۱۱ پوزیشن باندیج و طناب‌بازی در سکس

اگر به خاطر علاقه به بستن شخصی یا بسته شدن احساس انحراف می‌کنید، باید بدانید که شما واقعا منحرف‌تر از اکثریت مردم نیستید. با استناد به گزارشی از جاستین لمیلر برای کتابی که نوشته «به من بگو چه می‌خواهی:علم تمایلات جنسی و چگونگی کمک آن برای بهبود زندگی جنسی» ۹۳٪ مردان و ۹۶٪ زنان فانتزی‌هایی درباره BDSM گزارش کردند.

بله، از نظر تکنیکی BDSM مخفف و نماد عبارات باندیج و دیسیپلین، سلطه‌گری و سلطه‌پذیری، سادیسم و مازوخیسم می‌باشد، اما باندیج بر سایر کلمات مقدم است و بسته به آن که شما تا چه حد پیش بروید، می‌تواند تمام عبارات دیگر را شامل شود.

باندیج ارتقای تجربه با کمک یکدیگر است. وقتی شخصی بسته می‌شود، خود به خود موارد اعتماد، کنترل، ارتباط  و تردید را تجربه می‌کند. آنجا آزادی و خلاقیت تنها در در آرام و مطیع تجربه بودن و یا کنترل تمام اجزای مورد علاقه شماست. همچنین به اشتراک گذاری یک فانتزی با پارتنر خود بسیار هات تحریک کننده است.

  1. یک: عروسک کهنه
  2. دو: فاکتور X
  3. سه: مال من هستی
  4. چهار: از طناب مخملی بگذر
  5. پنج: روی صندلی و چهارپایه
  6. شش: بچه خوک کوچک
  7. هفت: نشستن سکسی و داغ
  8. هشت: مرا در بالا و پایین ببند
  9. نه: روی طناب‌ها
  10. ده: مارک
  11. یازده: از خود بی خود شده

مقاله‌ای که مطالعه می‌کنید در دسته‌بندی آموزش رابطه ارباب و برده قرار دارد و سپتامبر ۲۰۲۰ در مجله Cosmopolitan انتشار یافته است. ترجمه توسط ماتیلدا صورت گرفته است و در وبلاگ اونتاشگال منتشر می‌گردد.

لینک عضویت در کلاب اونتاشگال
لینک عضویت ۱۰۰ نفر جدید

باندیج و سکس با طناب

وقتی صحبت از اعتماد و رضایت دوطرفه است عجول نباشید – اهمیتی ندارد که چقدر شدید چنین چیزی را طلب می‌کنید، آرام باشید.

میشا ازا، آموزگار سکس در تانترای دختر سیاه  می‌گوید:«حال که من و همسرم به یکدیگر اعتماد کرده‌ایم، تجربه زیبایی برای هردومان به وجود آمده است. ارتباط متقابلی میان شخصیت تاپ و باتم وجود دارد که عمیقا زیبا، قابل احترام و ملموس است. من می‌توانم تسلیم شوم یا اجازه دهم ترس کنترل را در دست گیرد. این تبادل قدرت، این نوع از باندیج ما را رها می‌سازد.»

برای اطمینان از آن که زمان خیلی خوبی را سپری کرده اید  و همه چیز خوب پیش می‌رود، کلمه امنیتی مشخص کنید و چند قانون پایه تعیین کنید. مطمئن شوید لوازم باندیجی که دارید ایمن هستند( مثلا جوراب شلواری‌های شیشه‌ای می‌توانند بیش از حد محکم شده و جریان خون را قطع کنند) و برای شرایط اضطراری نیز چند قیچی در نزدیکی خود داشته باشید.

