارضایی یک دختر وجود دارد. گاهی برخی از دکتر پارکر از«بیش از حد» انجام دادن این کار و برخی از «خیلی کم» انجام دادنش ابراز نگرانی می‌کنند.در اکثر مواقع هنگامی که فکر می‌کنیم کاری را بیش از حد یا خیلی کم انجام می‌دهیم، خودمان پاسخ را می‌دانیم. ممکن است در حال به تعویق انداختن یا اجتناب از رو به رو شدن با چیزی باشیم در واقع پرسیدن سوال «خودارضایی مطلوب از نظر من چگونه است؟» می‌تواند کمک کننده باشد. اگر با تعداد دفعاتی که خودارضایی می‌کنید مشکلی نداشته و حالتان خوب است، همینگونه پیش بروید و تا زمانی که نخواستید خودارضایی کنید، فرمول برد خود را تغییر ندهید! آیا همه زنان خودارضایی می‌کنند؟ قطعا خیر، برخی ارتباط با یک پارتنر را برای تحریک شدن ترجیح می‌دهند یا به آن نیاز دارند.

فواید خودارضایی در زنان

آیا خودارضایی برای شما مفید و خوب است؟

قطعا خوب است! این کار برای ریلکسیشن، خودتنظیمی، محبت به خود، تولید هورمون‌های شادی و آزادسازی اندورفین ضروری است!

همچنین روش‌های خیلی خوب زیادی برای خودارضایی وجود دارد، بنابراین امتحان کردنش جالب است! بهترین راه خودارضایی چیست؟ بطور خلاصه، یک راه وجود ندارد. راه‌های عالی فراوانی برای لذت از خود وجود دارد. معمولا هیچ کس به ما نمی‌آموزد چگونه خودمان را لمس کنیم، بنابر این اغلب این کار را در تنهایی می‌آموزیم، سریع و آرام با کشش و گاهی شرم فراوان، که اغلب راه خوبی برای آموختن سکسی بودن نیست! در جامعه جنسی می‌فهمیم که به این درک می‌رسیم که چگونه سکس داشته باشیم اما یکبار که واقعا این تجربه برایمان رخ می‌دهد برای دستیابی به لذت واقعی تقلا می‌کنیم و فکر می‌کنیم که باید بهتر باشیم و خودنمایی بیشتری داشته باشیم. اگر بتوانیم چگونگی لذت از خود و گرامی داشتن بدن خود را بیاموزیم می‌توانیم بدون فشار خود را در سطحی عمیق‌تر، بدون انتظارات، گسترش و دفن کردن پتانسیل لذت آن را حس کنیم.

از چه مدل SexToy برای خودارضایی استفاده کنیم

امروزه وسایل فراوانی با تنوع بالا برای سلایق گوناگون در فروشگاه‌ها وجود دارند. اگر نمی‌دانید از کجا باید شروع کنید، به یک سکس شاپ با کیفیت و دوستانه مراجعه کرده و از فروشندگانش بخواهید شما را راهنمایی کنند. آن‌ها قبلا تمام این وسایل را دیده‌اند و صرفا می‌خواهند شما را راهنمایی کنند، پس احساس شرم و خجالت زدگی نکنید. با یک ویبراتور خوب برای تحریک کلیتوریس اشتباهی نخواهید کرد، یا می‌توانید از یک ویبراتور خرگوشی برای تحریک همزمان کلیتوریس و نقطه جی استفاده کنید.

بهترین پوزیشن‌های خودارضایی

هر پوزیشنی که در آن بتوانید تکان بخورید، نفس بکشید، صدا بدهید و به وضوح بدون سختی و کشش بتوانید هر ناحیه از بدن را که می‌خواهید لمس کنید. اگر می‌خواهید همزمان نیپل و مقعد را لمس کنید و «پوزیشن ریکاوری» با کوسن‌های زیاد می‌تواند بهترین انتخاب باشد، مطمئنا بدون خیمه زدن روی یک گوشی موبایل یا لپ تاپ!

استفاده از یک آینه برای تماشای خود می‌تواند خیلی آموزنده و امید بخش باشد. سعی کنید واژن خود را بشناسید، بدانید چه شکلی است و دقیقا کجای خود را لمس می‌کنید. این کار در ابتدا عجیب به نظر می‌آید، اما به من اعتماد کنید، در انتها عاشقش خواهید شد.

خودارضایی با دیلدو و میوه

بایدها و نبایدهای خودارضایی

یادگیری درک چیزی که واقعا حس می‌کنید نسبت به چیزی که فکر می‌کنید باید احساس شود واقعا می‌تواند در گسترش ارتباطات شما با احساسات متفاوت و کشف راه‌های جدید، لذت کمک کند.

اگر متوجه شدید که هربار به شکل یکسانی خودارضایی می‌کنید، سعی کنید زمانی را برای کشف راه‌های دیگر لذت بردن از خودتان اختصاص دهید. بسیاری از مراجعین دکتر پارکر با مشکل ارگاسم نشدن با پارتنرشان مواجه هستند، زیرا به شدت به تماس مستقیم، سخت و سریع ویبراتور با کلیتوریس و تحریک آن وابسته شده‌اند، بنابراین نسبت به سکس اورال یا لمس‌های آرام تر خیلی حساس نیستند. بیرون ریختن احساسات چیزی است که با آن افراد را حمایت می‌کند به خصوص زنانی که به دنبال یادگیری حس‌های جدید، لمس‌های ظریف و روش‌های جدید ارگاسم هستند.

نکات اساسی

تنوع! پوزیشن‌های جدید، محیط‌های جدید و روان کننده‌های مختلفی (روغن‌های ارگانیک، لوبریکانت‌های جنسی) را امتحان کنید. فهرست آهنگ‌های خود برای خودارضایی را بسازید، حرکات خود را موزون کنید، از موزیک‌های آرام و احساسی که آرامش و استفاده از زمان را به شما القا می‌کنند، نسبت به موزیک‌های سریع، استفاده کنید.

اگر به پورن یا ویبراتور وابسته‌اید: از پورن یا اسباب بازی‌ها برای رسیدن به یک نقطه تحریک شدگی بالا استفاده کنید و سپس آن را کنار بگذارید و بر روی استفاده از دستان خود و تجربه احساست جدید و متفاوت، قبل از بازگشت به پورن یا اسباب بازی‌ها تمرکز کنید. در انتها یاد بگیرید که خود را با احساس و لذت خالص ماساژ دهید!

خودارضایی در زمره سکس‌های ایمن قرار می‌گیرد. برای اطلاع از سلامت و اهمیت آن برای بدن مقاله خودارضایی نوعی سکس سالم است را مطالعه کنید. همچنین خرافات مربوط به نابینایی و درد کمر یا تغییر شکل اعضای جنسی را فراموش کنید.

اونتاشگال . مرداد ۱۳۹۹ . تصاویر از Dainis Graveris

نوشته‌های روزمره،‌ خاطرات و مطالب بیشتر از اونتاشگال را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

اینستاگرام وبلاگ . تلگرام . توییتر . اینستاگرام شخصی

حمایت مالی از وبلاگ اونتاشگال


پادکست اونتاشگال را از CastBoxApple PodcastSpotifyGoogle Podcast بشنوید.

1 دیدگاه برای «بهترین شیوه‌های خودارضایی برای خانم‌ها»

بیان دیدگاه

این سایت برای کاهش هرزنامه‌ها از ضدهرزنامه استفاده می‌کند. در مورد نحوه پردازش داده‌های دیدگاه خود بیشتر بدانید.