راهنمای مردان برای ارسال عکس عریان و Nude

هیچ زمانی نسبت به الان برای حرفه‌ای بودن در هنر گرفتن سلفی‌های برهنه، مناسب نبوده است. از آنجایی که بسیاری از مردم در حال انجام وظیفه شهروندی‌شان و رعایت فاصله گذاری اجتماعی به منظور جلوگیری از شیوع کرونا هستند، نمی‌توان تاثیر آن را بر موضوعی در نظر نگرفت: همه به شدت حشری هستند و هر روز نیز از پیش از روز قبل حشری‌تر می‌شوند!

ما ایزوله شده و تنهاییم، با روز‌هایی که در خانه به کش و قوس دادن خودمان، مانند کویری بی پایان سپری می‌شوند. بازدید سایت‌های پورن بالا رفته و فروشگاه‌های لوازم سکسی فروش خوبی دارند، برنامه‌های تماس تصویری نیز به خوبی کار می‌کنند. نمی توانم این موضوع را تضمین کنم که قطعا همه بیش از قبل دلشان سکس می‌خواهد، اما واضح است که همه ما کمتر از آن برخورداریم. نیاز به ارتباطات، خصوصا ارتباطات سکسی انکار ناپذیر است. الان وقت Nude یا عکس عریان فرستادن است!

در این اینفوگرافیک به شما می‌آموزیم که چطور به بهترین و جذاب‌ترین شکل ممکن عکس Nude بفرستید. متن این اینفورگرافیک توسط دوست عزیزم ماتیلدا از سایت GQ ترجمه و در راستای مجموعه مقالات «سکس، چت» منتشر می‌شود. انتشار این اینفوگرافیک در هر رسانه‌ای به شرط عدم حذف لوگو و نام اونتاشگال آزاد است.


اینفوگرافیک ارسال عکس عریان

دانلود نسخه اصلی با کیفیت بالا مناسب برای چاپ

فرستادن عکس برهنه برای دیگران ترکیب جالبی از ریسک است، یعنی آسیب پذیری و صمیمیت جنسی – برخی از مهم‌ترین اجزای حشریت! اگر زمانی این کار تابو بود، امروزه دیگر عادی است. تحقیقی نشان داد که حدود یک سوم افراد زیر ۴۵ سال سابقه ارسال عکس نود را دارند و اگر این آمار در این دوران قرنطینه افزایش نیافته باشد واقعا جای تعجب دارد. کسانی که در این تحقیق شرکت کرده‌اند هرکدام یکی از طرفین یک چت سکسی بوده‌اند، اما چگونه باید از لاس زدن سکسی به نود گرفتن و نود فرستادن رسید؟ و چگونه می‌توانید از خودتان یک عکس هات بگیرید؟ اجازه دهید برخی از قانون‌ها را برای شما بگویم.

مقدمه چینی مهم‌ترین قسمت است

هرچقدر هم که رو در رو یا مجازی با شخصی صحبت می‌کنید، باز هم برهنه دیدن بدن شما برهنه دیدن شماست. بنابراین هیچوقت نباید شخصی را با عکس نود غافلگیر کنید مگر این که رابطه طولانی داشته باشید و مرتبا بدن برهنه خود را به یکدیگر نشان می‌دهید. باشه؟ علنا شما تنها برای کسی باید نود بفرستید که از شما درخواست کرده است، اما شما باید به همان گونه‌ای در زندگی واقعی نیز خواهید بود، سلفی‌هایی از کونتان یا عکس‌هایی در یک اتاق hot را آماده کنید.

پس می‌خواهید قبل از دیدن چیزی با گفتن حرف‌های سکسی تغییری ایجاد کنید. همچنین طبیعی است که قبل از فرستادن عکسی از او بخواهید که عکسش را برایتان بفرستد، اما اگر واقعا می‌خواهید که قبل از دریافت، ارسال کننده باشید، بدانید که این کار ظرافت زیادی می‌طلبد. کلید اصلی این کار پرسیدن این است که آیا طرفتان آمادگی دیدن چیزی را دارد. می‌توانید با جمله «من خیلی تحریک شدم، می‌تونم یه عکسی بفرستم؟» شروع کنید. یا می‌توانید کمی زیرک‌تر باشید، مثلا «خیلی دلم می‌خوادمی‌تونستم نشونت بدم چقد کیرم سفت شده» و اجازه دهید او مکالمه را ادامه داده و بپرسد.

