معرفی ۱۲۰ نوع فتیش – بخش دوم

در نوشته قبلی از سری مقالات معرفی ۱۲۰ نوع فتیش، به شرح کلی فتیش و معرفی ۴۰ نوع فتیش پرداختیم. فتیش یعنی یک وسیله یا چیز یا موضوعی که باعث برانگیختگی جنسی شود. افرادی هستند تنها با رسیدن به یکی از انواع فتیش‌های خود می‌توانند به ارگاسم کامل برسند.

اطلاعات خیلى زیادى در این مقاله توضیح داده شده است پس ما انواع فتیش‌ها را بر اساس ماهیت آن‌ها دسته‌بندی کرده‌ایم. همچنین در ۳ پست در وبلاگ اونتاشگال منتشر می‌شود. اگر شما فتیش خاصى دارید که در این فهرست نیست، خوشحال می‌شویم در کامنت‌ها در مورد آن بنویسید تا دیگران هم اطلاع پیدا کنند.

هشدار: در ابتدا این هشدار را می‌دهیم که ممکن است برخی از این موارد برای بعضی خوانندگان منزجر کننده باشد. صرفا سعی کنید با آن‌ها آشنا شوید و نیازی نیست حتما همه این موارد را تجربه کنید یا با کوچک‌ترین نشانه‌ها تصور کنید دارای این فتیش هستید.


لینک عضویت در کلاب اونتاشگال
لینک عضویت ۱۰۰ نفر جدید

معرفی ۱۲۰ نوع فتیش – بخش اول

فتیش یعنی یک وسیله یا چیز یا موضوعی که باعث برانگیختگی جنسی شود. در اینجا بیش از ۱۲۰ فتیش رو به همراه معنی هر‌کدام فهرست کردیم. افرادی هستند تنها با رسیدن به یکی از انواع فتیش‌های خود می‌توانند به ارگاسم کامل برسند.

معرفی ۱۲۰ نوع فتیش – بخش سوم

بخش سوم و پایانی مقاله معرفی انواع فتیش جنسی در اختیار شما قرار می‌گیرد. در اینجا به معرفی برخی از فتیش‌های ممنوعه که در بسیاری از کشورها جرم می‌باشد و همچنین از نظر اخلاقی دارای اشکال هستند، پرداخته‌ایم. فتیش‌ها را بشناسید و در مورد آن‌ها بیشتر بدانید.

فتیش‌‌های مرتبط با مایعات بدن

۴۱- فتیش شیردهی (Lactophilia)

لاکتوفیلی به صورت برانگیختگی جنسی ناشی از دیدن سینه های یک زن شیرده است، که به صورت میل به شیر خوردن از سینه و یا میل معمولی داشتن رابطه جنسی با زن شیرده یا باردار ظاهر می شود. فتیش شیردهی میتواند به عنصر اساسی در نوع ارتباطی که شیردهی بزرگسالان (ANR) یا کودک بزرگسالی (اتونپیوفیلیا) نامیده می شود تبدیل شود زیرا شیردادن یک خوی شهوانی ایجاد میکند که تطابق کاملی با ایجاد خوی بچگانه دارد. فتیش شیردهی به طورمعمول برای مردان است اما مواردی از این فتیش در زنان نیز وجود دارد.

۴۲- فتیش قاعدگی (Menophilia)

مردان معمولا از داشتن رابطه جنسی در طول دوران قاعدگی زنان پرهیز میکنند، اما مردانی هستند که هیچ مشکلی ندارند و لذت میبرند. کسانی که این فتیش را دارند آرزو داشتند که قاعدگی شریکشان در طول سال جریان داشته باشد. برای آنها خون قاعدگی بسیار تحریک کننده است و با خونریزی شریکشان آنها به آرزوی خود میرسند.

فراتر از لذت خون و آشفتگی این دوره، حالتی نیز در زنان در این دوره وجود دارد، اینطور نیست؟

۴۳- فتیش مدفوع (‍Coprophilia)

این فتیش به اسکاتوفیلیا نیز شناخته می‌شود. شامل تحریک جنسی با دیدن مدفوع یا طرقه دفع آن است. با گسترش و بسط این فتیش به خوردن مدفوع میرسیم که به آن «کوپرفاژی» میگویند.

