یک دامیننت انتظار دارد ساب‌میسیو این ۱۰ چیز را بداند

میسترس سیکا از ۱۰ چیزی که یک  دامیننت انتظار دارد که یک ساب میسیو بدون اینکه به او گفته شود بداند، صحبت می‌کند. چیزهای عمومی که حداقل اطلاعات و علایق یک ساب‌میسیو برای شروع یک رابطه سادومازوخیسم است. همچنین از لزوم نگاه برابر به یک ساب‌میسیو توسط دامیننت می‌گوید.


مقاله‌ای که مطالعه می‌کنید در دسته‌بندی آموزش رابطه ارباب و برده قرار دارد و در وبلاگ خانم سیکا انتشار یافته است. ترجمه توسط میترا انجام شده است و در وبلاگ اونتاشگال منتشر می‌گردد.

لینک عضویت در کلاب اونتاشگال
لینک عضویت ۱۰۰ نفر جدید

۱. دامیننت باید در اولویت باشد

شما نمی‌توانید دامیننت خود را در گوشه‌ای قرار دهید و زمانی که به او نیاز داشتید، بیرون بیاورید. حتی در مواقعی که فکر می‌کنید به او نیاز ندارید، او را در اولویت خود قرار دهید. زیرا حقیقت این است که، حتی در آن مواقع، شما ناخودآگاه به او نیاز دارید، فقط از آن آگاه نیستید.

۲. دامیننت دارای احساسات است

یک مستر یا میسترس نیز احساسات دارد و نیاز دارد که آنها را بپذیرید. اینترنت این کلیشه مسموم از فرد دامیننت را به عنوان یک چهره آرام، سرد و بی عاطفه معرفی کرده است که همیشه فقط مسئول و تابع خود است.

بسیاری از افراد ساب میسیو  با دیدن یک لحظه ضعف یا شک کردن دامیننت‌شان به خود، وحشت یا اشک ریختن او، تعجب میکنند در حالی که لازم است قبول کنید که دامیننت شما انسان است و به تلاشی که او برای قوی بودن و اعتماد به نفس در ۹۹٪ مواقع انجام می‌دهد، باید احترام بگذارید.

۳. بهتر از دیگران او را بشناسید

اگر دامیننت شما مشکلات عاطفی یا حتی مسئله‌ای بی اهمیت مانند یک روز بد در دفترکار داشته، بهتر است قبل از دوستانش آن را درک کنید. اگر علاقه‌ای به بیان ندارد، به او فشار نیاورید.

۴. به او اجازه دهید همه چیز را کنترل کند

این مسئولیت اوست. مسئولیت شما این است که اطاعت کنید. به او اجازه دهید شما را کنترل کند.

۵. از قوانین پیروی کنید

دامیننت شما قوانین، تکالیف، تشریفات و موارد دیگر مختلفی را برای یک هدف می‌سازد. این هدف ممکن است همیشه برای شما واضح نباشد. لزومی هم ندارد که شفاف باشد. به اینکه او می‌داند چه می‌کند اعتماد داشته باشید و این واقعیت را بپذیرید که هر روز تسلیم شدن در مقابل قوانین او، کار سختی است. اگر مایل به انجام این مسئله نیستید، پس باید کمی جستجو و ارزیابی کنید که گرایش شما واقعاً چقدر عمیق است.

۶. به یاد داشته باشید که او متعلق به شماست

این مسئله همیشه متقابل است. همانطور که او انتظار فداکاری، تعهد و وفاداری کامل شما را دارد، شما هم حق دارید که از او انتظار این موارد را داشته باشید همانطور که او باید هر روز آن چیزها را از شما دریافت کند، شما نیز باید هر روز آنها را از او دریافت کنید.

۶. از کاری که او برای شما انجام می دهد قدردانی کنید

شما باید قدردانی را به دامیننت خود نشان دهید. دامیننت بودن (مخصوصاً در یک رابطه روزمره و نه پراکنده) کار سختی است. به او ثابت کنید این که شما را لایق آن همه زحمت، مدیریت و انرژی می‌داند، چقدر برای شما ارزشمند است.

