تفاوت‌های سکس خشن با BDSM

در برخورد با کسانی که تمایل به هیجانات بی دی اس ام دارند به نکته جالبی برخورد می‌کنم. زمانی که از سبک و نوع سکس مورد علاقه آن‌ها می‌پرسم با پاسخ «یک مقدار خشن یا خیلی خشن» مواجه می‌شوم. وقتی که منظور و مفهوم آن‌ها موشکفای می‌کنم متوجه می‌شوم که تفاوت بین هاردسکس و رابطه بی دی اس ام را نمی‌دانند. در واقع تصور بر این است که هر دو یکی هستند.

از آنجایی که خشونت و درد یکی از پایه‌های اصلی در رابطه ‌BDSM است، افزاد زیادی هارد سکس را با آن اشتباه می‌گیرند. به بیان بسیار ساده هارد سکس یک عمل جنسی با قدرت و انرژی زیاد است و طرفین از یک جایگاه برابر در آن برخوردار هستند. در حالی که رابطه ارباب و برده فراتر از سکس است. در این نوشته به بررسی برخی از مهم‌ترین تفاوت‌های HardSex و ‌BDSM می‌پردازیم.


لینک عضویت در کلاب اونتاشگال
لینک عضویت ۱۰۰ نفر جدید

تفاوت سکس خشن با سادومازوخیسم

تعریف ساده سکس خشن یا سخت

سکس یکی از هیجان‌انگیزترین و خاص‌ترین تجربه‌های بشری است. به میزان تنوعی که در غذا خوردن وجود دارد، شما می‌توانید در سکس نیز تنوع داشته باشید. به صورت بسیار ساده سکس یعنی ورود آلت مرد به درون آلت یک زن و این طبیعی‌ترین نوع رابطه جنسی در بین تمام موجودات زنده است. با این حال در بین انسان‌ها تنوع داشتن در سکس همیشه جذاب بوده است. برخی افراد سکس را در ساده‌ترین حالت یعنی صرفا دخول و انزال می‌بینند و برخی دیگر برای آن برنامه‌ریزی می‌کنند و تا چند ساعت به درازا می‌کشانند.

سکس خشن یا هارد در کنار ابتدایی‌ترین نوع رابطه جنسی یعنی دخول قرار می‌گیرد. سکس خشن یعنی دخول و رابطه جنسی همراه با قدرت و فشار بسیار زیاد به گونه‌ای که فرد مفعول توانایی زیادی برای مانوور دادن نداشته باشد و فرد فاعل از فاکتور قدرت و انرژی برای پیش برد آن استفاده کند. در سکس خشن افراد می‌توانند از کاندوم‌های تاخیری استفاده کنند و بدون توجه به ارگاسم شدن پارتنر، به کار خود ادامه دهند.

سکس خشن در زمره سکس‌های وانیلایی قرار میگیرد. واژه رابطه وانیلا از ابداعات جامعه BDSM است و برای شناسایی کسانی که به سادومازوخیسم گرایشی ندارد به کار می‌رود و هیچ برتری یا ضعفی نسبت به هیچ نوع گرایشی نیست! در سکس وانیلایی عمل جنسی و دخول اولویت دارد و در کنار آن از نوازش‌ها می‌توان استفاده کرد.

سکس خشن به BDSM نزدیک است

از اصول اصلی رابطه ‌BDSM نحوه تقسیم قدرت است. در این رابطه به خصوص در تخت، مستر و ارباب ۱۰۰٪ کنترل را در اختیار دارد و پارتنر با اختیار خود مطیع می‌شود و مسیر هدایت جلسه را به دیگری می‌سپارد. در سکس خشن تا حد زیادی چنین اتفاقی می‌افتد اما ممکن است پس از تلمبه‌های محکم، فرد مفعول شروع به هدایت سکس کند و با معاشقه پیش برود.

هرچند گستره و طیف رابطه BDSM بسیار زیاد است اما در بحث سکس و دخول تا حد زیادی به سکس خشن می‌تواند نزدیک باشد. در سکس ارباب و برده‌ای، ارباب مرد می‌تواند با ریتم‌های مختلفی اقدام به سکس کند حتی با آرام کردن تلمبه‌ها به دنبال کنترل ارگاسم برده باشد اما در سکس خشن هدف نمایش قدرت و فشار بیشتر است که اگر پارتنر به آن علاقه‌مند باشد، بدون شک به یک سکس لذت‌بخش تبدیل می‌شود.

