استاد تنبیه شوید، بهترین تنبیه برای برده دختر و اسلیو پسر

بزرگترین تنبیه در BDSM انجام ندادن آن است! سادومازوخیسم تعداد غیرقابل باوری جنبه‌های لذت بخش دارد. اما هسته اروتیک و وسوسه انگیز‌ترین لذت باندیج، SM و ارباب/برده بدون شک در تنبیهات متفاوتی است که وجود دارد! هم برای دامیننت و هم برای پارتنر سابمیسیو. در اینجا هرشخصی به تنهایی می‌تواند اولویت‌های مربوط به خود را در نقش خود زندگی کند. در این مقاله به صورت جامع و کامل به شما از تنبیه کردن و تنبیه شدن می‌گوییم.

بدون شک مطالعه این مقاله برای شما هم تحریک کننده است هم وسوسه بر‌انگیز، پس مراقب باشید که در چه حالت و مکانی در حال خواندن آن هستید. این که چگونه کون خود را اسپنک کنید، لوازم قلقلک و تحریک در مکان‌های غیرمعمولی را می‌توانید در اینجا بخوانید.

  1. ضرورت تنبیه‌های BDSM چیست؟
  2. اسپنک کردن
  3. فیگینگ – Figging
  4. ریمینگ
  5. فلک کردن یا شلاق زدن پا
  6. تحریک الکتریکی
  7. اثاثیه انسانی یا Forniphilia
  8. تنبیه پوشک کردن
  9. چند تنبیه ویژه برای اسلیوهای زن و خانم
    1. ایده‌هایی برای تنبیه یک اسلیو توسط مستر:
  10. چند تنبیه ویژه برای اسلیوهای مرد و پسر
    1. ایده‌هایی برای تنبیه یک اسلیو توسط میسترس:
  11. قوانین مهم اساسی برای تنبیه کردن در BDSM

مقاله‌ای که مطالعه می‌کنید در دسته‌بندی آموزش مهارت در رابطه ارباب و برده قرار دارد و در وبسایت mystim انتشار یافته است. ترجمه توسط ماتیلدا صورت گرفته است و در وبلاگ اونتاشگال منتشر می‌گردد.

لینک عضویت در کلاب اونتاشگال
لینک عضویت ۱۰۰ نفر جدید

روش های تنبیه اسلیو توسط مستر

ضرورت تنبیه‌های BDSM چیست؟

هیجان BDSM اساسا آن است که یک شخص سابمیسیو (ساب) از یک شخص دامیننت (دام) اطاعت می‌کند. مطمئنا هر دو نقش می‌توانند توسط هردو جنس زن/مرد ایفا شوند.

بخش شهوانی قدرت می‌تواند به اتاق خواب و یک چهاردیواری محدود شده و یا بسته به تمایل  و تجربه دو طرف رابطه حتی کل دنیا را به یک زمین بازی اروتیک تبدیل کنید. اهمیتی ندارد که دام چه هنگام ساب را تحقیر یا او را به اطاعت امر می‌کند و علی رغم وظایف تعیین شده، اگر ساب از وظایف خود سرپیچی کند باید تنبیه شود!

به جز برخی احساسات رایج و قانون‌های اساسی در رابطه ارباب و برده و اهمیت سلامتی که در این مقاله می‌خوانید، هیچ محدودیتی برای فانتزی تنبیه کردن اسلیو توسط دامیننت وجود ندارد.

اما علی رغم این که هرچیزی از سکس توی‌های گذاشتنی و ریموت کنترل دار در پابلیک گرفته تا تنبیهات فیزیکی در خانه که ممکن است ارائه شود. گذشته از تنبیهات «کلاسیک» متعدد که در ادامه معرفی خواهیم کرد، تنبیهات کاملا بر اساس  خلاقیت، تمایلات و طیفی از شخصیت‌ها و شرایط متفاوت افراد مانند موقعیت‌های زندگی پایه گذاری می‌شوند، که در نهایت تنبیهی تیم A را بسیار حشری و تیم B را بی میل می‌کند. مطمئنا سخت کوشی نیز بخشی از این است.