۸. در روابط BDSM مراقب شرایط مختلف باشید

آیا به عنوان ساب‌میسیو می‌توانید گاهی بداخلاق باشید؟ بله. دامیننتی که در مواقعی چنین چیزی را از فرمانبردار خود نمی‌پسندد، مشکلات اعتماد به نفس قابل توجهی دارد. اما راجع به رفتار طعنه آمیز یا به عمد برت باید بگوییم که ایده خوبی نیست. اصلا ایده خوبی نیست.

۹. به اندازه احترامی که می گیرید، احترام بگذارید.

اگر او، علیرغم اینکه رابطه شما از بیرون ممکن است وانیلا به نظر برسد، به شما نشان می دهد که برای شما بالاترین احترام را قائل است، پس این احترام را به او برگردانید. اگر به این نتیجه رسیدید که او برای شما احترام زیادی قائل نیست، ممکن است بخواهید رابطه خود را ارزیابی کنید و احتمالاً از آن بگذرید.

۱۰. مهمتر از همه، تسلیم بدون قید و شرط

او انتظار دارد که شما کامل و بدون قید و شرط تسلیم او باشید، به جز مواردی که شما دو نفر ازقبل، به صورت مساوی در مورد آنها مذاکره کرده‌اید. اما پس از پیشنهاد و ارائه اختیار خود به او، او حق و ادعای کامل را برای تمام امور شما دارد. شما نمی‌توانید تسلیم و مطیع شدن خود را به صورت انتخابی انجام دهید. شما نمی‌توانید فقط در موقعیت‌های ساده یا فقط وقتی که روی مود هستید تسلیم او شوید. هیچ مقیاس و اندازه‌ای برای اطاعت شما وجود ندارد. اگر نمی‌توانید صادقانه به خودتان بگویید که با تمام وجود همه چیز را قبول کرده‌اید، پس این واقعیت را بپذیرید که این به این معنی است که اصلاً در این بازی نیستید و عاقلانه تصمیم بگیرید که در مورد آن چه کاری انجام دهید.

نکات مورد توجه از نگاه میسترس سیکا

دامیننت‌ها و ساب‌میسیوها با هم برابرند. هیچ اما و اگری وجود ندارد. فقط به این دلیل که من دامیننت و مسئول هستم، این واقعیت را رد نمی‌کند که ساب‌میسیو من به عنوان یک شخصیت اجتماعی، با من برابر است. این موضوع مهمی در رابطه است، در رابطه سادومازوخیسم یا D/s به دو نوع آدم نیاز است تا یک رابطه D/s به درستی کار کند، یک Dominant و یک Submissive.

این فراتر از نیاز به یک دامیننت و یک ساب‌میسیو در یک رابطه D/s برای ایجاد برابری است. هر فردی در هر نوع رابطه‌ای که با هرکسی که با او در ارتباط هستید، دارای مجموعه‌ای از انتظارات، قوانین و اولویت‌ها است که ما در مورد یکدیگر می‌شناسیم. روابط BDSM هم تفاوتی ندارد.

این استدلال را زیاد شنیده‌ام که «من دامیننت هستم، بنابراین قوانین، انتظارات و اولویت‌ها را من مشخص می‌کنم». خب خوش به حال شما، اما آیا همه ما دامیننت‌ها این کار را نمی کنیم؟ بله، اما فقط احمق‌ها متوجه نمی‌شوند که ما فقط می‌توانیم این قوانین و انتظارات و اولویت‌ها را برای پارتنری تعیین کنیم که به عنوان یک انسان برابر، قوانین، درخواست‌ها و اولویت‌های خودش را دارد که به آن نیاز دارد. به همان اندازه که یک فرد دامیننت از یک ساب‌میسیو انتظار دارد که از قوانین، انتظارات و اولویت‌های خود پیروی کند، یک فرد دامیننت نیز باید مایل به انجام همین کار برای یک ساب‌میسیو باشد. هر دو طرف به این مورد در یک رابطه نیاز دارند. بله، ساب‌میسیو می‌خواهد قوانین و مجموعه‌ای از اولویت‌ها و انتظارات را برای او تعیین شود، اما آنها همچنین نیازهای خاص خود را دارند که یک دامیننت باید آنها را برطرف کند. قبل از اینکه در خود فرو رویم و فکر کنیم «بله آنها به ما نیاز دارند»، فراموش نکنیم که به همان اندازه که آنها به ما نیاز دارند، ما نیز به آنها نیازمندیم.