در سکس خشن نمایش قدرت و درندگی نقش بسیار مهمی دارد. خلاقیت داشته باشید و با رفتارهای سکسی پارتنر خود را بیشتر تحریک کنید. کنترل سر موقع اورال یا ساک زدن، بسیار مهم است.

تفاوت سکس خشن با سادومازوخیسم

سکس خشن چه چیزهایی نیست

سکس خشن در واقع کارهایی مثل تجاوز نیست. منظور از تجاوز یعنی هر عمل جنسی که بدون رضایت یکی از طرفین باشد. اگر یکی از طرفین به رول پلی و نقش بازی کردن به شیوه تجاوز علاقه‌مند باشد، ماجرا متفاوت است. فرض کنید یک زوج آماده سکس خشن می‌شوند. خانم در این رابطه علاقه‌ای به آنال سکس ندارد اما مرد برای نشان دادن خشونت و قدرت در سکس به صورت ناگهانی به دنبال چنین کاری می‌رود با این تصور که در حال انجام Hard Sex است. این عمل نوعی تجاوز به حساب می‌آید نه سکس خشن!

سکس خشن لزوما از جانب مرد به زن داده نمی‌شود. یک زن می‌تواند هارد سکس کند و طرف مرد را در کنترل خود بگیرد. در این نوع سکس، زن از آلت مرد برای لذت بردن خود بیشترین استفاده را می‌کند و یا برای اورال سکس موهای او را هم‌زمان که سرش را به واژن خود فشار می‌دهد، با شدت و قدرت می‌کشد.

سکس خشن به معنای انجام ناگهانی عمل دخول نیست. یعنی بدون توجه به موقعیت مکانی، روانی و روحی طرف مقابل با او سکس کردن، سکس خشن به حساب نمی‌آید. برای نمونه سکس در خودرو در یک محل خارج از شهر، جز موارد جذاب برای افراد است اما انجام چنین کاری در حالی که پارتنر از آرامش روانی برخوردار نیست و به نوعی استرس زیادی دارد، سکس خشن نیست. البته این به شرطی است که طرف مقابل رضایتی از این بابت نداشته باشد.

تصور بر این است که مردان قوی هیکل و با آلت بزرگ صرفا می‌توانند هارد سکس کنند در حالی که این کاملا غلط است! هارد سکس به قدرت و درد لذت ربط دارد. یک نفر می‌تواند با یک آلت نرمال ۱۳ سانتی به خوبی تجربه یک هارد سکس را به پارتنر خود بدهد. همچنین در هاردسکس از دست‌ها می‌توان استفاده کرد و با فشار دادن واژن به خوبی به آن لذت داد.

هدف از شناخت انواع سبک‌های سکس، آشنایی بیشتر شما به گرایش‌ها و علاقه مختلف است. مهم این است شما از چه چیزی لذت می‌برید. بدون شک یک فرد وانیلا که از نحوه سکس خود با پارتنر خود نهایت رضایت را دارد می‌تواند آرامش بیشتری نسبت به فردی که به BDSM گرایش دارد اما با اصول آن به خوبی آشنا نیست، داشته باشد. سعی کنید احساسات و گرایش‌های خود را بشناسید و به خوبی با پارتنر خود از آن لذت ببرید.

اونتاشگال . مرداد ۱۳۹۹ . خرید تصویرسازی‌ها AlphaChanneling

نوشته‌های روزمره،‌ خاطرات و مطالب بیشتر از اونتاشگال را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

اینستاگرام وبلاگ . تلگرام . توییتر . اینستاگرام شخصی

حمایت مالی از وبلاگ اونتاشگال


پادکست اونتاشگال را از CastBoxApple PodcastSpotifyGoogle Podcast بشنوید.

بیان دیدگاه

این سایت برای کاهش هرزنامه‌ها از ضدهرزنامه استفاده می‌کند. در مورد نحوه پردازش داده‌های دیدگاه خود بیشتر بدانید.