۱۲ نکته در مورد بات پلاگ و سکس توی

اسباب‌بازی‌های جنسی یا Anal toys یا Sex toys جز لوازمی هستند که برای بیشتر کردن لذت جنسی و تجربه یک ارگاسم چه با شریک جنسی و چه به صورت خودارضایی به کار می‌آیند. در این مقاله ۱۲ نکته مهم برای استفاده از این ابزارهای لذت‌بخش و هیجان‌انگیز را به شما یاد می‌دهیم.

  1. ۱. بات پلاگ‌ها دقیقا چه چیزهایی هستند؟
  2. ۲. نکته استفاده در کجاست؟
  3. ۳. تجربه جدید ارگاسم!
  4. ۴. کینک و BDSM
  5. ۵. کش آمدن
  6. ۶. آیا بات پلاگ‌ها امنند؟
  7. ۷. چه سوتفاهم‌هایی وجود دارد؟
    1. استفاده از بات پلاگ به معنای پذیرفتن آنال سکس نیست
    2. نباید درد بگیرد
    3. قرار نیست مدفوع شما بریزد
    4. امکان ندارد بات پلاگ داخل رفته یا گم شود اما سایر وسایل ممکن است
  8. ۸. چه انواعی دارد؟
  9. ۹. تازه کارها چه چیزی باید بخرند؟
    1. Small Silicone Anal Beads with a Two Hole Pull Ring
    2. Mini buzzing anal rimmer
    3. B-Vibe Novive
    4. One Finger Fantasy Silicone Plug
    5. Sensations Beginner’s Vibrating Butt Plug
    6. Blockage Plugs Unisex
  10. ۱۰. چگونه از بات پلاگ استفاده کنید؟
  11. ۱۱. چگونه آن را تمیز یا نگهداری کنید؟
  12. ۱۲. چیز دیگری برای دانستن هست؟

این نوشته در دسته‌بندی مهارت قرار دارد. در موضوع مهارت به شما هرآنچه که در طول جلسه ارباب و برده لازم دارید تا یاد بگیرید و ماهرتر شوید، آموزش داده می‌شود. برخی از مقالات این دسته به سبک ترجمه آزاد هستند که ترجمه و در وبلاگ منتشر می‌شود. از دوست عزیزم ماتیلدا برای ترجمه، سپاسگزارم. اگر شما هم می‌خواهید در ترجمه‌های بعدی همراه باشید و یا پیشنهادی برای یادگیری دارید و حتی می‌توانید در تصویرسازی به ما کمک کنید، کافیست در صفحه تماس و همکاری پیام بدهید.

این مقاله در اکتبر ۲۰۱۹ در مجله پزشکی خط سلامتی منتشر و در وبلاگ اونتاشگال به فارسی برگردانده شده است.


لینک عضویت در کلاب اونتاشگال
لینک عضویت ۱۰۰ نفر جدید

بات پلاگ صورتی و مشکی

۱. بات پلاگ‌ها دقیقا چه چیزهایی هستند؟

آه، بات پلاگ‌های باشکوه! یک اسباب‌بازی جنسی که صرف نظر از اندام تناسلی، جنسیت یا گرایش و تنها با داشتن یک مقعد، می‌توانید از آن لذت ببرید.

بات پلاگ اسباب بازی آنال و مربوط به کون است که به شکل خوبی دقیقا داخل مقعد قرار می‌گیرد. فرم قطر‌ه‌ای شکل داشته و انتهایی پهن دارد که از کامل کشیده شدن به داخل بدن جلوگیری می‌کند. پلاگ‌های کون از سیلیکون و آلومینیوم ساخته می‌شوند و بعضی جنبه زیبایی هم دارند!

۲. نکته استفاده در کجاست؟

لذت برای تازه کار‌ها. مقعد ناحیه‌ای پر از انتهاهای عصبی است که با تحریک شدن احساس فوق العاده‌ای ایجاد می‌کند. همچنین  این قسمت محل دستیابی به پروستات یا نقطه G در مردان است و به سمت نقطه G و A (ناحیه ای بالاتر از نقطه G و درون واژن در زنان) دور می‌زند.

مطالعه بیشتر: لذت ارگاسم مردانه با پروستات!

۳. تجربه جدید ارگاسم!