سکس و باندیج - مدل یک

یک: عروسک کهنه

حتی بغل کردن قاشقی نیز می‌تواند با چاشنی کمی باندیج کینکی شود. مچ و ساعد قاشق کوچیکه در جلو به هم بسته می‌شوند. قاشق بزرگه می‌تواند لگن قاشق کوچیکه را کمی جا به جا کند تا روی دیلدو، ویبراتور یا کیر خود قرار بگیرد. اسپنک کردن هم یک گزینه عملی است.

دو: فاکتور X

فقط کافیه نقطه درست را در میان منطقه تحریک شونده احتمالی پیدا کنید و «کمک! روشی بسیار حمله‌پذیر!» با پارتنر خود در یک پوزیشن صورت پایین. پایین بودن صورت احساس برهنگی کمتر و امنیت بیشتر به دنبال دارد اما از آن جا که صورت شخص در معرض دید نیست، کمی احتیاط آمیز است. یک دست خود را به زیر بدن برده و تحریکش کنید، اگر بخواهید می‌توانید با دست دیگر نیز با کونش بازی کنید.

سکس و باندیج - مدل بستن به تخت
پوزیشن سکس و باندیج - مدل دستبند

سه: مال من هستی

مچ دست پارتنرتان را به دست خود ببندید( دستبندها برای این کار بهتر هستند، مگر این که بخواهید با بستن خودتان یک چالش مسابقه گونه با سه پای بسته به وجود بیاورید) و به او اجازه دهید منحرف شود. شما می‌دانید که در مرحله بعد چه رخ می‌دهد. دست او را بالای سرش بکشید و بر او برانید یا او را به کنار گردانده و به شیوه ای که دوست دارید دستش را روی بدن خود بکشید.

چهار: از طناب مخملی بگذر

برای راحتی در ناراحتی بسته بودن، یک پوزیشن ایستاده را با استفاده از محدودکننده‌هایی که به بالای در متصل می‌شوند امتحان کنید. (حتی می‌توانید مچ دست هایش را به دستگیره در ببندید.) صورت او می‌تواند مقابل شما باشد و ببیند چه چیزی در انتظارش است، یا به سمت در باشد و بازی هیجان‌انگیز‌تر گردد. سعی کنید تنها از دهان خود برای لمس او استفاده کنید  تا توجه او بر هر لمس کوچکی متمرکز شود.

پوزیشن سکس و باندیج - مدل دستبند
پوزیشن سکس و باندیج - مدل بسته شده به صندلی

پنج: روی صندلی و چهارپایه

پارتنر خود را روی یک چهارپایه ببندید، مچ دست‌ها و پاها به پایه‌های چهارپایه بسته می‌شوند. می‌توانید به آرامی (یا نه خیلی آرام) او را شلاق بزنید یا به هر شیوه دیگری با زبان خود، اسباب بازی، یا قول دخول در صورت التماس زیاد و کافی او را آزار دهید.

شش: بچه خوک کوچک

اگر می‌خواهید پوزیشن باندیج کلاسیک هوگ-تای را امتحان کنید اما هنوز خیلی حرفه‌ای نیستید، می‌توانید با کمی تقلب و امتحان یک سیستم محدودکننده که مناسب شماست این کار را انجام دهید. برده‌تان در حالی که ساق و ساعدش را پشت بدنش خم می‌کنید روی شکم دراز می‌کشد. با وجود این که او همچنان در حرکاتش بسیار محدود خواهد بود، محدود کننده‌ها این موقعیت را کمی راحت‌تر کرده و از سختی اش می‌کاهند. با کمی مالیدن کس/کیرش رفتار خوبش را پاداش دهید.

پوزیشن سکس و باندیج - مدل بسته شده از پشت
پوزیشن سکس و باندیج - مدل بستن دست از پشت

هفت: نشستن سکسی و داغ

او را بر روی صندلی صافی نشانده و مچ هرکدام از پاهایش را به یکی از پایه‌ها و دست هایش را در پشت ببندید. چشم‌هایش را ببندید تا بیشتر به اتفاقاتی که اطرافشان رخ می‌دهد توجه کنند. برخی افراد دوست دارند با تکه‌ای یخ  و گرمای همزمان دهان شما آزار ببینند. بقیه ممکن است چیز سخت‌تری مثل یک سیلی ناگهانی یا ضربه‌ای محکم و شلاق مانند روی ران‌ها را طلب کنند. این قسمت برای شماست تا با قوانین زمین خود در آن بازی کنید.

