مصاحبه با ۴ خانم که سکس ضربدری را تجربه کرده‌اند

چهار خانم درباره آنکه سکس ضربدری چگونه رابطه‌شان را تحت تاثیر قرار داد صحبت می‌کنند. برای برخی از زوج‌ها سکس داشتن با شخصی غیر از همسر یا پارتنرشان غیرقابل درک است. فهمیدن آنکه «تبادل» – هنگامی که با زوجی دیگر سکس انجام می‌دهید یا با شخص جدیدی سکس می‌کنید – چگونه می‌تواند ستون‌های یک رابطه را محکم‌تر کند سخت است. اما چه باور کنید چه باور نکنید، این اتفاق رخ می‌دهد و تعداد زوج‌هایی که به این کار علاقه دارند بیشتر از چیزی است که فکرش را بکنید.

هرچند زمانی یک رابطه مستحکم‌تر می‌شود که دو طرف رضایت کامل برای انجام چنین سکسی داشته باشند و به اجبار دیگری به سکس ضربدری تن ندهند.

این مقاله با موضوع «کانال چهارم، صداقت» نوشته شده است. روابط چند نفره، تک پر بودن، خیانت کردن، هیزی، بی غیرتی، عشق خدایی، عشق بدون سکس و موارد این چنینی در میان آدم‌ها بیشتر دیده می‌شود. در گذشته نیز گرایش‌هایی مانند کاکولدیم یا بی‌غیرتی وجود داشت اما به صورت عمومی کسی چیزی نمی‌گفت. به واسطه اینترنت امروزه بیشتر در این مورد صحبت می‌شود و زوج‌ها با آن آشنایی دارند. از آنجایی که باور دارم ازدواج و رابطه داشتن به معنی محدودیت خودخواسته نیست، تصمیم گرفتم فعالیت موضوع جدید وبلاگ با عنوان «کانال چهارم، صداقت» را آغاز کنم.

مقاله فعلی به سبک ترجمه آزاد در وبلاگ منتشر می‌شود. نوشته‌های ترجمه آزاد با هدف بیان واقعیت‌ها از منابع معتبر ترجمه شده‌اند. از دوست عزیزم ماتیلدا برای ترجمه، سپاسگزارم. اگر شما هم می‌خواهید در ترجمه‌های بعدی همراه باشید و یا پیشنهادی برای یادیگری دارید و حتی می‌توانید در تصویرسازی به ما کمک کنید، کافیست در صفحه تماس و همکاری پیام بدهید.

این مقاله جون ۲۰۲۰در مجله SheKnows منتشر و در وبلاگ اونتاشگال به فارسی برگردانده شده است.

سکس گروهی و ضربدری و تبادل همسر

اگر تا بحال هرگز به سکس ضربدری – با همسر خود، شخص شناخت شده‌ای دیگر یا تنها آن دوست باحال با مزایا – فکر کرده‌اید، چیزهایی هستند که پیش از شروع آن، باید بدانید. در ادامه چهار زن حقایقی را درباره تجربیات شخصی خود از سکس ضربدری و چگونگی آن می‌گویند. به یاد داشته باشید که پیش از شیرجه رفتن در یک فعالیت جنسی جدید، شما و پارتنر خود باید درباره‌اش صحبت کنید و مطمئن شوید هر دو از نظر عاطفی و جسمانی آمادگی آن را دارید.

نیکول ۱۸ سال است با همسرش ازدواج کرده و آنها ۱۷ سال است سکس ضربدری دارند

چگونه وارد آن شدی: «من با این باور بزرگ شدم که برای هرشخصی تنها یک نفر وجود ندارد و ما می‌توانیم از سکس با افراد متعدد لذت ببریم، همچنین عقیده دارم که می‌توان بدون داشتن احساسات نسبت به شخصی با او سکس داشت. هنگامی که با همسرم آشنا شدم او می‌دانست من به روابط چند نفره علاقه‌مندم، بنابراین در اولین سالگرد دیدارمان تصمیم گرفتیم چیزهای بیشتری تجربه کنیم و به یک کلاب سکس ضربدری رفتیم.»

این موضوع چه تاثیری بر رابطه‌ات داشت: «این کار واقعا به ادامه یافتن رابطه ما کمک کرده است. همه تجربه‌ها صد درصد لذت بخش نبوده‌اند، بنابراین سعی کردیم با یکدیگر گفت‌وگو کنیم و حدود ارتباطمان را باز نگه داریم. هنگامی که با یکدیگر درباره سکس ضربدری صحبت کنید، صحبت کردن درباره سایر مسائل رابطه نیز راحت‌تر می‌شود.

پیشنهادت برای کسانی که به این رابطه علاقه‌مند هستند: «برای زوج‌هایی که در فکر داشتن چنین رابطه‌ای هستند، پیشنهاد می‌کنم پیش از شروع این کار رابطه خیلی خوبی با یکدیگر داشته باشید چون قرار نیست این نوع از سکس روابط خراب قبلی را بهبود بخشد، بلکه تنها آن‌ها را خراب‌تر می‌کند. همچنین باید قبل از شروع با همسر یا پارتنر خود صحبتی جدی داشته باشید. پیش از ورود به چنین موقعیتی قوانین و محدودیت‌های خود را بشناسید چون پس از آن اگر از قبل با پارتنر خود حرفی نزده باشید نمی‌توانید او را سرزنش کنید.»