۴۴- فتیش آب دهان (Spitting)

فتیش تف، بزاق یا آب دهان خیلی پیچیده نیست. همه ما هنگام بوسیدن همدیگر مقداری بزاق بین ما جابجا میشود همچنین آب دهان برای یک مکیدن آلت عالی است. زنی که از دهانش آب میچکد خیلی شهوت برانگیز است زیرا این تصویر را ایجاد میکند که دهان او پر از مایع منی است.

من خودم تعدادی تجربه در مورد این فتیش داشته‌ام که بیشتر از من خواسته میشد بر روی سینه‌های خودم تف کنم. برای برخی بزاق دهان بسیار تحریک کننده است که حتی بازی تف کردن به دهان یکدیگر را انجام میدهند و حتی نوشیدن تف یکدیگر در فنجان که گزینه های حاضر است.

۴۵- فتیش عطسه (Ptaerophilia)

این روزها فتیش عطسه آنقدر رواج یافته که شما میتوانید ویدیوهای بی پایانی در یوتیوب از افرادی که برای لذت خودشان یا برای لذت شما مشغول عطسه کردن هستند پیدا کنید. تعلیق انتظار برای عطسه، صدا، نیرو و تنش بدنی حاصل از عطسه برای افرادی که این فتیش را دارند تحریک کننده است.

۴۶- فتیش ادرار (Urolagnia)

اورولاگینا که گاها او را فتیش جیش یا کینک برای دوش طلایی میشناسند، در مورد ادرار کردن و روش های مختلف بازی با آن است. گاهی اوقات فکر کردن به آن به تنهایی برای تحریک فرد کافی است. میل شدید به اینکه بر روی شما ادرار کنند یا برروی فرد دیگری ادرار کنید یا نوشیدن ادرار و یا دیدن ادرار کردن یک فرد دیگر، همه اینها در حوزه BDSM قرار میگیرد.

فتیش ادرار میتواند با دیگر کینک‌ها مانند شیرخوارگی، پوشک پوشی و … همپوشانی داشته باشد.

۴۷- فتیش استفراغ (Emetophilia)

این فتیش بسیار فراتر از سلیقه اکثر مردم است. در این نوع فتیش فرد با دیدن استفراغ یا فرد در حال استفراغ تحریک میشود. در برخی با استفاده دست، عمق گلو را تحریک میکنند تا با اوغ زدن استفراغ را تحریک کنند.

تا الان در مورد دوش رومی چیزی شنیده‌اید؟ که به استفراغ برروی شریک خود یا استفراغ شریک خود بر روی شما اشاره دارد، در اینجا نشانه هایی از سلطه پذیری، سلطه گری و تحقیر وجود دارد.

۴۸- فتیش خیس کردن (Omorashi)

این حس تماما در مورد خیس کردن خود یا به طور خاص نیاز مبرم به ادرار کردن است. ما در اینجا در مورد خیس کردن شلوار با مایع منی که حاصل ارضا باشد صحبت نمیکنیم. در مورد فتیش خیس شدن به مانند آنچه در کودکی پشت سر گذاشتیم مانند خیس کردن شلوارمان یا مقاومت ما برای خیس نکردن شلوارمان زمانی که فشار زیادی تحمل میکنیم، همه اینها تحریک کننده است.

برای برخی نیاز شدید به ادرار کردن به تنهایی تحریک کننده است. برای برخی مثانه پر و خیس شدن شلوار که ترجیح آنها دیدن و تماشای فرد دیگری است.

فتیش جیش کردن در لباس خود
فتیش جیش کردن در لباس خود

فتیش‌های مرتبط با لباس، کاستوم و پارچه

۴۹- فتیش پوشک (Diaper Fetish)

دوستداران این فتیش احساس پوشیدن پوشک را دوست دارند و به طور مخفیانه ۲۴ ساعت شبانه روز پوشک می‌پوشند. این بازی می‌تواند به صورت تنهایی یا با شریک خود که به مانند مادر او را، که فتیش کودک بزرگسالی دارد انجام بپذیرد. برای بعضی افراد خیس کردن پوشک لذت بخش است اما برخی صرفا پوشیدن پوشک کافی است.