این که شخصی برای شما نود بفرستد لزوما به این معنی نیست که انتظار دارد شما نیز بفرستید. همچنان قبل از جبران کردن باید به او آمادگی بدهید و مطمئنا، هرگز مجبور نیستید. پس برای ارسال و دریافت Nude یکدیگر را تحت فشار قرار ندهید.

کون‌ها هرگز شکست نمی خورند، اما برای برهنه شدن حق انتخاب دارید

کون همه جوره خوب به نظر می‌آید، پس از نشان دادن آن نترسید. همانگونه که کِلی می‌گوید: «من دیدن کون و ران افراد را دوست دارم. صادقانه بگویم آقایان به اندازه کافی کون خود را به ما نشان نمی‌دهند.» اگر فکر می‌کنید نمی‌توانید در زاویه درست قرار بگیرید از یک اینه استفاده کنید، یا روی شکم خود بخوابید و از بالای شانه عکس بگیرید.

اما از عکاسی از قسمت‌های سکسی نارایج‌تر بدنتان نترسید. نیکول ۲۵ ساله از شیکاگو می‌گوید: «من عاشق موی سینه‌ام، برای همین هم لاس زدن با کسی را شروع کردم که این موضوع را می‌دانست و بیشتر از آنکه از کیرش برایم عکس بفرستد، از بالاتنه خود می‌فرستاد.» خیلی از کسانی که می‌شناسم، عکس‌های با حالت تیشرت بالازده شده را بسیار می‌پسندند، مارینا ۲۳ ساله می‌گوید: «بهترین نودی که تا به حال دریافت کرده‌ام پسری بود که تیشرتش را با دندان‌هایش بالا گرفته و سینه و شکم و شرت خود را به نمایش گذاشته بود.»

لازم نیست عکس برهنه کامل بگیرید

متاسفانه همگی از پتانسیل خطر عکس‌های عریان آگاهیم. مطمئنا در یک دنیای ایده آل این مسئله که شخصی بدنی برهنه دارد مسئله اساسی نیست، اما واضح است که ما در چنین دنیایی زندگی نمی‌کنیم. پس برای ایجاد تعادل صورت و هرگونه تتوی شاخصی را از عکس خود کات کنید البته اگر می‌توانید و می‌خواهید این حد از احتیاط را داشته باشید. همچنین بدانید که برای سکسی بودن مجبور نیستید عکس کاملا برهنه از بدن خود بگیرید. در واقع حتی عکس‌هایی با لباس زیر اغلب هات‌تر از یک عکس کاملا برهنه ساده هستند. همانگونه که ماکسول ۳۳ ساله از شیکاگو می‌گوید: «اگر پسری لباس زیری سکسی بپوشد و با آن ژست بگیرد، بشدت عاشقش می‌شوم. عکس کیر نسبت به یک زیرپوش سکسی خوب هیچ چیزی ندارد.» از چیدمان هنرمندانه روتختی خود به گونه‌ای که قسمت‌هایی از بدنتان که مایل نیستید دیده نشود، نترسید. هنر نودهای سلفی در واقع نشان دادن این است که چه چیزی دارید، نه نشان دادن هرآنچه دارید!

نور مناسب 

متوجهم که این کار تولید فیلم با کیفیت بسیار بالا نیست، اما لطفا بدانید نورپردازی عاملی است که باعث می‌شود برخی از ما در سلفی‌ها «خیلی خوب» به نظر آمده و برخی مثل یک خانم عادی در حالت‌های دیگر به نظر بیاییم. استفن ۲۶ ساله از لس آنجلس می‌گوید:«دوست پسر من فیلترهایی روی نودهایش می‌گذارد و همیشه عکس‌هایش را در حد یک عکس عالی برایم ارتقا می‌دهد!»