جودی پنج سال پیش سکس ضربدری داشته و الان مجرد است. او به کارش به عنوان یک مربی سکس علاقه دارد و می‌گوید اگر به خاطر سکس ضربدری نبود، او جایگاه فعلی خود را نداشت

چگونه وارد این رابطه شدی: «من توسط همسر سابقم با سکس ضربدری آشنا شدم و البته نه به شیوه‌ای خوب. یک روز او فراموش کرد کامیپیوتر خود را خاموش کند و من سابقه سرچ او را چک کردم. سایت‌هایی را دیدم که با آن‌ها آشنا نبودم اما از چیزی که دیدم ترسیدم. چندوقت بعد او را با این مسئله مواجه کردم. برایم توضیح داد که سکس ضربدری چیست و من دانش خود را با خواندن هرچیزی که توانستم در این باره افزایش دادم. سپس به او گفتم که اگر از اول در این باره با من صحبت می‌کرد، می‌توانستم آن را بپذیرم.»

این موضوع چه تاثیری در رابطه‌ات داشت: «صادقانه بخواهم بگویم سکس ضربدری هیچ تاثیری روی رابطه ما نداشت و رابطه ما به دلایلی پایان یافت. سکس ضربدری شخصیت مرا به چیز بهتری تبدیل کرد. من اعتماد به نفس جنسی دارم که قبلا نداشتم. الان هم تنها با تبادل‌گرها! دیت می‌کنم چون این مردان خیلی باکلاس‌تر هستند و واقعا به بانوان احترام می‌گذارند.»

پیشنهادت برای کسانی که به این رابطه علاقه دارند: « اگر ازدواج شما متزلزل است، این کار را نکنید. این کار تنها همه چیز را بدتر می‌کند. اگر رابطه خوبی با یکدیگر دارید نیز آرام پبش بروید. یک قرار یا هر رویداد دیگری ترتیب دهید. زوج‌های ضربدری که من می‌شناسم ازدواج و رابطه فوق العاده‌ای دارند. به عنوان یک زن مجرد، شما بهترین مردان دنیا را ملاقات خواهید کرد، اما آرام پیش بروید و حواستان باشد احتیاط‌های عادی دیت کردن را رعایت کنید.»


سکس چند نفره

جولیا آلن، مدیر عامل  StovkingsVR، هنگامی که برای اولین بار به یک کلاب سکس ضربدی رفت ۲۴ ساله بود و الان ۲۵ سال است که سکس ضربدری دارد

چگونه وارد این رابطه شدی: «دوست پسرم فکر کرد امتحان کردن این کار می‌تواند جالب باشد. اولین شب بجز رقصیدن و حرف زدن با دیگران کار دیگری انجام ندادیم، اما خیلی هیجان انگیز بود و نمی‌توانستم برای برگشتن صبر کنم. چند ماه بعد هنگام تعطیلات سال نو، یک اتاق در هتلی رزرو کرده بودیم و چند نفر را نیز دعوت کردیم. خب… همه آمدند و پیش از آن که من بفهمم همه افراد اطرافم در حال سکس بودند. یک خانم دوست داشتنی می‌خواست با من و دوست پسرم بازی کند. من عاشق این کار بودم. عاشق تماشا کردن دوست پسرم با آن زن و عاشق این که دوست پسرم مرا با او تماشا کند و پس از آن هردوی ما در این تجربه غرق شدیم. من عاشق این بودم که بتوانم خارج از چهارچوب رابطه خود سکس داشته باشم.»

این مسئله چه تاثیری بر رابطه‌ات داشت: «من هرگز وسوسه نشده‌ام که با وجود اجازه، خارج از رابطه خود هوسرانی کنم. سکس ضربدری تمام نیاز‌های جنسی مرا رفع می‌کند. من واقعا حس می‌کنم این مسئله به ادامه هر رابطه‌ای کمک می‌کند. من سکس را به عنوان چیزی که تنها با شخص مورد علاقه خود داشته باشید نمی‌بینم. سکس نیازمند بازآفرینی است. فکر می‌کنم هر دوست پسری داشتم طرز فکرش مشابه من بوده. در این مسیر، درمقابل آدم‌های گوناگون زیادی از خود پرده برداشتم و تصمیم گرفتم سبک زندگی سکس ضربدری/خودنمایی/کینکی را به صورت فول تایم انتخاب کنم. فکر می‌کنم بتوانم بگویم سکس ضربدری رابطه و زندگی من را غنی کرده است.»