در ابتدا به معروف‌ترین و مهم‌ترین تنبیه‌ها که هم برای اسلیو مرد کاربرد دارد و هم برده زن، می‌پردازیم.

اسپنک کردن

دیسیپلین عالی شلاق زدن باسن معمولا حتی برای کسانی که خود را جزئی از علاقه‌مندان به BDSM نمی‌دانند نیز جالب است. اما عاشقان با تجربه BDSM به طور خاص به آن علاقه دارند. علاوه بر تشریفات ویژه در منحصر به فرد و لذت بخش‌تر کردن اسپنک، آن را هات‌تر می‌کند. خصوصا هنگامی که همزمان با اسپنک ران و کپل‌ها، اعصاب جنسی واژن به خوبی تحریک و عروق آن ناحیه مانند آتشفشانی جوشان از خون پر شده و اندام‌های جنسی را به ضربان انداخته‌اند. قدرت دام تنها در تحقیر و زدن برده نمایان نمی‌شود، بلکه در حقیقت او می‌تواند در لحظه، سابمیسیو به شدت حشری خود را از هر چیز سکسی بیشتری محروم کند.. عجب شکنجه سختی!

ابزارهای حرفه‌ای BDSM می‌توانند تمام آرزوهای شما را برآورده کنند: Riding crop، پدل‌های چوبی  و یا پوشیده شده با لایه‌ای چرمی، شلاق‌هایی با طرح‌های متفاوت و دستکش‌های تشدید بخش کمک می‌کنند هنگام خلاقیت خود را از نظر روانی تحسین کنید.

مقاله آموزشی «اسپنک را حرفه‌ای و سکسی انجام دهید» را در وبلاگ مطالعه کنید.

فیگینگFigging

عجیب بودن واژه در عمل خود را نشان می دهد – چون فیگینگ واقعا شما را داغ می‌کند! این تنبیه BDSM ریشه در سنت‌های ژاپنی دارد.

در فیگینگ، قطعه‌ای زنجبیل تازه پوست کنده حدودا به اندازه یک انگشت را هنرمندانه به شکل یک بات پلاگ یا دیلدوی مقعدی تراش داده سپس آن را درون مقعد می‌گذارید. روغن‌های اساسی زنجبیل دردی فوری با سوزشی تیز و شدید ایجاد می‌کنند که برخلاف شدید بودنش کاملا بدون عارضه می‌باشد. ی

نکته مهم: هنگام تراش دادن، سطح پهنی را در انتها بگذارید تا از ورود کامل آن به مقعد جلوگیری شود. این وسیله می‌تواند جایگزین مناسبی برای بات‌پلاگ باشد.

فیگینگ واقعا تنبیه ویژه‌ای است که سابمیسیو مرد یا زن اصلا نمی تواند آن را رد کند. مشابه اسپنک کردن، جریان خون شدیدی در شکم برقرار شده و اعصاب به شدت تحریک می‌شوند که منجر به فعالیت‌های قوی در اندام‌های جنسی ابتدایی و ارگاسمی پر سر وصدا می‌شود البته اگر ارباب اجازه بدهد!

فیگینگ و نحوه ساخت بات پلاگ با زنجفیل

ریمینگ

ریمینگ یا نام دیگرش آنال – اورال یا لیسیدن کون است. منشا این کار به شکنجه‌های قرون وسطی باز می گردد اما امروزه نیز لیسنده‌های مشتاقی وجود دارند. انتها‌های عصبی در ناحیه کون و مقعد حساسیت باورنکردنی زیادی به تحریک نشان می‌دهند و زبان خیلی خوب می‌تواند این کار را انجام دهد. بوسه‌های خیس، لیس زدن و وارد کردنش به مقعد برای این کار هستند.

از آنجا که مقعد مکان کثیفی برای سکس اورال است، ریمینگ می‌تواند خیلی خوب و موثر برای بازی‌های قدرت استفاده شود. اصالت شکنجه قرون وسطایی هنوز در هر دستور کون لیسی BDSM که داده می‌شود وجود دارد. دام از تحریک شدید مقعد و تحقیر ساب لذت برده و ساب نیز از نقش سلطه پذیر و تنبیه خود لذت می‌برد.