هشت: مرا در بالا و پایین ببند

با طناب‌های ساده پشمی برای بستن مچ دست‌ها به یکدیگر در بالای سر شروع کنید. مچ پاها را نیز به یکدیگر ببندید، او را به پشت خوابانده و در جای خود ثابت کنید، به او بگویید تا وقتی اجازه نداده‌اید حق تکان خوردن ندارد.

پوزیشن سکس و باندیج - مدل بستن مرد و سوارکاری

نه: روی طناب‌ها

کمی در طناب‌های باندیج عمیق‌تر شوید. (اول امنیت: خیلی محکم گره نزنید. در نزدیکی خود قیچی داشته باشید.) هنگام باندیج نمی‌توانید گفت و گوی زیادی داشته باشید، پس طی آن از پارتنر خود بپرسید چه حسی دارد. او با صورت خود روی زمین زانو زده و کون را هوا می‌کند، مچ دست‌ها به مچ پاها بسته می‌شوند. یک انگشت خود را در کونش کرده و کمی بمالیدش. البته اول بگذارید کمی برایش التماس کند.

پوزیشن سکس و باندیج - مدل بستن قمبل و انگشت کردن

ده: مارک

هرگز کسی بیشتر از آن که به پشت خوابیده و کاملا در جریان اتفاقاتی که رخ می‌دهد باشد، احساس امنیت نخواهد کرد. به او بگویید (دستور دهید یا او را بیندازید) به پشت روی زمین بخوابد و پاهایش را برای‌تان باز کند. ساعدها زیر زانو رفته و طرف خارجی ساق، مچ دست و پا به یکدیگر بسته می‌شوند. این یک پوزیشن باندیج سنتی برای زنان است، اما می‌توانید آن را روی مردان هم اجرا کرده و پارتنر خود را مجبور کنید شما را در حال لمس کردن خودتان تماشا کند.

پوزیشن سکس و باندیج - مدل بستن و اورال سکس

یازده: از خود بی خود شده

به او بگویید مثل عقابی که بال‌های خود را گشوده دراز بکشد، هر یک ازاندام‌ها را به یکی از گوشه‌های تخت بندید. (می توانید از انواع دستبند‌ها و سیستم‌های محدود کننده استفاده کنید.) در حالت بی دفاعی کامل با کمی سکس اورال آتشین زجرش دهید.

پوزیشن سکس و باندیج - مدل بستن با طناب به تخت

برای انجام باندیج از طناب‌های با کیفیت و نرم با جنس کتان استفاده کنید. در صورتی که به طناب دسترسی ندارید از شال، روسری یا کمربند هم می‌توانید کمک بگیرید. نکات ایمنی را رعایت کنید و سال جدید را با سکس‌های هیجان‌انگیزتر شروع کنید.

اونتاشگال . فروردین ۱۴۰۰ – تصویرسازی از Lucie Caron

نوشته‌های روزمره،‌ خاطرات و مطالب بیشتر از اونتاشگال را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

اینستاگرام وبلاگ . تلگرام . توییتر . اینستاگرام شخصی

حمایت مالی از وبلاگ اونتاشگال


پادکست اونتاشگال را از CastBoxApple PodcastSpotifyGoogle Podcast بشنوید.

1 دیدگاه برای «۱۱ پوزیشن باندیج و طناب‌بازی در سکس»

بیان دیدگاه

این سایت برای کاهش هرزنامه‌ها از ضدهرزنامه استفاده می‌کند. در مورد نحوه پردازش داده‌های دیدگاه خود بیشتر بدانید.