پیشنهادت برای کسانی که به این رابطه علاقه دارند: «احساس فشار نکنید. اکثر کسانی که به تازگی وارد این سبک از زندگی شده‌اند هنوز سکس کامل ندارند. آن‌ها دوست دارند تماشا کنند. در یک کلاب ضربدری، نه واقعا به معنی نه است. دفعات متععدی مردان یا زنان از من درخواست کرده اند و اگر دوست نداشتم نه گفته ام. شما می‌توانید هر فانتزی که به آن علاقه دارید را در این کلاب‌ها دنبال کنید. برای تازه کارها یک کلاب بزرگ و شلوغ با آدم‌های زیاد را پیشنهاد می‌کنم. افرادی به کلاب‌های ضربدری می‌روند که اگر خارج از کلاب آن ها را ببینید تا میلیون‌ها سال هم نمی‌توانید حدس بزنید چنین علایقی داشته باشند. حدود نود درصد افرادی که سکس ضربدری می‌کنند متاهل و بچه‌دار هستند و تنها می‌خواهند قدم زدن در سمت وحشی را با یکدیگر تجربه کنند.»


جسیکا دریک، یک سوپراستار پورن و مربی سکس تایید شده، پیش از آنکه وارد صنعت پورن شود سکس ضربدری دارد

چگونه وارد این رابطه شدی: «با توجه به سطح هریک از روابطم و محدودیت‌هایم با پارتنرهای متفاوتم، تجربیات متفاوتی داشتم. در ابتدا، هنگامی که جوانتر بودم، در بیان خواسته‌ها و نیاز هایم احساس ناهنجاری می‌کردم. تصورم از سکس گروهی چیزی مشابه آنچه بود که در تلویزیون یا پورن می‌بینید و فکر می‌کردم بیشتر بر لذت مردان تمرکز دارد.»

این مسئله چه تاثیری بر رابطه‌ات داشت: «حسادت جنسی هیچوقت مشکلی جدی برای من نبوده و تا هنگامی که نیازهام تامین شوند، از تماشای لذت پارتنرم با شخصی دیگر احساس امنیت کرده و تحریک می‌شوم. فکر می‌کنم اشتباهی که بسیاری از افراد مرتکب می‌شوند تظاهر کردن به آن است که سکس ضربدری تنها یک معنی دارد، اما این چیزی کاملا انعطاف پذیر در روابط است. برخی از صمیمی ترین و لذت بخش ترین روابط اخیر من به شکل «Soft swap» بوده‌اند، بدین معنی که من سکس را با پارتنر اصلی خود دارم و با مهمانان تنها لیسیدن و مالیدن.»

پیشنهادت برای کسانی که به این رابطه علاقه دارند چیست: «اگر می‌خواهید سکس ضربدری و مبادله را تجربه کنید، باید به سیستم ارزش‌های جنسی و باور‌های خود نگاهی بیاندازید. آن را با گونه ای که پارتنرتان چیزها را درک می‌کند مقایسه کنید و پیش از اقدام کردن گفتگویی صادقانه داشته باشید. علاوه بر این‌ها، اگر فکر می‌کنید که می‌خواهید بعد‌ها در زندگی خود چنین چیزی را امتحان کنید، نترسید! این کار ممکن است شما را دوباره بیدار کند و موج جنسی دومی به شما بدهد. هیچوقت دیر نیست. در این رابطه افرادی از تمام سنین، تمام انواع بدن و تمام رنگ‌ها هستند تا افرادی با ذهنیت مشابه خود را پیدا کنند.»


مثل همیشه به هیچ عنوان نباید پارتنر خود را مجبور به انجام یک فانتزی کنید. اگر نمی‌توانید بیخیال فانتزی خود شوید به جای تلاش برای فشار آوردن بهتر است از پارتنر خود جدا شوید و با کسی در رابطه باشید که علایق شما را می‌پسندد. سکس و روابط جنسی برای آرامش شما هستند نباید خود به یک علت برای فشار روانی تبدیل شوند!

اونتاشگال . آبان ۱۳۹۹ . تصاویر از عکاس آرژانتینی Federico Paleo

نوشته‌های روزمره،‌ خاطرات و مطالب بیشتر از اونتاشگال را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

اینستاگرام وبلاگ . تلگرام . توییتر . اینستاگرام شخصی

حمایت مالی از وبلاگ اونتاشگال


پادکست اونتاشگال را از CastBoxApple PodcastSpotifyGoogle Podcast بشنوید.

1 دیدگاه برای «مصاحبه با ۴ خانم که سکس ضربدری را تجربه کرده‌اند»

  1. عالی بود ،راستش من تازه با همسرم صحبت کردم که در حضور خودم با یه شخص مورد اعتماد که خود همسرم هم قبولش داشته باشه سکس کنه ،اگه راهنماییم کنید ممنونم .
    اینم بگم که من ۶سال هس ازدواج کردم و یه بچه دارم ،با خانمم هم قبل ازدواج رابطه داشتم و در جریا ن دوست پسر های قبلش هم بودم و مشکلی در اینمورد نداشتم ،یعنی کنار اومدم .متسکرم

    لایک

بیان دیدگاه

این سایت برای کاهش هرزنامه‌ها از ضدهرزنامه استفاده می‌کند. در مورد نحوه پردازش داده‌های دیدگاه خود بیشتر بدانید.