تنبیه می‌تواند با فیکس کردن سر ساب، نشستن دام روی صورتش و باز کردن دو طرف باسن خود روی صورت ساب بی دفاع تشدید یابد. هزار سال پیش و حتی امروزه، از جعبه‌های خفه کننده استفاده می‌شد: یک جعبه چوبی ریمینگ برای سر ساب با حفره‌ای روی صورت و دهان که دام بر روی آن می‌نشیند. هیچ راه فراری نیست!

برای ریمینگ حتما نظافت مقعد را در نظر بگیرید. اگر ساب‌میسیو شما این کار را یک لیمیت می‌داند، به انجام دادن آن فکر نکنید.

فلک کردن یا شلاق زدن پا

در حالی که ماساژ با برای یک نفر فوق‌العاده است، شلاق پا برای دیگری مناسب است!

عبارت فلک کردن به معنی ثابت کردن پاها و ضربه به اعصاب کف پا در تنبیهات BDSM می‌باشد. این کار روی کف پا با سطحی برهنه انجام می‌شود. یکبار دیگر طرفداران معاصر تنبیه از شیوه‌ای کهن که بیش از سه هزار سال پیش به عنوان روشی برای تنبیه و شکنجه به کار گرفته می‌شد، استفاده کردند.

شهرت جهانی ماساژ رفلکسی ناحیه پا و حساسیت مخصوص ماساژهای اروتیک نشان می‌دهد کف پا به عنوان ناحیه تحریکی شدید شناخته شده است. فلک کردن تنبیهی شهوانی است، اگرچه سختی آن به طور واضحی بیشتر از ماساژ است. تراکم زیاد سلول‌های عصبی در کف پا تنها لغزش انگشتان را با سرعت به مغز مخابره نمی کند، بلکه لذت درد را نیز به خوبی گسترش می‌دهد.

شایان اهمیت است که ساب در جای خود ثابت شده و دام و به آرامی شدت ضربات را افزایش دهد! سپس شهوت هردو طرف افزایش یافته و ضمانت می‌شود که ساب از آن پند می‌گیرد.

تحریک الکتریکی

استثنائا این نوع خاص تنبیه و عمل سکسی به قرون وسطی مربوط نمی شود اما اگر هزار سال پیش برق اختراع شده بود، قطعا این اتفاق می‌افتاد! علی رغم حالت مدرن این تنبیه، در حال حاضر کاری بسیار کلاسیک است و در جلسات BDSM به خوبی جا افتاده است.

کلید موفقیت در این تنبیه، سکس توی‌های تحریک الکتریکی با کیفیت بالاست! ایمپالس‌های شدید اما ایمن الکتریکی کانال‌های اعصاب را باز کرده و مغز و تمام مراکز احساسات از اندام‌ها گرفته تا تنفس شخص، درگیر می‌شوند. هنگامی که ساب کنترل خود را از دست داده و در جایی ثابت بسته شده باشد، تنبیه شدیدتر نیز می‌شود. گیره‌های تحریک الکتریکی نیپل ابزار‌های خارق العاده‌ای برای تنبیهات اروتیک و «به رخ کشیدن برتری قدرت» می‌باشند.

جریان ولتاژ حتما باید برق مستقیم باشد که با آداپتور تامین می‌شود و به هیچ عنوان از برق مستقیم شهری نباید استفاده کرد. حداکثر ولتاژ برای این تنبیه نیز ۶۰ ولت می‌باشد. اگر به وسایل مناسب دسترسی ندارید راحت‌ترین کار خیس کردن بخش‌هایی از بدن اسلیو و استفاده از نوک کابل شارژ گوشی برای شوک‌های کوتاه است. این ولتاژ حداکثر ۵ است و خطری برای اسلیو ندارد.

دنیای لوازم تحریک الکتریکی بسیار بزرگ، متنوع هستند و این دنیا بسیار ارزش یادگیری و آموزش را درد.