بله، آنال ارگاسم حقیقت دارد، هرکسی که مقعد دارد می‌تواند تجربه‌اش کند و یک بات پلاگ در این زمینه کمک کننده است. اعصابی که درون مقعد شما قرار دارند تنها بخشی از چیزی هستند که بازی کردن با آن را جذاب می‌کند.

مردان تک جنسیتی و در  کل کسانی که با جنسیت مذکر متولد شده‌اند می‌توانند از بات پلاگ برای تجربه ارگاسم پروستات استفاده کنند.

زنان تک جنسیتی و همه کسانی که با جنسیت مونث به دنیا آمده‌اند نیز می‌توانند از آن برای تحریک غیرمستقیم نقطه G و A استفاده کنند که منجر به پدیده‌ای تحت عنوان انزال زنان می‌گردد.

بات پلاگ فلزی و نگین دار

۴. کینک و BDSM

در کینک و بازی‌های ارباب و برده‌ای بات پلاگ‌ها ابزاری چندکاره برای مجموعه شما هستند.

شما می‌توانید از آن‌ها در سابمیسیو پلی استفاده کنید، در فضای عمومی ‌بپوشید یا با گذاشتن یکی از آن‌ها طی سکس واژینال، سکس DP را شبیه سازی کرده و تجربه کنید. این سکس برای خانم‌ها بسیار لذت بخش است چرا که هم زمان از هر دو سمت درد، شهوت و لذت به بدن وارد میشد!

۵. کش آمدن

بات پلاگ‌ها می‌توانند برای گشاد کردن مقعد و آماده کردنش برای چیز‌های بزرگ تر استفاده شوند، مثل اسباب بازی‌های بزرگ‌تر یا یک کیر کلفت. تنها باید از چیزهای کوچک شروع کنید و کم کم بزرگ ترش کنید.

پیشنهاد می‌کنیم یک کیت بات پلاگ تهیه کنید، آن‌ها اغلب گران هستند ولی همه چیزی که نیاز دارید را دارند. تهیه کیت بات‌پلاگ در amazon

پیشنهاد مطالعه: تجربه ۴ خانم در استفاده از بات پلاگ و لذت آنال!

۶. آیا بات پلاگ‌ها امنند؟

بله تا هنگامی که احتیاط‌های لازم را رعایت کنید:

  1. روان‌کننده: از مقدار زیادی لوبریکانت استفاده کنید. وقتی صحبت از بازی با مقعد می‌شود اختیاری در این کار نیست. استفاده کم از لوبریکانت منجر به خراش، پارگی و گریه می‌شود.
  2. نگهداری مناسب: شستن و ضدعفونی کردن هر سکس توی قبل و بعد از بازی اجباری است. دلیلش هم مدفوع است. حتی یک روده فوق تمیز نیز مقادیر اندکی از مدفوع دارد که می‌تواند باعث عفونت شود. عفونت‌های جنسی مسری نیز با استفاده اشتراکی از سکس توی‌ها می‌توانند منتقل شوند. مراقبت و نگهداری درست از سکس توی‌ها می‌تواند خطر را کاهش دهد. پیشنهاد میکنم از کاندوم هم استفاده کنید.
  3. سلامتی: اگر همورویید، شکاف مقعدی یا مشکلات پروستاتی دارید بهتر است از بات پلاگ‌ها استفاده نکنید. ابتدا با یک دکتر مشورت کنید.
بات پلاگ امن است

۷. چه سوتفاهم‌هایی وجود دارد؟

خیلی زیاد. ما می‌خواهیم همه چیز را روشن کنیم و شما را در مسیر دنیای جذاب بات پلاگ‌ها قرار دهیم:

استفاده از بات پلاگ به معنای پذیرفتن آنال سکس نیست

پذیرفتن یک فعالیت جنسی به معنای موافق بودن با سایر کار‌ها نیست. استفاده از بات پلاگ‌ها مقعد شما را به اندازه داشتن یک سکس آنال گشاد نمی‌کند مگر این که خودتان بخواهید که آنال سکس داشته باشید.

نباید درد بگیرد

کمی ناراحتی هنگامی ‌که چیزی در مقعد شما فرو می‌رود، طبیعی است، اما درد زیادی نباید وجود داشته باشد. خیلی آرام پیش بروید و از لوبریکانت زیادی استفاده کنید.