احتمالا نورهای سقفی دوست خوبی نیستند. نورهای طبیعی، مثل آفتاب بعد از ظهر را مدنظر قرار دهید، یا اگر می‌خواهید عکس جالب‌تری بگیرید، از نور چراغ مطالعه استفاده کنید. نکته دیگر این که منبع نور همیشه باید در مقابل شما قرار بگیرد، نه پشت سرتان.

همچنین درباره موقعیت دوربین که خیلی مهم است، کلی ۳۵ ساله از سان فرانسیسکو می‌گوید: «پسرها اغلب از بالا و زاویه دید خود از کیرشان عکس می‌گیرند، چیزی که کمترین جذابیت را دارد.» او درست می‌گوید! گوشی باید همسطح سینه یا پایین‌تر باشد و هرچه با فاصله بیشتری از بدنتان قرار گیرد، بهتر است. ممکن است سخت به نظر برسد، اما تایمر‌های دوربین را برای همین گذاشته اند، همچنین در حال حاضر بعد از ظهرهایتان را چگونه می‌گذرانید؟ پس تلاش کنید.

این کار را بیش از حد جدی نگیرید – نتیجه معکوس دارد

لازم نیست در عکس‌ها گلبرگ رز سرخ روی تخت باشد یا بروید کنار ماشین عکس بگیرید (بهتر است بگویم هرگز این کار را انجام ندهید.) در واقع شیطون و لاس زن بودن مهمتر از زیادی جدی یا سلطه‌پذیر بودن است و احتمالا بیشتر به چشم می‌آید. حتی مجبور نیستید کارهای سکسی خاص و عجیبی انجام دهید.

اگر همچنان برای گرفتن یک بازخورد خوب در تلاشید، گاهی ضبط یک فیلم صمیمانه‌تر و طبیعی‌تر از عکس جلوه می‌کند. همانگونه که جینجر ۲۱ ساله از نیگارا به آن اشاره می‌کند: «یکبار شخصی ویدیویی از خودش در یک محوطه، بدون تیشرت، در حال ریختن غذا در بشقابش فرستاد و آن فیلم تقریبا مرا کشت.» جودی ۲۷ ساله از سیدنی نیز تاکید کرده و می‌گوید: «ویدیوهای گستاخانه مورد علاقه من هستند. وقتی که با کیرشان حرکتی می‌زنند… آه من می‌میرم.»

لازم نیست که در اینجا مثل یک مدل سکسی عکس و فیلم بگیرید. اینکار نباید به شکل اجبار یا تلاشی سخت به نظر آید. باید خودتان نیز از پروسه انجام دادنش لذت ببرید. ارسال نود برای دیگران باید باعث تحریک خودتان هم شود. سخت گیری بیش از حد خوب نیست.

هر مدلی که دوست دارید نود بفرستید اما خواهش می‌کنم این قول را به من بدهید: لطفا، لطفا، لطفا هرگز نود با جوراب، خصوصا جوراب سفید ساق بلند، نفرستید! تمام لذت و شهوت دیدن بدن شما آقای سکسی با دیدن جوراب سفید از بین می‌رود.

عکاسی یک هنر ویژه و خارق العاده است. با عکاسی شما می‌توانید بهترین خود را نمایش دهید. سعی کنید خلاق باشید و برای هیجان‌زده کردن کراش خود، بیشتر تلاش کنید. یک مرد بالغ در کنار کاندوم ذخیره، همیشه چند عکس Nude حرفه‌ای با خود آماده و همراه دارد!

اونتاشگال . مهر ۱۳۹۹

نوشته‌های روزمره،‌ خاطرات و مطالب بیشتر از اونتاشگال را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

اینستاگرام وبلاگ . تلگرام . توییتر . اینستاگرام شخصی

حمایت مالی از وبلاگ اونتاشگال


پادکست اونتاشگال را از CastBoxApple PodcastSpotifyGoogle Podcast بشنوید.

بیان دیدگاه

این سایت برای کاهش هرزنامه‌ها از ضدهرزنامه استفاده می‌کند. در مورد نحوه پردازش داده‌های دیدگاه خود بیشتر بدانید.