این درخواست و انتظارات است که دامیننت و ساب‌میسیو را برابر می‌کند. این خود واقعیت است که برای ایجاد یک رابطه D/s به یک شریک دامیننت و یک شریک ساب‌میسیو نیاز است که آنها را برابر می‌کند.

نصیحتی برای افراد دامیننت و ساب‌میسیو

اگر می‌خواهید شریک زندگی شما را خوشحال کند و هر کاری که می‌تواند برای پرورش شما انجام دهد؟ همیشه این مورد را رعایت کنید. دامیننت ها بیایید با حقیقت روبرو شویم، ما می‌خواهیم یک ساب‌میسیو تحت کنترل ما باشد، کسی باشیم که مورد توجه و تحسین قرار می‌گیرد، به او خدمت و مراقبت می‌شود، همانطور که ما می‌خواهیم از ما مراقبت شود.

اما چه چیزی ما را از افراد مطیع خود خاص‌تر می‌کند که نمی‌توانیم همین کار را انجام دهیم و با آنها به گونه‌ای رفتار کنیم که آنها را بالا ببرد و  به آنها را به همان اندازه که آنها باعث می‌شوند ما احساس خاص بودن کنیم، احساس خاص بودن بدهد؟

و جمله  «او عاشق ساک زدن است» مزخرف است. در حالی که برخی از موارد استثنا وجود دارد،  اما زنان طعم منی را به عنوان یک رژیم غذایی ثابت دوست ندارند و چیزهای دیگری به جز مکیدن مدام آلت شما در ذهن خود دارند.

البته این بدان معنا نیست که بخواهید آنها این کار را متوقف کنند. این بدان معنی است که آنچه آنها می‌خواهند و نیاز دارند به احتمال زیاد با آنچه شما می‌خواهید متفاوت است. این بدان معنا نیست که آنها هیچ علاقه‌ای یا حتی تمایلی برای جلب رضایت شما و برآورده کردن خواسته‌ها/نیازهای شما ندارند، بلکه در واقع به همان توجهی که به ما نشان می‌دهند متقابلا نیاز دارند.

ممکن است برخی از شما که این مقاله را می‌خوانید ، از خود بپرسید، خب چگونه همان توجهی که آنها به ما نشان می‌دهند را نشان دهم؟ پاسخ ساده است، از ساب میسیو خود بپرسید!

زمان کافی اختصاص دهید و هر چند وقت یک بار از آنها بپرسید که می خواهند چه کاری انجام دهند، یا حتی بهتر است سعی کنید پارتنر خود را آنقدر خوب بشناسید که مجبور نباشید بپرسید، و بدانید که چه باید بکنید.

ساب‌میسیوی که به جای موجودی پایین مرتبه با او به عنوان یک انسان برابر رفتار می‌شود، بیشتر مستعد این است که به اطمینان بیشتری به خود و جسارت بیشتری داشته باشد، بنابراین بهتر می‌تواند موقعیت‌هایی را که شما برای مراقبت از او حضور ندارید، مدیریت کند.

ممکن است برخی از شما تصور کنید که یک ساب‌میسیو نباید این گونه باشد. به نظر من وظیفه اصلی شما به عنوان یک دامیننت این است که بتوانید ساب‌میسیو خود را قوی‌تر و بهتر از زمانی که با شما آشنا شد به جامعه تحویل دهید تا در صورت لزوم بتواند به تنهایی روی پای خودش بایستد. به هر حال هیچ رابطه‌ای برای همیشه ماندگار نیست، حتی اگر مرگ را دلیل جدایی در نظر بگیرید، مطمئن شوید که ساب‌میسیو شما می‌تواند به وقت آن به تنهایی دوام بیاورد.

اونتاشگال . اسفند ۱۴۰۰

نوشته‌های روزمره،‌ خاطرات و مطالب بیشتر از اونتاشگال را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

اینستاگرام وبلاگ . تلگرام . توییتر . اینستاگرام شخصی

حمایت مالی از وبلاگ اونتاشگال


پادکست اونتاشگال را از CastBoxApple PodcastSpotifyGoogle Podcast بشنوید.

بیان دیدگاه

این سایت برای کاهش هرزنامه‌ها از ضدهرزنامه استفاده می‌کند. در مورد نحوه پردازش داده‌های دیدگاه خود بیشتر بدانید.