سیگار کشیدن میسترس روی اسلیو

اثاثیه انسانی یا Forniphilia

سلب حرکت و ثابت ماندن، خصوصا هنگام تنبیه، یکی از اجزای ضروری فعالیت‌های BDSM است.

اما Forniphilia یکی از خاص‌ترین انواع «ساکن بودن» است. این کار از نظر روانی اسلیو را می‌بندد و بسیار تحقیر آمیز و تنبیه کننده است. در این تنبیه برده باید به قطعه‌ای از مبلمان تبدیل شده و برای تنبیه یا عملی تحقیر آمیز، در آن نقش به ارباب خود خدمت کند.

برای انجام این کار، ساب باید برهنه باشد یا لباسی که دام دستور داده پوشیده و ساعت‌ها بدون حرکت بماند و البته گاهی با کمک باندیج. نقش او می‌تواند یک چوب رختی باشد یا اگر دام دوست دارد فعالانه او را لمس و بیشتر تحقیر کند، به عنوان یک زیرپایی یا میزی باشد که ارباب بر آن شام خود را میل کند.

بدون شک بی محلی کردن نیز می‌تواند خیلی خیلی خیلی تنبیه کننده باشد، بدین شکل که ساب ساعت‌ها در کمد تاریک یا گوشه اتاق می‌ایستد.

اثر جانبی خوب تنبیه این است: پس از اتمام تنبیه ساب بسیار مطیع‌تر می‌شود.
و فراموش نکنید: تکه‌ای از مبلمان هم به کمی صیقل دادن نیاز دارد!

تنبیه پوشک کردن

پوشک کردن نوعی از تحقیر است که به کتگوری عمومی «Infantilism» مربوط می‌شود. در فتیش BDSM سابمیسیو باید ادای یک بچه را درآورد تا به ارباب خود نشان دهد چقدر کوچک و بی دفاع است. او به خود اجازه می‌دهد دام مانند یک بچه کوچک او را بررسی و از او مراقبت کند و معمولا مجبور است پستانک و پوشک نیز داشته باشد. اختلاف قدرتی که در نتیجه نقش‌ها به وجود می‌آید هردوطرف را به شیوه‌ای متفاوت تحریک می‌کند.

استفاده از پوشک و پستانک ترکیبی لرزان اما عمدی از تحقیر و امنیت به وجود می‌آورد. دامیننت می‌تواند یک والد، خاله، عمو یا یک دکتر باشد. او پوشک بچه را عوض می‌کند، به او دستور می‌دهد و صد البته او را تنبیه می‌کند.

اعمال قدرت هنگام پوشک پوشیدن می‌تواند به این صورت باشد که دامیننت ساب را از دستشویی رفتن منع کند یا گاهی به او دستور دهد در زندگی روزمره نیز زیر لباس هایش پوشک بپوشد.

نکته مهم: Infantilism فتیشی است که به صورت اختلاف قدرت میان دام و ساب بروز می‌یابد و با وجود این که رول – پلی عجیبی است نباید با پدوفیلیا اشتباه گرفته شود! همچنین رول پلینگ تنها در زمینه سکس نیست، بلکه زندگی کردن در نقش‌های معین و متفاوت لذت فوق العاد‌ه‌ای ناشی از تفاوت قدرت زیاد به وجود می‌آورد.


تنبیه برده دختر و اسپنک شدن توسط دامیننت

چند تنبیه ویژه برای اسلیوهای زن و خانم

بستن، ثابت کردن و مایوس کردن به واسطه متوقف کردن تمام فعالیت‌های اروتیک دقیقا قبل از نقطه اوج تنها تفاوت‌های کوچکی هستند..

هیچ محدودیتی در دنیای خیالی تنبیه برای اسلیوها وجود ندارد. علاوه بر فیگینگ و اسپنک، تنبیهات روانی نظیر بی محلی کردن یا بازی‌های اروتیک با برهنگی زنان. انجام دادن نقش‌های اختلاف قدرت در جامعه – معمولا به گونه‌ای «نامحسوس» هیجان و شهوت زیادی برای زوج‌ها به وجود می‌آورد.

