چگونه واژن پارتنر خانم را بپرستید؟

«از هنگام جوانی همواره تسلیم زنانی بودم که خواستار رابطه با من بودند. یکی از خانم‌ها خواهان سکس با شرایط خاص خودش بود، اما کیر من خیلی برایش کلفت بود، بنابراین به من آموخت که چگونه با زبانم به او لذت داده و او را راضی کنم. این اولین تجربه خوردن واژن من و بسیار عالی بود! بعدها این من بودم که به زنان التماس می‌کردم بگذارند به میان پای‌شان بروم و در موارد نادری نیز با مخالفت مواجه می‌شدم. هنگامی که در حال ارائه خدمت به خانم‌ها بودم با رضایت به صورتشان نگاه می‌کردم وخوشحال بودم.»

در این نوشته به نحوه پرستش واژن می‌پردازیم. به عنوان یک اسلیو وظیفه ستایش بدن میسترس با شما است و باید به خوبی بدانید چگونه به واژن وی بهترین لذت را بدهید. چگونه عشق و احترام خود را به واژنی که در حال پرستش آن هستید نشان دهید؟

این نوشته در دسته‌بندی مهارت قرار دارد. در موضوع مهارت به شما هرآنچه که در طول جلسه ارباب و برده لازم دارید تا یاد بگیرید و ماهرتر شوید، آموزش داده می‌شود. برخی از مقالات این دسته به سبک ترجمه آزاد هستند که ترجمه و در وبلاگ منتشر می‌شود. از دوست عزیزم ماتیلدا برای ترجمه، سپاسگزارم. اگر شما هم می‌خواهید در ترجمه‌های بعدی همراه باشید و یا پیشنهادی برای یادگیری دارید و حتی می‌توانید در تصویرسازی به ما کمک کنید، کافیست در صفحه تماس و همکاری پیام بدهید.

این مقاله در جولای ۲۰۲۰ در وبسایت Kink Lovers منتشر و در وبلاگ اونتاشگال به فارسی برگردانده شده است.

درآوردن شرت خانم

موضوعی که به آن می‌پردازیم، چیزی است تحت عنوان پرستش واژن، بخشی از BDSM با محوریت تکریم قسمت‌های خاصی از بدن مانند سینه، باسن، پا و عضلات است. ستایش بدن اغلب شامل حالت سلطه‌گری و سلطه‌پذیری می‌شود که شخص ستاینده چه به صورت منفعلانه و با افتخار، چه تحت عنوان تنبیه چه پاداش، به آن می‌پردازد. ملتمسانه به نظر می‌رسد؟

یک ماساژ اروتیک کامل به او ارائه دهید

کمی شمع روشن کنید، از روغن‌های گیاهی طبیعی استفاده کنید و اینگونه شبی را بسازید. توجه کنید که دوست دختر یا میسترس شما در کدام نقطه دچار تنش است. اگر مستعد سردرد است، سر و گردنش را ماساژ دهید، سپس به آرامی پایین‌تر بیایید و زمان زیادی را صرف ماساژ نواحی حساس جنسی مورد علاقه او کنید.

درباره کس او به خوبی بدانید که گاهی کارهای آرام اثر بیشتری دارند. لوب‌های واژنش را کامل با انگشتان خود ماساژ دهید، پس از آن که با همه نواحی کار کردید توجه خود را معطوف کلیتوریسش کنید. ابتدا مهربانانه بمالیدش و پس از این که حسابی حشری شد، محکم‌تر ادامه دهید. اگر علاقه دارد، همزمان کونش را انگشت کنید. فقط حتما از یک روغن ماساژ مناسب واژن استفاده کنید. (به دلیل پوست نازک و لطیف ناحیه، برخی روغن‌ها ممکن است حساسیت زا باشند.)