پوشیدن پوشک برای برخی میتواند آرامش بخش باشد در حالیکه برای برخی این جزئی از بازی BDSM است که لازمه آن اجبار به پوشیدن پوشک و تحقیر است.

۵۰- فتیش شخصیت داستانی (Cosplay)

لباس کاستوم پوشیدن دلیلی بر فتیش یا کینکی بودن آن نیست. اما برخی با پوشیدن این نوع از لباس‌ها تحریک میشوند. ترتیبات آماده سازی و آرایش این نوع لباس‌های کاستوم بر روی بدنشان موجب تحریک شدنشان شود. صرف نظر آنکه آیا این کینک است یا خیر، زمانی به یک فتیش تبدیل میشود که خود آن لباس را بپوشی و یا بر تن شریک خود بپوشانید.

۵۱- فتیش پوشیدن لباس جنس مخالف (Crossdressing)

این فتیش نباید با تراجنسیتی اشتباه گرفته شود. این فتیش صرفا پوشیدن لباس جنس مخالف است. در بیشتر موارد ما مردانی را شاهد هستیم که با پوشیدن لباس زنانه تحریک میشوند، تا جاییکه تنها با با یک جوراب شلواری یا لباس شب سکسی بسیار تحریک میشوند. بیرون رفتن و راه رفتن با لباس زیر زنانه که بر روی آن لباس‌های مردانه قرار دارد برای مردی که میخواهد این فتیش را در حریم شخصی خود حفظ کند بسیار تحریک کننده است.

این فتیش در صورتی که منجر به آسیب و ناراحتی اجتماعی یا شغلی شود تبدیل به فتیش ترانسوستیک میشود. اگر علاقه به پوشیدن لباس جنس مخالف دارید حتما از این فتیش لذت ببرید.

۵۲- فتیش خز (Fur Fetish)

خیلی لطیف، خیلی نرم، خیلی ابریشمی و گرم. وقتی صحبت از لباس خز به میان میآید هیچی بهتر از واقعی آن نیست، به خصوص اگر فتیش آن را داشته باشید.

به نظر می‌رسد بسیاری از کسانی که این فتیش را دارند شور و برانگیختگی جنسی آنها حول محور کت‌های خز میچرخد. یک زن با لباس خز دار جذاب است ولی برای بسیاری این خود خز است که باعث هیجان آنها میشود.

۵۳- فتیش لباس حیوانات (Furry)

این فتیش بخشی از خرده فرهنگ جمعی بزرگ از مردم است که علاقه دارند لباس کامل حیوانات را بپوشند و بسیاری حتی خود را بیشتر حیوان میدانند تا انسان. برای برخی پوشید این لباس صرفا یک سرگرمی است اما برای برخی یک کینک به حساب می‌آید.

یک فرد دارای این فتیش دوست دارد در طول رابطه جنسی لباس کامل حیوانات را بپوشد و دیگرانی که این لباس‌ها را دارند او را به اوج هیجان می‌رساند.

فتیش پوشیدن لباس حیوانات

۵۴- فتیش پاشنه بلند (High Heel Fetish)

کفش‌های پاشنه بلند مدت‌هاست با رابطه جنسی در ارتباط هستند و جای تعجبی هم ندارد.

کفش‌های پاشنه بلند باعث میشود قسمت پایین کمر و سینه‌ها به سمت جلو روند که این وضعیت موجب برجسته شدن باسن و قسمت سینه‌های فرد میشود. همچنین کفش‌های پاشنه بلند قدرت و سلطه‌گری را همزمان با حفظ زنانگی در فرد ایجاد میکنند. این باعث شده تا این کفشها به بهترین کفش برای زنان سلطه گر و فمدام تبدیل شود، نوعی از زنان که تمایل به فتیش کفش‌های پاشنه بلند دارند.