ایده‌هایی برای تنبیه یک اسلیو توسط مستر:

  • بدون استفاده از دست و دهان به ارباب خود لذت بدهید و همچنان سعی کنید ارگاسمی پر آب و تاب برای او به ارمغان بیاورید.
  • «از رو زمین بخور» – بشقاب او دقیقا زیر میز قرار می‌گیرد.
  • ممنوعیت ارگاسم، هنگام سکس او باید دقیقا پیش از ارگاسم به شما اطلاع دهد. سپس شما به سادگی می‌توانید مانع آن شوید و او تنها اجازه دارد شما را به ارگاسم برساند.
  • نظافت منزل به صورت برهنه، یا با پوششی مخصوص
  • استفاده از قطعات یخ روی کل بدن
  • در ماشین برهنه یا نیمه برهنه بنشیند و در شهر چرخ بزنید
  • کارهای مشکل روزمره را با گیره‌های زنگوله دار بر روی نیپل و لب‌های واژن انجام دهد در حالی که زنگ زدن ممنوع است!
  • با چشمان بسته به مدت ۲۴ ساعت زندگی کند، عشق بورزد و عذاب بکشد.
  • تنقیه: نیم لیتر آب را وارد واژن خود کرده و تحت نظر دام آن را به مدت 15 دقیقه نگه دارد.
  • قدرت و شهر: در حالی که برده توپ‌های دوست داشتنی را در مقعد خود دارد، دامیننت او را برای شام بیرون می‌برد. با هر قدم جابجایی و حرکت برده به شدت تحریک می‌شود. قدرت دام با استفاده از توپ‌های ویبراتور دار یا محرک‌های الکتریکی بر روی دیواره واژن و روشن کردن آن‌ها دقیقا هنگامی که برده سعی می‌کند غذا سفارش دهد به اوج  خواهد رسید.

آواز خوش سلطه‌گری، شنیدن التماس برده با واژه‌های «ممنون ارباب!» «ادامه بدید لطفا!» به صورت همزمان است.

تنبیه برده پسر توسط میسترس

چند تنبیه ویژه برای اسلیوهای مرد و پسر

جنس ضعیف‌تر دوست دارد چاپلوسی کند و با شهوت نیز رنج بکشد. شیدایی و میل مردان به فرمانبرداری و تحت سلطه قرار گرفتن فوق‌العاده است و به مرور بیشتر و بیشتر می‌شود. تنوع تنبیهات و دستوراتی  که میسترس یا مستر می‌توانند بدهند نیز بی پایان است. از القاب تحقیرکننده و واگذاری کامل اختیارات به دیگری گرفته تا شکنجه‌های جسمی، هر دو طرف زمین بازی بزرگ و خیلی جذابی خواهند داشت.

برخی از مردان دوست دارند مانند زنان لباس بپوشند، پای ارباب خود را ببوسند یا از فیگینگ، فلک یا بی استفاده بودن مثل یک مبلمان رنج بکشند.

ایده‌هایی برای تنبیه یک اسلیو توسط میسترس:

  • برهنه آشپزی کردن یا مثل یک سگ خوب دراز کشیدن زیر میز هنگامی که دامیننت شام می‌خورند.
  • استفاده از بلوز زنانه یا رژ لب در زندگی روزمره
  • استفاده از سوند ادراری برای یک روز کامل
  • یک روز کامل تنها با دستوراتی مثل بشین، حرف بزن، بلیس و…
  • استفاده از کیر شقش به عنوان یک آویز حوله، به نفعتان است که حوله نیافتد…
  • باید به خرید برود و لباس زنانه فوق العاده‌ای برای خود بخرد و پروو کند!
  • اسپنک آرام بیضه‌ها
  • ممنوعیت ارگاسم – در صورت شکست باید منی خود را بخورد.
  • نپوشیدن لباس زیر در زندگی روزمره و سرکار – ترجیحا با جین‌های قدیمی.
  • سینه خیز راه رفتن به مدت ۲۴ ساعت
  • عکس کیر خود را به مدت یک هفته بک گراند موبایلش بگذارد
  • پوشیدن یک بات پلاگ به مدت ۲۴ ساعت
  • اجازه گرفتن برای هر کوچکترین فعالیتی – در صورت فاصله مکانی، با پیام

