به سکس تلفنی علاقه دارید؟ حرفه‌ای انجام دهید

ممکن است فکر کنید اولین سکس تلفنی من با دوست پسرم یا کسی در رابطه لانگ دیستانس بود، اما خیر اینطور نبود! من عکس‌های پاهایم را در ازای پولی که به نظرم مقدار زیادی بود می‌فروختم، یک دانشجوی شکسته کالج و یک مراجعه از من‌خواستند که اگر تمایل دارم سکس تلفنی داشته باشیم. چه اهمیتی داشت؟ ریسک آن خیلی پایین بود، پس قبول کردم. این تجربه برای او خیلی عالی بود؛ اما برای من کاملا خنثی، غیرسکسی و شبه حرفه‌ای بود، اما پول داشت و او هزینه را پرداخت کرد. چند نفر دیگر هم همینطور. سرانجام من با شخصی که بهش علاقه داشتم و کراش، سکس تلفنی داشتم و بالاخره تونستم چیزی که واقعا هست رو تجربه کنم: بشدت هات و لذت بخش!

ترجمه آزاد مجموعه مقاله‌هایی در زمینه آموزش رابطه، شخصیت شناسی BDSM و سبک زندگی است که ترجمه و در وبلاگ منتشر می‌شود. این نوشته‌ها با هدف بیان واقعیت‌ها، دسترسی به منابع معتبر و درک بهتر گرایش سادومازوخیسم، از منابع معتبر ترجمه شده‌اند. از دوست عزیزم ماتیلدا برای ترجمه، سپاسگزارم. اگر شما هم می‌خواهید در ترجمه‌های بعدی همراه باشید و یا پیشنهادی برای یادیگری دارید و حتی می‌توانید در تصویرسازی به ما کمک کنید، کافیست در صفحه تماس و همکاری پیام بدهید.

این مقاله توسط سوفیا بتوییت در وبسایت GQ در سپتامبر ۲۰۱۹ منتشر و در وبلاگ اونتاشگال به فارسی برگردانده شده است.


لینک عضویت در کلاب اونتاشگال
لینک عضویت ۱۰۰ نفر جدید

چگونه سکس تلفنی کنیم

سکس چت می‌‍تونه خیلی هیجان انگیز و هات باشه، «اما اون لحظات معطلی بین دو پیام باعث میشه خیلی منتظر بمونید و همه چیز زیادی امن پیش بره، در حالی که بی واسطگی تماس امکان قراردادی خنثی‌تر را می‌‍دهد. شنیدن صدا و نفس کشیدن شخصی همه چیز را خیلی صمیمانه‌تر می‌کند. طی تماس شما خودتان را در لحظه گم می‌کنید و چیزهای می‌گویید که در پیام برای بهتر گفتنش بارها فکر می‌کنید. در پیام دکمه پاک کردن همیشه هست، اما درتی تاک را دوست داشته باشید، اگر قبلا فون سکس نداشتید، انجام دادنش ممکن است کمی برایتان سخت باشد، پس اینجا هستیم تا ببینیم چگونه درست انجامش بدهیم.

اگر در تلاش برای فون سکس با پارتنرتان یا یک سکس پارتنر از هر نوعی هستید، نباید این موضوع را بر وی تحمیل کنید. (هیچ کس دریافت یک پیام «سلام، می‌خوای الان یه سکس تل داشته باشیم؟» را هنگامی که در جلسه‌ای کاریست دوست ندارد.) منظورم این نیست که چندین هفته باید برایش مقدمه چینی و برنامه‌ریزی کنید، اما فرستادن عکس‌های سکسی و مهیج قبل از تماس، مقدمه خوبیست و این اطمیمان را ایجاد می‌کند که هردوی شما دارید به این موضوع فکر می‌کنید و قبل از تماس تحریک شده‌اید. پیام‌های سکسی می‌تونن برای گرم کردن قبل از بازی خیلی خوب باشن؛ وقتی که با پیامای سکسی هر دو حسابی تحریک شدید، می‌توانید بگویید: «واقعا دلم می‌خواد صداتو بشنوم» یا اگه صمیمی‌تر هستید، «زنگ بزن صداتو موقع ارگاسم بشنوم.»

عجیب بودن را بپذیرید

بیشتر مانند یک سکس غیرعادی، سکس تلفنی لحظاتی از ناشی‌گری و سازگاری مجدد دارد. تقریبا غیرممکن است که دو نفر در یک زمان به یک اندازه و کاملا یکسان حشری باشند، مخصوصا هنگامی که سعی می‌کنید این کار را بدون لمس یکدیگر انجام دهید. این حقیقت را بپیذیرید که قرار نیست هر لحظه خیلی هات باشد، چون ممکن است برخی احساس فریب خوردگی کنند و فکر کنند  دارید اون را سرکار می‌گذارید. در لحظات سخت بخندید اما به کاری که انجام می‌دهید نخندید. قبل از این که بخواهید سکسی به نظر بیایید باید مقداری احمق به نظر بیایید.