برای برخی از افراد که فتیش پاشنه بلند قوی دارند فردی که کفش را میپوشد زیاد حائز اهمیت نیست. این افراد یک کفش با پاشنه به تنهایی برای تحریک جنسی کافی است. برای افراد دیگر این فتیش با فتیش پا پیوستگی دارد، در این افراد یک کفش پاشنه بلند با انگشتان جذاب یک خانم میتواند اوج لذت باشد.

۵۵- فتیش لاتکس (Latex Fetish)

لاتکس کینکی (kinky) است. ماده‌ای براق و محکم که تمام برجستگی‌های یک بدن را نشان میدهد. از لاتکس در انواع لباس‌ها نظیر کلاه، دستکش، جوراب ساق بلند استفاده میشود. عشق به لاتکس زمانی تبدیل به یک فتیش میشود که وجود لاتکس چه به صورت لباس و چه در دیگر وسایل برای ارضا جنسی لازم باشد.

۵۶- فتیش چرم (Leather Fetish)

چرم از آن دست موادی است که جایگزینی نمیتوان برای دوستداران واقعی آن یافت. بوی متفاوت آن، احساس نرمی که دارد، زمختی و کرکی که در بافت آن وجود دارد. برخلاف pvc و دیگر مصنوعات چرم مانند، چرم قابل تنفس است (توضیح مترجم: یعنی برخلاف لباس‌های لاتکس و پلاستیکی هوا از میان آن عبور میکند) و میتواند در طول زمان با توجه به بدن فرد فیت و تنظیم شود ویا به اصطلاح جا باز کند. چرم ماندگاری بالایی دارد و زمانی که با بدن شما متناسب شد میتوانید برای سالها آن را بپوشید.

۵۷- فتیش شورت (Panty Fetish) 

فتیش به شورت نوعی کینک به لباس زیر زنانه است که موارد بسیار متفاوتی را شامل میشود. برخی از علاقمندان به این فتیش علاقه دارند شورت های مدل G-string و یا نخی را به نمایش بگذارند. برخی نیز شورت‌های تمام پوش یا مدل بیکینی را ترجیح میدهند.

بو کردن شورت، جمع کردن آنها، پوشیدن شرت جنس مخالف و حتی خریدن شرت کثیف از اینترنت، همگی بخشی از فتیش شورت میباشد.

۵۸- فتیش جوراب شلواری (Pantyhose Fetish)

یک جفت جوراب شلواری به نوعی وسیله‌ای برای براق و درخشان کردم پاها است. آنها برای زیبایی و شکل پاهای زنان مناسب هستند درخشندگی و لطافت پوشش آن را هم اضافخ کنید. برخی که فتیش چوراب شلواری دارند از ظاهر و حس ابریشمی یک جوراب شلواری پلاستیکی تنگ سیر نمیشوند.

۵۹- فتیش نوار بهداشتی (Panty Liner Fetish)

من مطمئن نبودم این مورد را در کجا قرار بدهم بنابراین آن را در کنار فتیش‌های شورت و جوراب شلواری قرار دادم. نوار بهداشتی وسیله‌ای از جنس پنبه و آستر پلاستیکی که خانم‌ها در روزهای پریودی یا در هر روزی برای کثیف نشدن شورت یا شلوارشان میپوشند.

کسی که این فتیش را دارد ممکن است یک آشغال جمع کن باشد. زیرا برای ارضا حس خود درون سطل‌های زباله را میگردد به امید پیدا کردن نوار بهداشتی که هنوز عطر و بوی شیرین یک خانم یا آب واژن او بر روی آن باشد.

۶۰- فتیش کفش (Retifism)

زنان اغلب در مورد اینکه فتیش کفش دارند صحبت میکنند اما منظور آنها علاقه وافر به خرید کفش و پر کردن کمد خود از آن است. اما یک فرد با فتیش کفش واقعی نوع علاقه دیگری دارد.