الکتریسیته: ساب می‌تواند به عنوان یک آباژور بدون حرکت مورد استفاده قرار بگیرد، اما برای بازی‌های الکتریکی ورژن‌های بهتری وجود دارد: تنبیهی که مخصوص او طراحی شده – و قدرت فوق العاده‌ای برای دامیننت او فراهم می‌آورد – قفس‌های کیر یا چستیتی! آن‌ها نه تنها منجر به شق کردن‌های غیرمجاز و غیرارادی می‌شوند بلکه او را نیز از هرگونه لمس کیر خود منع می‌کند. با تشکر از تحریک کننده‌های الکتریکی قابل کنترل از خارج که مشخص می‌کنند چه کسی شرت پوشیده و چه کسی تنها یک قفس کیر دارد!

گگ و دهان بند برای دختر

قوانین مهم اساسی برای تنبیه کردن در BDSM

حتما یک کلمه امنیت را تعیین کنید تا از هرگونه تجربه ناخواسته و دردناک جلوگیری کنید! به محض بیان شدن واژه، همه چیز باید متوقف شود. این موضوع مهم است چون ضربه‌های شما تنها بر خارج بدن اسکار نمی گذارند و ممکن آسیب روانی به وجود بیاید.

نکته‌ای مهم: کلماتی مثل «سخت‌تر» یا واژه‌های پیچیده‌تر را به عنوان سیف ورد تعیین نکنید.

ابتدا امنیت برای لذت بیشتر: دانستن آن که شما می‌توانید در هر زمانی کار را تمام کنید باعث می‌شود با خیال راحت‌تری به سراغ لیمیت‌های سخت‌تر بروید. قبل از انجام کاری درباره آن صحبت کنید

هیچ ایرادی ندارد و اتفاقا بسیار مهم است که پیش از بازی در یک گفت و گوی آزادانه درباره لیمیت‌های خود صحبت کنید.  یک ریسک خاص تاثیر تعیین کننده‌ای در جذابیت دارد – اما بیشترین لذت دقیقا در این است که زیر حد مجاز باقی بماند. اینگونه طولانی‌تر، شدیدتر و برای هردو طرف لذت بخش‌تر خواهد بود.

و لطفا هنگام صحبت‌های قبل از بازی خود الکل ننوشید! این کار تنها حس درد و بازداری شما را خراب می‌کند.

احساسات بد را کنار بگذارید. اگر هنگام صبح بحث و دعوایی طولانی داشته‌اید، نباید بعد از ظهر بدون صحبت کردن آن را به نقش‌های BDSM خود کشانده و سعی کنید تنها با تنبیه همه چیز را درست کنید. احساسات و تنبیهات سلطه گرانه احساسی در BDSM مهم هستند اما احساسات بد در این رابطه جایی ندارند. سعی نکنید ناراحتی خود در رابطه را در تخت و جلسه بی‌دی‌اس‌ام تخلیه کنید.

اونتاشگال . دی ۱۳۹۹ . تصویر بنر به صورت اخصاصی برای وبلاگ اونتاشگال توسط obscureart طراحی شده است.

نوشته‌های روزمره،‌ خاطرات و مطالب بیشتر از اونتاشگال را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

اینستاگرام وبلاگ . تلگرام . توییتر . اینستاگرام شخصی

حمایت مالی از وبلاگ اونتاشگال


پادکست اونتاشگال را از CastBoxApple PodcastSpotifyGoogle Podcast بشنوید.

بیان دیدگاه

این سایت برای کاهش هرزنامه‌ها از ضدهرزنامه استفاده می‌کند. در مورد نحوه پردازش داده‌های دیدگاه خود بیشتر بدانید.