قرار نیست مدفوع شما بریزد

قول می‌دهیم که این اتفاق نخواهد افتاد، اما مطمئنا این حس کمی ‌به شما دست می‌دهد. شما دارید تعداد فراوانی نورون یکسان را تحریک می‌کنید، پس احساس دفع داشتن طبیعی است. برای اطمینان خودتون قبل از شروع کار به توالت رفته و خود را تمیز کنید.

امکان ندارد بات پلاگ داخل رفته یا گم شود اما سایر وسایل ممکن است

بات پلاگ‌ها خیلی دقیق طراحی شده‌اند که در جای خود ثابت بمانند، در حالی که اشیای دیگر اینگونه نیستند. از وسیله‌ای که برای این کار ساخته نشده، استفاده نکنید. اشیای غیر معمول می‌توانند به کولون آسیب جدی بزنند.

۸. چه انواعی دارد؟

برخلاف سایر اسباب بازی‌های آنال، مثل دیلدو و سایر ابزاری که به منظور عقب جلو کردن استفاده می‌شوند، بات پلاگ‌ها کاملا ثابت سرجای خود می‌مانند. ایجاد یک احساس پر بودن همیشگی.

پلاگ‌ها معمولا با سری تیز برای ورود آسان و انتهای پهن تولید می‌شوند. جنس‌های مختلفی داشته و هر کدام حس و لذتی متفاوت را به دنبال دارند. شما می‌توانید انواع نرم، بافت‌دار و ویبراتوری تهیه کنید.

بات پلاگ مردانه و زنانه

۹. تازه کارها چه چیزی باید بخرند؟

اگر به تازگی می‌خواهید این بازی را انجام دهید بات پلاگ‌های کوچک و انعطاف پذیر موارد خوبی هستند. در ادامه بات پلاگ‌های خوب را برای تازه کارها معرفی می‌کنیم:

Small Silicone Anal Beads with a Two Hole Pull Ring

این مورد پلاگ نیست، اما اگر هنوز مطمئن نیستید برای یک بات پلاگ کوچک آمادگی دارید یا نه، آنال بید‌ها شروع خوبی هستند. از این که یک مرتبه کل طول بید را در بدنتان قرار دهید وحشت نکنید، به آرامی‌ و با سرعت خودتان این کار را انجام دهید. گوی‌های کوچک ذره ذره وارد بدن می‌شوند و هر کدام به نوعی شما را تحریک می‌کنند. تهیه از آمازون

Mini buzzing anal rimmer

این یکی به طرز دلپذیری کوچک است اما به لطف گلوله لرزشی قابل جداسازی، سوراخ را تا حد زیادی را می بندد. می‌توانید وقتی مقعدتان پر است از یک گلوله روی نواحی جنسی حساس‌تان استفاده کنید. همچنین اندازه کوچکش آن را برای استفاده همزمان با کون لیسی مناسب می‌کند. تهیه از آمازون

B-Vibe Novive

یکی از جذاب‌ترین و هیجان‌انگیزترین پلاگ‌هاست. این پلاگ کوچک، اشکی شکل و ساخته شده از سیلیکون است. همچنین زنگ و سوتی شامل ۱۵ نوع تنظیمات ویبراتور و یک ریموت کنترل دارد و هم برای تنهایی و هم روزهای دو نفره عالی است. با این پلاگ می‌توانید به محل کار یا دانشگاه بروید و منتظر روشن شدن توسط پارتنر باشید! تهیه از آمازون

One Finger Fantasy Silicone Plug

این پلاگ احساس لذت انگشت کوچیکه را به شما می‌دهد. این بات پلاگ ساده، کوچک، باریک و نرم است و مناسب افراد تازه کار ساخته شده، ارزان و مناسب بودجه شما خواهد بود. تهیه از آمازون

Sensations Beginner’s Vibrating Butt Plug

این بات پلاگ کوچک به نرمی ‌پشم بوده و قرار دادنش خیلی راحت است. همچنین ضد آب بوده و برای استفاده در وان و حمام نیز مناسب است؛ قسمت ویبراتورش نیز قابل جدا کردن بوده و می‌توان آن را بر روی سایر نقاط حساس بدن استفاده کرد. تهیه از آمازون

Blockage Plugs Unisex

این یکی کوتاه، قشنگ و مناسب است. اندازه و انعطاف پذیری ژله مانندش یک حس راحتی ایجاد می‌کند. همچنین به طرز مضحکی نیز ارزان است.تهیه از آمازون

انواع مختلف بات پلاگ

۱۰. چگونه از بات پلاگ استفاده کنید؟

اگر با حس و حال تحریک شده و بدنی ریلکس از آن استفاده کنید، می‌توانید لذت بیشتری ببرید. ترکیب کردن بات پلاگ با یکی دیگر از بازی‌ها مثل، خودارضایی، سکس دهانی یا سکس واژینال، راهی فوق العاده برای خیس کردن لای پاهایتان است!