چگونه سکس تلفنی کنیم

شما قرار نیست یک پورن استار کامل باشید

دو نوع اساسی از فون سکس وجود دارد: اولی، سکس فانتزی‌های توافقی و دومی سکس با شخصیت‌های حقیقی. تجربه مورد اول ساده‌تر است و به این صورت است که دو نفر که با هم ارتباط دارند، دور از همند اما خیلی حشری هستند، اغلب همزمان که خودارضایی می‌کنند با یکدیگر صحبت کرده و از فانتزی‌هایشان می‌گویند. تحمل روش دوم خیلی سخت‌تر است چون شامل تظاهر‌های طولانی مدت در این باره که تلفنی وجود ندارد و توصیف یک داستان سکسی دو نفره برای طرف مقابلتان می‌شود. نگه داشتن یک شخصیت و داستان سرایی سطح کمربند مشکی در فون سکس است و من آن را به کسانی که تازه واردند یا طرف مقابلشان را به خوبی نمی‌شناسند توصیه نمی‌کنم.

فانتزی را باهم بسازید

به یاد داشته باشید که این کار نیز مشابه سکس عادی نیازمند پیش نوازی و مقدمه چینی است و این کار نیز باید با یکدیگر انجام شود. شما نمی‌توانید شخصی را صدا کنید و ناگهان بگویید «الان دارم تصور می‌کنم که داگ استایل می‌گامت». کمی آه و ناله کنید و کار را به تعویق بیاندازید. خب شما می‌توانید همچین کاری هم بکیند اما اون دیگه فون سکس نیست، تنها یک تماس عجیب است که ممکنه درگیری با پلیس یا کلا قهر را به دنبال داشته باشد. داستان را به گونه‌ای بگویید که در واقعیت با یکدیگر انجام می‌دهید، اما فقط عبارت «کاش اونجا بودم تا…» یا «اگه الان اینجا بودی…» با حرف زدن درباره کارهایی که در حالت عادی در تخت خواب با یکدیگر انجام می‌دهید، امکان نداره اشتباه کنید!

چگونه سکس تلفنی کنیم

بازی کنید

فون سکس موقعیت خوبی برای بازی کردن فانتزی‌هاییست که در زندگی واقعی، به هر دلیلی – منطقی، احساسی، مالی، یا حتی خجالت، هرگز با پارتنرتان انجام نمی‌دهید. این که مجبور نباشید در اتاقی بایستید و به چشمان پارتنرتان نگاه کنید، گاهی باعث احساس آزادی بیشتر برای بیان چیزی که واقعا می‌خواهید می‌‍شود. ممکن است پارتنر شما در بیان از اسپنک شدن بدش نیاید اما در واقعیت لذتی از آن نبرد، فون سکس زمان زندگی کردن این رویاست. البته، باید در محدوده‌ای که پارتنرتان با آن راحت است بازی کنید، اگر چیزهایی علنا آف لیمیت معرفی شده‌اند، واضح است که توصیفشان پشت تلفن چیزی را عوض نمی‌کند. شما می‌خواهید محدودیت‌ها راکنار بگذارید نه که آن‌ها را زیر پا بگذارید.

در سکس تل حتی می‌توانید از پارتنر درخواست بازی با خودش را بکنید. مثلا داگ استایل باید و به حرف پارتنر برای مالیدن خود توجه کنید و یا تخم‌های خود را بمالد و حس کند دست شما روی آن‌هاست! از این دست‌بازی‌ها هم می‌تونید از همدیگه بخواهید.

اما در کل، سکس تل حالت مناسبی است که اجازه دهید فانتزی‌های‌تان وحشیانه بتازند. لازم نیست که شما واقعا پارتنرتان را بردارید و چسبیده به دیوار بکنیدش، فقط باید توصیفش کنید!

فاصله قلب آدم را حشری‌تر می‌کند. بدون شک صدای شما، بر آرامش شهوت پارتنر و شریک زندگی تاثیر زیادی دارد!

اونتاشگال . فروردین ۱۳۹۹

نوشته‌های روزمره،‌ خاطرات و مطالب بیشتر از اونتاشگال را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

اینستاگرام وبلاگ . تلگرام . توییتر . اینستاگرام شخصی

حمایت مالی از وبلاگ اونتاشگال


پادکست اونتاشگال را از CastBoxApple PodcastSpotifyGoogle Podcast بشنوید.

2 دیدگاه برای «به سکس تلفنی علاقه دارید؟ حرفه‌ای انجام دهید»

بیان دیدگاه

این سایت برای کاهش هرزنامه‌ها از ضدهرزنامه استفاده می‌کند. در مورد نحوه پردازش داده‌های دیدگاه خود بیشتر بدانید.