پایین‌تر و عمیق‌تر بروید

هر زنی متفاوت است. برخی به اورال سکس علاقه دارند و بدون آن حس می‌کنند خدمت خوبی دریافت نکرده‌اند، در حالی که برخی دیگر اینگونه نیستند. اگر پارتنر شما جزو دسته اول است، در چیزی که می‌خواهد حرفه‌ای شوید. می‌توانید از گل برای نوازش واژن استفاده کنید. یا با یک قطعه یخ در دهان به تحریک بیشتر آن بپردازید.

قدردانی خود را ابراز کنید

به پارتنر خود بگویید که چه چیزی از کس او را خیلی دوست دارید. تحسینش کنید و لیستی از صفات سکسی برایش فراهم کنید – نرم، پر طپش، داغ و خیس – می‌توانید با این چیزها شعر یا داستانی در وصفش بگویید. اگر هنرمند هستید، از آن برای کشیدن یا طرح زدن کس او بهره گیرید. حتی اگر می‌توانید برایش آهنگی بسازید یا بخوانید!

بگذارید این مورد احترام‌ترین بخش بدن پارتنرتان، برای شما منبع الهام باشد، منتها این خلاقیت میان خودتان دو نفر بماند، مگر این که او اجازه اشتراک آن را بدهد.

پرستش واژن

نگاه به چشمان میسترس

ارتباط چشمی یک دریچه به سوی روح و درون طرف مقابل است. زمانی که شما در حال لمس، بوسیدن، مکیدن، نوازش و خوردن واژن پارتنر خود هستید، ارتباط چشمی می‌تواند باعث برانگیخته شدن بیشتر احساسات و حس علاقه شود. شوق و لذت در چشمان شما گویای همه چیز است و نشان می‌دهد چقدر از این وضعیت راضی هستید یا ناراحت. چشمان شما صادقانه همه چیز را می‌گوید. سعی نکنید در حالی که بین پاهای میسترس یا پارتنر یا معشوقه هستید، چشمان خود را بدزدید.

ستایش با کلمات زیبا

کلمات می‌تواند تا چند برابر احساسات را در شریک جنسی یا میسترس شما زیادتر کند. یک خانم از ستایش شدن لذت می‌برد و شما باید به خوبی و با شوق و ولع تمام این را نشان دهید. تعریف از پوست، فرم بدن، فرم واژن، حالت آن، حتی طعم لذت‌بخشی که دارد برای پارتنر بسیار خوشایند است. برای نمونه بگویید:

  • من کشته مرده اومدن بین پاهات هستم
  • دلم میخواد از بین پاهات نفس بکشم
  • عاشق اینم که بهم بگی برم اون زیر
  • زبونم تشنه آب بدنت هست
  • عاشق فرم کست هستم و میخوام بلیسمش
  • خواهش میکنم بزار سیرآب بشم
  • لطفا بشین روی صورتم میخوام بخورمش
  • حساب باید ببوسمش و باهاش عشق بازی کنم
  • من عاشق طعم وجودی تو هستم

هنر پرستیدن واژن را به خوبی یاد بگیرید. برای طعم بهتر می‌توانید از پارتنر خود بخواهید تا از شامپوهای مخصوص برای شستشو استفاده کند و یا اینکه بستنی را از آنجا لیس بزنید!

طیف‌های بی‌دی‌اس‌ام بسیار گسترده هستند. بهتر است خود را محدود نکنید و از خلاقیت‌تان برای ایجاد لحظه‌های ناب استفاده نمایید.

اونتاشگال . شهریور ۱۳۹۹

نوشته‌های روزمره،‌ خاطرات و مطالب بیشتر از اونتاشگال را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

اینستاگرام وبلاگ . تلگرام . توییتر . اینستاگرام شخصی

حمایت مالی از وبلاگ اونتاشگال


پادکست اونتاشگال را از CastBoxApple PodcastSpotifyGoogle Podcast بشنوید.

بیان دیدگاه

این سایت برای کاهش هرزنامه‌ها از ضدهرزنامه استفاده می‌کند. در مورد نحوه پردازش داده‌های دیدگاه خود بیشتر بدانید.