با رعایت این نکات کار را آسان‌تر و لذت بخش‌تر انجام دهید:

  1. یک حمام آب گرم بگیرید یا کمی ‌مقدمه چینی کنید تا عضلات شل شده و گذاشتن بات پلاگ کمتر حس پارگی ایجاد کند.
  2. لوبریکانت زیادی اطراف مقعد و پلاگ بزنید.
  3. نوک پلاگ را روی مقعد قرار داده و سپس با دقت زیاد فشار را بیشتر کنید.
  4. اگر هرگونه دردی حس کردید کار را متوقف کنید. نفس عمیقی بکشید و سعی کنید کار را با لوبریکانت بیشتر، زاویه‌ای متفاوت یا حتی پلاگی کوچک‌تر ادامه دهید.

۱۱. چگونه آن را تمیز یا نگهداری کنید؟

بیشتر بات پلاگ‌ها می‌توانند با آب و صابون یا پاک کننده‌های سکس توی تمیز شوند، اما همیشه برای اطمینان دستورالعمل نگهداری را که همراه بات پلاگ است مطالعه کنید. از ژل‌های شستشوی واژن برای خانم‌ها که PH مناسب دارند هم می‌توانید استفاده کنید.

پلاگ را در یک محیط تمیز و خشک و امن نگهداری کنید. اگر به همراهش محفظه نگهداری دارد از آن استفاده کنید.

نحوه تمیز کردن بات پلاگ

۱۲. چیز دیگری برای دانستن هست؟

بات پلاگ‌ها می‌توانند احساس فوق العاده ای ایجاد کنند، اما لزوما برای همه مناسب نیستند. حتما آرام پیش بروید و ایمن بازی کنید و اگر کمی احساس ناراحتی کردید سریع تسلیم نشوید. گاهی تغییر کوچکی در تکنیک تمام چیزی است که باید انجام دهید.

اگر هنوز هم آن را دوست ندارید، مشکلی نیست. سکس توی‌های خیلی زیادی هست که می‌توانید امتحانشان کنید! پیشنهاد می‌کنیم مقاله تجربه ۴ خانم در استفاده از بات پلاگ را مطالعه کنید.

اینکه در ایران چطور میشه بات‌پلاگ تهیه کرد، واقعا نمی‌دونم! من هیچ اطلاعاتی در مورد فروشندگان بات پلاگ در ایران ندارم.

اونتاشگال . فروردین ۱۳۹۹

نوشته‌های روزمره،‌ خاطرات و مطالب بیشتر از اونتاشگال را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

اینستاگرام وبلاگ . تلگرام . توییتر . اینستاگرام شخصی

حمایت مالی از وبلاگ اونتاشگال


پادکست اونتاشگال را از CastBoxApple PodcastSpotifyGoogle Podcast بشنوید.

12 دیدگاه برای «۱۲ نکته در مورد بات پلاگ و سکس توی»

  1. سلام مطلب خیلی خوبی بود میخواستم بپرسم از کجا میشه بات پلاگ تهیه کرد؟ چون ظاهرا خرید و فروشش توی ایران ممنوعه و پیداکردنش سخته …

    لایک

    1. سلام برای خرید توی پیچ های اینستاگرام هستش و خوشبختانه خیلی هم زیاده، فقط قبل از خرید می‌بایست مطمئن شوید که کلاه‌برداری نباشه،

      لایک

  2. برای تحریک پروستات در مردان به طور روزمره ومحل کار چه نشسته و چه راه رفتن بشود استفاده کرد کدام است؟

    لایک

      1. پس منظورتون اینه زیاد مناسب مردان نیست.
        اونی که میگید مخصوص پروستات هست اسم خاصی داره

        لایک

بیان دیدگاه

این سایت برای کاهش هرزنامه‌ها از ضدهرزنامه استفاده می‌کند. در مورد نحوه پردازش داده‌های دیدگاه خود بیشتر بدانید.