ویدئو: مصاحبه با یک میسترس و آشنایی با دنیای ارباب و برده

سوال در مورد دنیای سادومازوخیست یا BDSM همچنان وجود دارد و بسیاری به دنبال شناخت بیشتری از آن هستند. اما برای افرادی که به تازگی می‌خواهند با آن آشنا شوند، مکس توبین به سراغ میسترس کارینا در لیورپول رفت تا با دنیای روابط ارباب و برده بیشتر آشنا شوید.

در این ویدئو مکس برای اولین بار خود را در اختیار دامیننتریکس یعنی ارباب با جنسیت خانم، قرار می‌دهد و در ادامه از دلایل لذت بردن از درد در انسان‌ها در طول قرن‌ها می‌گوید.

این ویدئو توسط باتلر ترجمه و از وبلاگ اونتاشگال منتشر می‌شود. اگر مشکلی در پخش دارید، در reels اینستاگرام و یا کانال تلگرام تماشا کنید.


پژوهش‌های علمی در مورد رابطه ارباب و برده

چرا BDSM برای سلامت ذهنی مفید است؟

بسیاری از افراد پس از انجام بی دی اس ام، به یک آرامش خاص می‌رسند. دلیل این آرامش و سلامت روان پس از درد و لذتی عجیب چیست؟ چرا برخی از کسانی که در جامعه قدرتمند هستند، در خلوت به دنبال درد می‌روند؟

شناخت درست و واقعی رابطه ارباب و برده

برای کسانی که هیچ آگاهی ندارند رابطه ارباب و برده، نوعی تجاوز است! اما در واقع BDSM رابطه اعتماد و گفتگو است. در این مقاله به پاسخ سوال‌های خود در مورد این گرایش می‌رسید.

آیا در اولین قرار در مورد BDSM صحبت می‌کنید؟

سال ۲۰۱۹ در سایت Reddit سوال بالا رو از کاربران جامعه BDSM پرسیدم و همون‌طور که میشد حدس زد، پاسخ‌ها متنوع بود و با توجه به نوع فعالیت کاربران، فعالیت خوبی داشت. نگاهی به برخی جواب ها میندازیم. توضیحات خودم رو هم زیر هر نظر میدم.


نوشته‌های روزمره،‌ خاطرات و مطالب بیشتر از اونتاشگال را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

اینستاگرام وبلاگ . تلگرام . توییتر . اینستاگرام شخصی

حمایت مالی از وبلاگ اونتاشگال


پادکست اونتاشگال را از CastBoxApple PodcastSpotifyGoogle Podcast بشنوید.

بیان دیدگاه

این سایت برای کاهش هرزنامه‌ها از ضدهرزنامه استفاده می‌کند. در مورد نحوه پردازش داده‌های دیدگاه خود بیشتر بدانید.