گزارش سال ۲۰۲۳ پورن هاب

به روال هر سال، پورن‌هاب، معروف‌ترین سایت پورن در دنیا، گزارش تحلیلی سایت خود را منتشر می‌کند. در گزارش امسال به وضوع زیادتر شده میل به جستجوی روابط همجنسگرایانه زیادتر شده است. همچنین برخلاف سال‌های گذشته اطلاعاتی از میزان جستجوی ایرانیان وجود ندارد. این موضوع ربطی به فیلترشکن ندارد چرا که در کشورهایی مثل ترکیه و امارات نیز شما نیازمند فیلترشکن برای دسترسی به پورن‌هاب هستید اما گزارش آماری و تحلیلی ارائه شده است.


میان‌سالی، سن طلایی برای سکس

برترین موضوعات پورن‌هاب در سال ۲۰۲۳ نشان می‌دهد که علاقه کاربران به خانم‌های مسن و مردان میان‌سال و حتی دارای فرزند بیشتر شده است. این افراد با اصطلاحات Milf و Dilf شناخته می‌شوند. کلمه Mature که به معنی فرد بالغ از نظر جسمی و احساسی است به افراد بین ۳۰ تا ۴۵ سال اشاره دارد که از نظر روانی و احساسی به یک وضعیت با ثبات و پایدار رسیده‌اند.

در بخش دیگری از برترین جستجوها به رشد جستجوی برای سکس تراپی می‌رسیم. مانند مقاله «اسپنک تراپی» بسیاری از افراد به تازگی به سکس به عنوان نوعی تراپی نگاه می‌کنند. همچنین جستجو برای ماساژ تراپی، استاد آموزش سکس، سکس تراپ و مشاور شخصی آموزش سکس نیز افزایش داشته‌اند.

گزارش پورن هاب در مورد جستجوهای سکسی افراد

برترین کلمات سرچ شده:‌ انیمه‌های سکسی، همچنان پر طرفدار هستند

همچنان علاقه به هنتای (انیمیشن ژاپنی سکسی) در دنیا برترین جستجو را به خود اختصاص داده است اما جستجو برای لزبین، میلف و انال رشد داشته است. البته بیشترین میزان رشد متعلق به Femboy می‌باشد. پسرهایی که یا ترنس هستند یا استایل و آرایش دخترانه می‌کنند و بدن جذابی دارند و معمولا ساب‌میسیو یک پارتنر مرد هستند.

گزارش پورن هاب در مورد جستجوهای سکسی افراد

محبوب‌ترین پورن استارهای سال ۲۰۲۳

مثل سال قبل، Abella Danger همچنان محبوب‌ترین پورن استار سال است. یکی از دلایل اصلی محبوبیت او، بدن کاملا طبیعی و پستان‌های عمل نشده اوست. در یک سال اخیر نزدیک به ۱.۹ میلیارد بار ویدئوهای او را تماشا کرده‌اند.

پورن استاری که بیشترین رشد را داشته است Eliza Ibarra آمریکاییست که تبار لاتین دارد. با ۴۶ رتبه سعود به جایگاه بالایی رسیده است و او نیز دارای یک بدن عمل نشده است.

گزارش پورن هاب در مورد جستجوهای سکسی افراد

محبوب‌ترین ساعت تماشای پورن

برخلاف تصور عامه محبوب‌ترین زمان تماشای پورن صرفا نیمه شب یعنی ساعت ۱۲ نیست. از ساعت ۳ ظهر تا ۶ عصر نیز میل به تماشای پورن از میان‌گرین بیشتر می‌شود. همچنین روز دوشنبه که اولین روز کاری است بیشترین میزان تماشای پورن را به خود اختصاص داده است. احتمالا برای ایران شنبه باید روز محبوب تماشای پورن باشد!

گزارش پورن هاب در مورد جستجوهای سکسی افراد

سبک پورن مورد علاقه در کشورهای مختلف

در این نقشه سبک مورد علاقه هر کشور مشاهده می‌شود. در آمریکا و افریقا Ebony بسیار محبوب است. این سبک پورن به معنای رابطه یک فرد سیاه پوست با یک فرد سفید پوست است. همچنین علاقه به لزبین‌ها و رابطه انال در اروپا بسیار زیاد است.

امسال آماری از ایران منتشر نشده است اما با نظرسنجی که در صفحه اینستاگرام وبلاگ اونتاشگال گذاشته شد، بیشترین جستجوی کاربران در مورد «سکس ایرانی»، «هارد سکس»، «BDSM»، (فیت فتیش) و «تری سام»‌ بود. (این آمار صرفا از مخاطبین اکانت اینستاگرام است و بیانگر علاقه جامعه ایرانی نیست)

گزارش پورن هاب در مورد جستجوهای سکسی افراد

موضوعات پورن چقدر بیننده دارند؟

بر اساس این آمار، موضوعات مربوط به کره، ژاپن، بالغین، کارتون، پوشیدن کاستوم فیلم‌ها و انال بیشترین رشد را در این سال کسب کرده‌اند.

همچنین جستجو برای سینه‌های کوچک، افراد برنزه یا سبزه، سکس دابل دو مرد با یک خانم، هاردکور، کون گنده و کیر بزرگ بیشترین زمان تماشای پورن را به خود اختصاص داده‌اند. در مقابل پورن‌های مربوط به پا، مرد هیکلی، فیستینگ کمترین زمان تماشا را داشته‌اند.

گزارش پورن هاب در مورد جستجوهای سکسی افراد

علایق زنان در پورن در برابر مردان

خانم‌ها در یک سال اخیر مانند سال قبل بیشتر به دنبال جستجو برای پورن‌های لزبین، ژاپنی، تری‌سام و ایبانی بوده‌اند. البته علاقه به هنتای، پستان گنده و باندیج در خانم‌ها افزایش یافته است. در مقابل علاقه مردان به زنان بالغ، سکس انال، ترنس‌ها، و کیرهای بزرگ بیشتر شده است.