این نوع فتیش محدود به کفش‌های پاشنه بلند که در بالا توضیح دادیم نمیشود بلکه افراد دارای این فتیش به کفش‌ها نگاه میکنند، آنها را لمس و بو کرده و یا احساس میکنند آنها را پوشیده است.

۶۱- فتیش پارچه اسپندکس (Spandex)

این نوع فتیش ممکن است در سالهای دهه ۱۹۸۰ به اوج خود رسیده باشد، آنهم با انتشار ویدیوهایی که در آن با پوشیدن لباس‌هایی از این جنس در حالت تمرین و کش و قوس هستند. اسپندکس به مانند لاتکس حالت شبه صاف ایجاد کرده و روی پوشت فرد قرار میگیرد و آنرا برجسته نشان میدهد. این نوع لباس با قابلیت تنفسی که دارد میتواند در لباس‌های روزمره از آن استفاده کرد. این نوع فتیش میتواند فراتر از جنس خود پارچه، شامل فانتزی‌هایی در مورد کسانی مانند رقصندگان، شناگران، ورزشکاران و مجریان که اسپندکس پوشیده‌اند، باشد.

۶۲- فتیش جوراب ساق بلند (Stocking Fetish)

من فتیش جوراب ساق بلند را بخشی از فتیش جوراب شلواری میدانم اما با چند امتیاز بیشتر. علاوه بر ظاهر و احساس لطیف و ابریشمی که دارند، حالت بند بند آن نیز به جذابیت جنسی آن میافزاید. کسی که آنرا پوشیده است با پنهان کردن این جزئیات یا نشان دادن کمی از آن در زیر لباس خود به جذابیت و انتظار دیدن کامل آن میافزاید.

همچنین احساسی در مورد دیدن قسمت بالایی پاهای زنان وجود دارد که هیجان انگیز است. همانطور موجب بلندتر دیده شدن پاهای زنان میشود که فقط چند اینچ با شورت آنها فاصله دارد.

۶۳- فتیش لباس زنتای (Zentai suit)

لباس‌های تنگی هستند که معمولا با پارچه اسپندکس ساخته میشوند. علاوه بر برجسته کردن اندام بدن، نوعی ناشناس بودن نیز ایجاد میکند زیراکه این لباس تمام بدن را پوشش میدهد. این لباس نباید با لباس‌های مورف اشتباه گرفته شود. این لباس‌ها اساسا جز لباس زنتای به حساب میآیند اما به منظور استفاده در رویداد های ورزشی توسط طرافداران و یا فیلمبرداری بر روی پرده سبز به کار گرفته میشود.

منشا این فتیش از ژاپن است و کینک آن اغلب مربوط به ظاهر، احساس و برخی سلطه پذیری که پس از پوشیدن آن ایجاد میشود مربوط است.

فتیش لاتکس از محبوب‌ترین فتیش‌ها

آبجکتوفیلیا Objectophilia – علاقه به اشیا و وسایل مختلف

۶۴- فتیش بادکنک (Balloon Fetish)

به افرادی که این فتیش را دارند لونر (Looners) میگویند. چه چیزی هیجان انگیز است؟ این میتواند صرفا دیدن بادکنک باشد و او را به هیجان وا دارد. یا صدا و یا تغییر صدایی که هنگام بادکردن و یا خالی کردن یک بادکنک ایجاد میشود. صداهایی مانند پووووف

۶۵- فتیش خودرو (Mechanophilia)

ماشین‌ها جذاب هستند، حداقل این چیزی است که من در طول سال‌ها از تماشای موزیک ویدیو یاد گرفته‌ام. اما شخصی که فتیش ماشین دارد این احساسش فراتر از صرفا تمایل به داشتن یک ماشین براق و زیبا است یک مکانوفیل ممکن است بخواهد با ماشین رابطه جنسی داشته باشد یا حتی عاشق ماشین شود.

این اصطلاح صرفا برای فتیش به ماشین‌ها نمیباشد برای فردی که فتیش به موتور، هواپیما، قطار و غیره دارد نیز به کار میرود. به نوعی فتیش وسایل نقلیه نیز است.

