راهنمای کنترل ارگاسم برای رسیدن به یک لذت فوق شدید

آیا فکر‌می کنید هرآنچه را که درباره خودارضایی است‌ می دانید؟ دوباره بیاندیشید! در ملاقات با آسا بیومی بنیان گذار سایت تیلر مچد، او می‌گوید: تجربه کردن برای یک زندگی جنسی سالم ضروری است، لذت بردن از خود بهترین راه برای کاوش چیزهایی است که برایتان تحریک کنننده‌اند و سکس را داغ‌تر می‌کنند. در ادامه روش‌هایی برای یادگرفتن کنترل ارگاسم، تمرین و هنر ترتیب دادن یک ارگاسم فوق شدید، را بخوانید.

این نوشته در دسته‌بندی مهارت قرار دارد. در موضوع مهارت به شما هرآنچه که در طول جلسه ارباب و برده لازم دارید تا یاد بگیرید و ماهرتر شوید، آموزش داده می‌شود. برخی از مقالات این دسته به سبک ترجمه آزاد هستند که ترجمه و در وبلاگ منتشر می‌شود. از دوست عزیزم ماتیلدا برای ترجمه، سپاسگزارم. اگر شما هم می‌خواهید در ترجمه‌های بعدی همراه باشید و یا پیشنهادی برای یادگیری دارید و حتی می‌توانید در تصویرسازی به ما کمک کنید، کافیست در صفحه تماس و همکاری پیام بدهید.

این مقاله در ژانویه ۲۰۲۰ در مجله Killing Kittens منتشر و در وبلاگ اونتاشگال به فارسی برگردانده شده است.

خودارضایی یک خانم و کنترل ارگاسم - ادجینگ

فکر کردن به خودارضایی با هدف راه معمولی ارگاسم برای کاهش سریع فشار جنسی خیلی آسان است. اما ممارست بر روی لذت‌تان چیزهای خیلی بیشتی برایتان دارد. در واقع وقتی که سرعتتان را کم می‌کنید تا سعادت ارگاسم را به روی خود بگشایید. به مقوله خودارضایی بیشتر با ذهنیتی براساس لذت بیاندیشید و کمتر نگاه ساده «تنها ارگاسم شدن» را داشته باشید. هنگامی که لحظه ارگاسم می‌رسد، هر مقدار بیشتر طولش دهید می‌تواند شدیدتر باشد.

ادجینگ یا کنترل ارگاسم چیست؟

یکی از روش‌های تجربه لذت با خودتان کنترل ارگاسم است. همچنین به آن موج سواری، تا قله رفتن یا به اصطلاح تا لب چشمه رفتن و تشنه برگشتن نیز‌ می‌گویند. این کار یعنی تمرین جلوگیری از ارگاسم شدن دقیقا هنگامی که نوک لبه آن قرار دارید انجام می‌شود.

به شخصه می‌توانم روی قدرت این کار قسم بخورم. این یک پروسه یادگیری است، اما اگر با صبر تمرین کنید، پاداش شما لذت و حس خیلی شدیدتری خواهد بود. کاملا سورپرایز خواهید شد!

کنترل ارگاسم برای هر کسی می‌تواند باشد!

برای افرادی که کیر دارند، رجوع به کنترل ارگاسم معمولا این است که انزال شدن آن‌ها در سکس بیشتر طول بکشد. اگر‌ می‌خواهید کل شب را به معاشقه بپردازید، ادجینگ اجازه می‌دهد در سطح بالایی از تحریک شدگی بمانید. تحریک شدن زیاد باعث می‌شود خانم‌ها گرم شوند و شانس ارگاسم شدنشان را بیشتر ‌می‌کند. یک برد برد دوطرفه!

بنابراین اگر گاهی حس ‌می‌کنید خودارضایی تنها راهی برای یک ارگاسم ساده است و بیشتر‌ می‌خواهید، در ادامه کنترل ارگاسم را به شما آموزش می‌دخم، چه آلت مردانه داشته باشید چه واژن زنانه!