همچنین در نمودار بعدی می‌بینیم که پورن استارهای مرد مورد علاقه خانم‌ها، تماما پورن استارهای جامعه LGBT هستند. یعنی خانم‌ها در این سایت بیشتر به دنبال مردهای همجنسگرا بوده‌اند.

گزارش پورن هاب در مورد جستجوهای سکسی افراد
گزارش پورن هاب در مورد جستجوهای سکسی افراد

خانم‌های کدام کشور بیشتر پورن تماشا می‌کنند

خانم‌ها در فیلیپین بیشتر از مردان پورن تماشا می‌کنند! در کشورهای آمریکای لاتین مثل کلمبیا، آرژانتین، شیلی و حتی مکزیک میزان بازدید خانم‌ها و آقایان از محتوای پورن تقریبا برابر است. در نظر داشته باشید که این ناحیه آمریکا از نظر اقتصادی بسیار ضعیف است و همچنین به هات بودن در دنیا معروف هستند!

با توجه به آمار پورن‌هاب، تقریبا ۳۶ درصد زنان در دنیا پورن تماشا می‌کنند. در سال ۲۰۱۵ تقریبا ۲۴ درصد خانم‌ها پورن تماشا می‌کردند و این عدد برای ۲۰۲۳ به ۳۶ درصد رسیده است.

گزارش پورن هاب در مورد جستجوهای سکسی افراد
گزارش پورن هاب در مورد جستجوهای سکسی افراد

هر نسل چه نوع پورنی تماشا می‌کند؟

نسل زد و جوان به تماشای پوشیدن کاستوم واقعیت افزوده و روابط سه نفره دو خانم و یک مرد بیشتر علاقه دارد. پورن interactive یا تعاملی برای این نسل و نسل Y جذاب‌تر است. در این نوع پورن یک نوع تعامل و درخواست از پورن استار مطرح می‌شود و معمولا جلوی وبکم هستند و از آن‌ها خواسته می‌شود یک کار خاص انجام دهند.

نسل Y به تتو و روی پلی و مردان عضلانی علاقه دارد. همچنین پورن ترسن‌ها و سه نفره دو زن و یک مرد نیز برای آن‌ها جذاب است. به صورت کلی ۵۳ درصد بینندان محتوای پورن بین ۱۸ تا ۳۴ سال سن دارند. برای افراد زیر ۱۸ سال اطلاعاتی در دست نیست چرا که به صورت قانونی اجازه تماشای پورن را ندارند.

برای نسل میان‌سال، سکسی قیچی بین دو لزبین، قدیمی، انگشت کردن، استراپون یعنی کرده شدن یک مرد توسط یک زن با دیلدو، فیستینگ یعنی تا مچ دست فرو کردن، بوکاکی یعنی یک زن با چند مرد و ریختن آب روی صورت وی و سینه‌های کوچک بیشترین جذابیت را داشته است.

برای افراد مسن جذاب‌ترین پورن‌ها، سیگار کشیدن حین سکس، ترنس‌ها، جلق زدن، ماساژ،‌ زنان چاق سکسی و مردان بایسکشوال را شامل می‌شود. همانطور که می‌بینید ۱۵ درصد بینندان پورن افراد بالای ۵۵ سال هستند.

گزارش پورن هاب در مورد جستجوهای سکسی افراد
گزارش پورن هاب در مورد جستجوهای سکسی افراد

رابطه تکنولوژی و پورن

صنعت محتوای اروتیک و سکسی رشد و موفقیت خود را مدیون تکنولوژی است. در این نمودارها تغییرات تکنولوژی و دستگاه‌های بازدید نسب به سال قبل را مشاهده می‌کنید. اینکه چقدر تماشای پورن با گوشی بسیار زیاد شده است و ۹۱ درصد آمار را به خود اختصاص می‌دهد. البته کاربران با کنسول بازی خود نیز پورن تماشا می‌کنند و شما میزان رشد فروش پلی استیشن را مشاهده می‌نمایید!

گزارش پورن هاب در مورد جستجوهای سکسی افراد
گزارش پورن هاب در مورد جستجوهای سکسی افراد

سیستم عامل‌ها و مرورگرها بیانگر روحیات، شخصیت و حتی سبک زندگی بینندگان پورن است.

گزارش پورن هاب در مورد جستجوهای سکسی افراد
گزارش پورن هاب در مورد جستجوهای سکسی افراد

این گزارش بسیار زیاد است. برای مثال کاربران پورن‌هاب به کدام gameها علاقه دارند و به دنبال جستجوی شخصیت کدام بازی آنلاین می‌گردند. این گزارش را می‌توانید از این صفحه مطالعه کنید.
صنعت پورن همچنان در حال رشد است و فعالان حقوق مدنی به دنبال نظام‌مندی هرچه بیشتر آن هستند. بهترین کار شناخت درست این صنعت است.

اونتاشگال . دی ۱۴۰۲

نوشته‌های روزمره،‌ خاطرات و مطالب بیشتر از اونتاشگال را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

اینستاگرام وبلاگ . تلگرام . توییتر . اینستاگرام شخصی

حمایت مالی از وبلاگ اونتاشگال


پادکست اونتاشگال را از CastBoxApple PodcastSpotifyGoogle Podcast بشنوید.

بیان دیدگاه

این سایت برای کاهش هرزنامه‌ها از ضدهرزنامه استفاده می‌کند. در مورد نحوه پردازش داده‌های دیدگاه خود بیشتر بدانید.