۶۶- فتیش آتش (Pyrophilia)

فرد مبتلا به پیروفیلیا از آتش سوزی یا شروع آتش سوزی لذت جنسی دریافت میکند. این نباید با پیرومانیا که نوعی شور به آتش بدون مولفه جنسی است اشتباه گرفته شود. افراد دارای این فتیش ممکن است تنها در صورت وجود آتش برانگیخته یا به رضایت جنسی برسند.

در حالت ایده آل افرادی که این فتیش را دارند از خطرات و آسیب‌های مرتبط با پیرومانیا عبور نمیکنند و راه های دیگر مانند تماشای آتش، روشن کردن شمع و یا حتی ترکیب بازی آتش و BDSM برای ارضا خود پیدا میکنند.

۶۷- فتیش غذا (Sitophilia)

این افراد با بازی‌های جنسی یا غیرجنسی که غذا در آنها وجود دارد برانگیخته میشوند. بله میتوان استفاده از سبزیجات فالیک شکل (phallic-shaped vegetables) (توضیح مترجم: سیزیجاتی که هنگام شکل گیری شکل و حالت اندام انسانی به خود میگیرند) نیز استفاده کرد اما فتیش غذا و تنوع آن بی انتها است.

این فتیش میتواند به صورت خوراندن خوردن غذای شخص دیگر، پوشاندن بدن خود با غذا یا خوراندن غذا به فرد دیگر خود را نشان بدهد. احتمالا به دلیل بافت و شکل غذا باشد. این فتیش یا دیگر فتیش‌ها مانند فتیش نشستن روی کیک یا فتیش کثیف همپوشانی داشته باشد.

۶۸- فتیش مِه (Nebulophilia)

این افراد توسط مه و دود برانگیخته میشوند. قدم زدن در میان انبوهی از مه، مه متراکم احتمالا محرک نهایی باشد. اما مه میتواند زودگذر باشد. بنابراین راه های دیگری برای دوستداران این فتیش باید وجود داشته باشد تا این مشکل را حل کنند. استفاده از یخ خشک یکی از این راه‌ها است.

سرعت حرکت دود و مه و تراکم آن می تواند عواملی باشد که برای طرفداران مه جذابیت دارد و بسیاری مایلند که ببینند دود/مه فردی را در بر میگیرد و بدن او را نوازش می‌کند.

فتیش علاقه به آتش
فتیش علاقه به آتش

۶۹- فتیش حشرات (Formicophilia)

حشرات برای اکثر مردم یک فوبیا است اما در این مورد چیزی بهتر از حشرات وجود ندارد. فتیش حشرات معمولا مربوط به احساس غلغلک مورچه‌ها، سوسک‌ها و سایر حشرات است که روی پوست می‌خزند و احتمالا گاز می‌گیرند یا نیش می‌زنند مربوط است. حشرات میتوانند حتی به اندام تناسلی یا سایر قسمت‌های بدن که محرک جنسی هستند بروند.

یک زیرشاخه این فتیش ملیسافیلیا است، فتیشی در مورد زنبورها و وز وز آنها.

۷۰- فتیش مانکن (Agalmatophilia)

حالت دیگری از تمایلات جنسی است. فتیشی برای مانکن‌ها، مجسمه‌ها، عروسک‌ها و دیگر اشیا مبتنی بر فیگور و استایل بدن انسان است. یک فرد دارای فتیش مانکن از خیال پردازی در مورد رابطه جنسی با مانکن لذت ببرد یا درگیر احساسات جنسی با یک مانکن شود. برخی دوست دارند نقش یک مجسمه را بازی کنند و یا از ایفای نقش فرد دیگری در نقش مجسمه لذت ببرند.

۷۱- فتیش آینه (Katoptronophilia)

این افراد از نگاه کردن به آینه در حین رابطه جنسی، خود ارضایی یا هنگام انجام سایر اعمال تحریک آمیز لذت میبرند. سکس بدون آینه برای فردی که این فتیش را دارد خسته کننده است به همین منظور برخی سرتاسر خانه خود را آینه میگذارند. در سفر ماه عسل حتما سوئیتی را انتخاب کنید که سقف آینه‌ای داشته باشد.