خودارضایی یک مرد و کنترل ارگاسم - ادجینگ

چگونه کنترل ارگاسم را تمرین کنیم؟

  • به خودتان زمان بیشتری برای خودارضایی بدهید، در واقع این کار عجولانه نیست. باید با لذت و آرامش کامل انجام شود. احساستان را با کمی روغن سکسی بیشتر کنید، شاید کمی نورپردازی زیبا، با خودتان رومانتیک باشید!
  • هنگامی که دقیقا روی نوک قله قرار دارید و آماده ارگاسم، متوقف شوید یا از سرعت کارتان بکاهید. این امر ممکن است کمی ضدحال باشد اما به خاطر داشته باشید «ارگاسمی شدیدتر، ارگاسمی شدیدتر» این قانون جدید خودارضایی شماست!
  • حدودا ۳۰ ثانیه صبر کنید، اما با نفس‌های عمیق یا لمس نقاطی دیگر از بدن، تحریک شده بمانید. قسمت‌هایی از بدنتان را که معمولا هنگام خودارضایی نادیده گرفته می‌شوند به کار گیرید. اگر معمولا لمس محکمی دارید، این بار آرام تر خودتان را نوازش کنید. نوازش سینه‌ها فقط در خانم‌ها لذت بخش نیست. آقایان هم از آن لذت می‌برند.
  • افرادی که کیر دارند می‌توانند از روش «فشار» استفاده کنند. بدین صورت که هنگامی که به ارگاسم نزدیک هستید، حدودا ۳۰ ثانیه سر آلت خود را فشار دهید.
  • سپس کارتان را شدیتر از سر گیرید و پروسه‌ی آرام‌تر پیش رفتن و توقف را در لحظه قبل از ارگاسم تکرار کنید.
  • کسانی که کیر دارند ممکن است در این پروسه چند بار از حالت شق به خوابیده و سپس دوباره شق برگردند، این کاملا فوق العاده است.
  • اگر حس ‌می‌کنید اعصابتان خرد شده است، نفس بکشید، تنفس عمیق و اجازه دهید احساسات از بدنتان شسته شوند.
  • این پروسه را تا جایی که می‌ توانید تکرار کنید، حداقل ۳ یا ۴ بار باید انجامش دهید، اما مطمئنا هرچه بیشتر طولش بدهید، در انتها به نتیجه هیجان انگیزتری دست ‌می‌یابید.
  • در انتها هنگامی که خود را رها‌ می‌کنید، ارگاسم باید حسی خیلی قوی‌تر و تجربه‌ای کامل‌تر داشته باشد.

با روش کنترل ارگاسم، احتمالا با این که چقدر بیشتر ‌می‌توانید چیزی را حس کنید، خودتان را غافلگیر‌ می‌کنید. همچنین که این روشی فوق هات برای کشف تاثیر لمس‌های متفاوت روی بدن‌تان است. هنگام تنهایی با کمی صبوری این کار را تمرین کنید و من ضمانت‌ می‎کنم در سکس بعدی پارتنر شما برای لذت و هیجان بیشت و بیشتر، به شما التماس می‌کند.

پیشنهاد مطالعه: چرا خودارضایی نوعی سکس سالم است؟

کنترل ارگاسم روی ساب میسیو و پارتنر

یکی از روش‌های لذت‌بخش در رابطه ارباب و برده، کنترل ارگاسم اسلیو توسط ارباب است. این روش را هم مستر به خوبی می‌تواند انجام دهد هم میسترس. در کنترل کردن ارگاسم برده، اگر مرد بود، با برداشتن دست‌ها و فشار پا، جلوی ارگاسم او را بگیرید. می‌توانید آلت او را با چسب نیز ببندید تا درد بیشتری برای ارگاسم تحمل کند.

برای یک اسلیو دختر این روش راحت‌تر است. ضربه زدن به واژن، بازی با آن، و برداشتن انگشت یا آلت از درون آن و دوباره فرو کردن و دوباره کامل خارج کردن. همچنین بالا کشیدن شرت و فشار پارچه روی واژن و دوباره پایین کشیدن آن. به عنوان یک دامیننت و ارباب، به راحتی ارگاسم و لذت نهایی را به اسلیو خود تقدیم نکنید. او را به پرواز در بیاورید!

سعی کنید نگاه خود را به خودارضایی و لذت سکس تغییر دهید. سکس و ارگاسم یکی از پایه‌های آرامش روانی است. در صورتی که نمی‌توانید با یک پارتنر این نیاز اساسی خود را برآورده کنید، بهتر است خودارضایی کنید و چه عالی که آن را عالی و ماهرانه انجام دهید!

اونتاشگال . تیر ۱۳۹۹

نوشته‌های روزمره،‌ خاطرات و مطالب بیشتر از اونتاشگال را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

اینستاگرام وبلاگ . تلگرام . توییتر . اینستاگرام شخصی

حمایت مالی از وبلاگ اونتاشگال


پادکست اونتاشگال را از CastBoxApple PodcastSpotifyGoogle Podcast بشنوید.

2 دیدگاه برای «راهنمای کنترل ارگاسم برای رسیدن به یک لذت فوق شدید»

  1. کنترل رفتار و عادات برای علاقمندان به bdsm هردو گروه سلطه گر و سلطه پذیر قطعا دلچسب است؛ حال اگر این کنترل منتهی شود به نقاط حساس بدن لذت عجیبی دارد.
    (ادجینگ رو برای اولین بار حالت try not to cum امتحان کردم همراه با راهنمایی مسترم در فضای رابطه لانگ دیستنس و تبدیل شد به یکی از زیباترین مموری های زندگیم)
    تصور کنید درحال فتح قله ای هستید و 100 الی 150 متر با نوک قله فاصله دارید هرچه در راه رسیدن به قله بیشتر دچار چلنج بشید یقیناً فتحش لذت‌بخش تره.
    بنظرم حتی شده یکبار هم تجربش کنید چون به یادمون نی میشه.
    موندن درلحظات خماری و ولع رسیدن به اوج بی نهایت دلپذیره

    لایک

بیان دیدگاه

این سایت برای کاهش هرزنامه‌ها از ضدهرزنامه استفاده می‌کند. در مورد نحوه پردازش داده‌های دیدگاه خود بیشتر بدانید.