به نظر سرگرم کننده است. برای لذت بردن از آینه‌ها لزوما نیازی به این فتیش ندارید.

۷۲- فتیش اشیا مذهبی (Hierophilia)

هیروفیلیا به خیال‌پردازی‌ها و برانگیختگی جنسی از تصاویر و مراسم مذهبی، اشیا مقدس یا داشتن رابطه جنسی در یک محیط مذهبی مانند کلیسا اشاره دارد.

من می توانم تصور کنم که یک «فتیش مذهبی» ریشه در سرکوب تمایلات جنسی و متعاقب آن احساس گناه و شرم دارد. اما تجزیه و تحلیل این مورد را به متخصصان روانشناسی امروز واگذار می‌کنم.

۷۳- فتیش کیسه خواب (Sleeping Bag)

برای برخی نایلون لیز کیسه خواب انرژی جنسی آنها را تامین میکند. اما این کینک علاوه بر جنس پارچه عوامل دیگری را نیز شامل میشود. بعضی مردم محصور شدن در جای تنگ و محدودیت حرکت حاصل از آن برایشان تحریک کننده است و کیسه خواب اینکار را انجام میدهد. به مومیایی شدن مدرن در فضای بیرونی فکر کنید.

فتیش کیسه خواب به قدری رایج است که کیسه خوابهایی مخصوص BDSM برای افرادی که دنبال محدودیت بیشتر هستند در بازار وجود دارد.

۷۴- فتیش عنکبوتی (Arachnophilia)

یکی دیگر از فتیش‌ها که بسیاری از مردم از آن میترسند. اما یک آراکنوفیل از بازی جنسی با یک عنکبوب لذت میبرد. برخی از عنکبوت‌ها خطرناک هستند که هیجان و آدرنالین خاصی به آن اضافه می‌کنند. یا ممکن است از احساس غلغلک حاصل از راه رفتن عنکبوت بر روی پوست لذت ببرند.

۷۵- فتیش عروسک‌های حیوانی (Plushophilia)

در افراد دارای این فتیش هیچ انسانی وجود ندارد که بتواند به اندازه یک عروسک حیوانی مثل تدی آنها را برانگیخته کند. برخی دوست دارند سوراخی به عروسک خود برای دخول اضافه کنند یا به سادگی او را به قسمت‌هایی از خود بمالند.

اگر من با عروسک خرسی خود رابطه جنسی داشتم، یک ursusagalmatophila میبودم. کلمه‌ای که به طور خاص برای فتیش به خرس عروسکی به کار برده میشود.

۷۶- فتیش شاخک (Tentacle)

فردی با این نوع فتیش به ماهیت شهوانی یک موجود شاخک دار به صورت واقعی یا در تخیل خود تمرکز داشته باشد. آنها در مورد شاخک‌هایی که ممکن است به دور آنها بپیچد یا به روش های مختلف به درون آنها نفوذ کند خیال پردازی کنند. کاوش و جستجو در مورد علل این کینک را میتوان در پورن‌های هنتای تنتاکل (hentai tentacle porn) یافت.

۷۷- فتیش درخت (Dendrophilia)

دندروفیلیا به معنای عشق به درختان است، اما فتیش آن چیزی فراتر از در آغوش کشیدن ساده یک درخت است. یک درخت میتواند به دلیل شکل و شمایلی مردانه که برروی آن وجود دارد مورد توجه قرار بگیرد. از آنجایی که این فتیش عمدتا در مورد کشش جنسی به درختان است، شخصی که فتیش درختی دارد حتی ممکن است با درختان و گیاهان دیگر تماس جنسی داشته باشد. برخی ممکن است ترجیح دهند به سادگی در یک محیط جنگلی که توسط درختانی که به نظرشان بسیار تحریککننده است احاطه شده باشند، رابطه جنسی داشته باشند.

یک فتیش مرتبط با آن زایلوفیلیا (xylophilia) نام دارد که به برانگیختگی حاصل از چوب اشاره دارد. که با فتیش درختان همپوشانی دارد. اما یک زایلوفیلیا شاید هیچ ارتباطی با درختان نداشته باشد، شاید برخی با چوب پولیش شده میز ناهارخوری بازی کینیک میکنند.

۷۸- فتیش آب (Aquaphilia)

این فتیش برای افرادی که در آب یا در زیر آب رابطه جنسی دارند تحریک برانگیز است. یک فرد دارای این فتیش به طور خاص ممکن است با دوش حمام یا وان یا حتی خود آب و یا حتی با وقوع یک سیل، تحریک جنسی شوند. امروزه روانشناسی کینک‌های مختلف به آب را تجزیه و تحلیل میکند.

فتیش علاقه به رابطه در آب
فتیش علاقه به رابطه در آب

ما به طور کلی سه دسته‌بندى براى تقسیم بندى فتیش‌‌ها داریم:

١- پارشیالیسم – Partialism: این دسته از فتیش‌‌ها مشخصا مربوط به داشتن فتیش جنسى در مورد عضوى از بدن به حساب می‌آیند که از نگاه عموم افراد این عضو جز اندام‌های جنسی به حساب نمی‌آیند. (مثل: پا، دست)

٢- آبجکتوفیلیا – Objectophilia: زمانى که فتیش/کینک یک فرد به نحوى نسب به یک وسیله است و حتی می‌تواند احساسات رمانتیک و عاطفی فرد را در بر بگیرد. (مثل: کفش، لباس چرمی، یه جسم یا در بعضى موارد احساسات رمانتیک میشه

٣- هایگروفیلیا – Hygrophila: به فتیش/کینک‌‌هایى اطلاق می‌شود که در طی آن فرد با مایعات یا ترشحات بدن تحریک می‌شود. (مثل: مایع منی یا واژن)

جهان فتیش‌‌ها بسیار وسیع و بدون مرز هستند. بسیاری از کینک/فتیش‌‌ها می‌توانند در دو یا چند دسته‌بندی قرار بگیرند برای همین ما چند گروه دیگر با نام‌های «پوشش»، «رول پلی»، «احساسات و حس‌ها» و «تابوها» را نیز به این فهرست اضافه کرده‌ایم.

این نوشته یک معرفی جامع از انواع فتیش‌ها است و اطلاعات گسترده‌ای ارائه می‌دهد. اگرچه موضوع فتیش‌ها ممکن است برای بعضی افراد جذاب باشد، اما هشدار‌های لازم برای مدیریت این علایق نیز ضروری است. حفظ احترام و اطلاعات مناسب در مورد این علایق می‌تواند به تسهیل برقراری ارتباط و روابط سالم کمک کند. به عنوان نکته‌ای مثبت، این مقاله می‌تواند به افراد کمک کند تا درک بهتری از چگونگی ابراز علاقه‌های جنسی داشته باشند.

توجه کنید قرار نیست که به همه این فتیش‌ها علاقه داشته باشید یا حتما آن‌ها را تجربه کنید. صرفا فتیش‌ها را بشناسید و از فتیش خود لذت ببرید. آشنایی بیشتر با جنبه‌های مختلف BDSM به شما در رسیدن به یک رابطه لذت‌بخش‌تر کمک می‌کند.

اونتاشگال – خرداد ۱۴۰۳
- نوشته: KinkLovers
- ترجمه: هامبل
- تاریخ انتشار: جولای ۲۰۲۳

نوشته‌های روزمره،‌ خاطرات و مطالب بیشتر از اونتاشگال را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

اینستاگرام وبلاگ . تلگرام . توییتر

حمایت مالی از وبلاگ اونتاشگال


پادکست اونتاشگال را از CastBoxApple PodcastSpotify بشنوید.

بیان دیدگاه

این سایت برای کاهش هرزنامه‌ها از ضدهرزنامه استفاده می‌کند. در مورد نحوه پردازش داده‌های دیدگاه خود بیشتر بدانید.