آیا باید از میسترس‌ها ترسید؟ ارباب خانم کیست؟

هر بار که در گوگل واژه میسترس یا ارباب زن (Mistress) را جستجو می‌کنم، با تصاویر به شدت سادیسمی مواجه می‌شوم. در مقابل زمانی که به جستجوی واژه مستر یا ارباب مرد (Master) می‌پردازم، بیشتر تصاویر مردهای محکم و با محبتی را نشان می‌دهد. آیا واقعا میسترس‌ها خشن و ترسناک هستند یا سادیسم آنها بسیار زیاد است؟ اینطور بگویم که آیا میسترس‌ها دنبال شکنجه کردن و عذاب دادن اسلیو هستند و مسترها اینگونه نیستند؟

متاسفانه فیلم‌هایی هم که در فضای پورن ایران منتشر شده است، بیشتر نمایش دهنده چنین چیزیست اما این واقعیت ندارد. در این نوشته به بررسی تجربه‌های شخصی در ارتباط با دوستان میسترس می‌پردازم.


لینک عضویت در کلاب اونتاشگال
لینک عضویت ۱۰۰ نفر جدید

برای درک بهتر شخصیت میسترس و دامیننت، فیلم آقا و خانم اسمیت را تماشا کنید.
برای درک بهتر شخصیت میسترس و دامیننت، فیلم آقا و خانم اسمیت را تماشا کنید.

تقسیم قدرت در جوامع بشری

باید بپذیریم که در تعریف جوامع بشری، مردها نماد قدرت، سلطه و زور هستند و خانم‌ها نماد ضعف، تسلط و ظلم! هرچند به شدت تلاش می‌کنم تا این تعریف را تغییر دهیم و امیدوارم تا ۱۰۰ سال آینده واقعا به برابری بین زن و مرد در همه ابعاد برسیم، اما باید قبول کنیم در حال حاضر دنیا بر این پاشنه می‌چرخد.

بر مبنای همین دیدگاه، قانع کردن یک خانم به عنوان مرکز قدرت و تسلط، آسان نیست. قبلا در مقاله مردهای زن ذلیل اشاره کردم که جوامع بشری به راحتی چنین فردی را قبول نمی‌کنند. در یک رابطه مرد باید مرد باشد و پر قدرت! حتی اگر آن خانم دامیننت و کنترل کننده در خانواده و رابطه، از این وضعیت و ساب‌میسیو بودن همسرش راضی باشد، باز دیگران نمی‌توانند چنین چیزی را قبول کنند.

به همان میزان که مردان حق دارند در یک رابطه دامیننت باشند و اعمال قدرت کنند، چنین حقی برای خانم‌های دامیننت و میسترس محفوظ است و از بیان چنین گرایشی در رابطه نباید بترسند.

تجربه شخصی از برخورد با میسترس‌ها

در این ده سال دوستان میسترس و دامیننت خانم زیادی داشتم. با اطمینان می‌گویم که ۸۰ درصد دوستان میسترس من بیشتر شخصیتی دامیننت داشتند تا سادیست. بررسی‌های زیادی بر روی افراد سادیسمی انجام دادم و در دو مقاله به صورت کامل تفاوت بین سادیست و دامیننت را شرح دادم. چه مرد چه زن سادیسمی دچار مشکلات روحی است. دقت کنید هر کسی می‌تواند درصدی از سادیسم در وجود خود داشته باشد، در اینجا منظور کسانی است که بی دلیل هر کسی را اذیت می‌کنند و از این آزار دادن به خصوص در میان جمع، لذت می‌برند. این افراد در اولین مکالمه بدون اینکه شما را بشناسند، صرفا به خاطر گرایشی که دارد به شما توهین می‌کنند. حتما چنین مسترها و میسترس‌هایی را دیده‌اید که به خاطر برچسبی که بر روی خود می‌زنند، حق هر نوع توهین و بی احترامی به افراد دیگر را محفوظ می‌دانند!

نکته جالب در مورد خانم‌های دامیننت این است که ترسی از برخورد و مواجهه با چیزهای جدید ندارند. به راحتی ارتباط برقرار می‌کنند و به خوبی حریم طرف مقابل را حفظ و نشان می‌دهند. چنین میسترس‌هایی در ‌BDSM خشونت کافی را به خرج می‌دهند و لذتی که اسلیو به دنبال آن است را برآورده می‌کنند.

میسترس‌ها هم به خاطر قضاوتی که جامعه در مورد آن‌ها می‌کند، به راحتی در مورد گرایش و علایق خود صحبت نمی‌کنند. این وضعیت برای مردهای مستر کمتر است. به میسترس‌ها و خانم‌های دامیننت توصیه می‌کنم اگر رابطه‌ای که دارید جدی شد، بهتر است بدون قضاوت و ترس گرایش خود را به پارتنر بگویید.

میسترس بنفش و برده مرد

آیا به عنوان یک میسترس باید پول دریافت کنید؟

از این جهت که چنین موضوعی در جامعه بی‌دی‌اس‌ام ایران بسیار شایع شده است این موضوع را مطرح کردم. اصولا به کسی که در ازای اعطای لذت جنسی به شما، پول یا چیزی دریافت می‌کند، کارگر جنسی (Sex Worker) نامیده می‌شود. این کارگر جنسی یا به تعریف عام فاحشه (مرد یا زن) وظیفه دارد شما را آنگونه که دوست دارید به ارگاسم جنسی برساند. هم مستر مرد می‌تواند برای لذت دادن از شما پول دریافت کند هم میسترس. این موضوع کاملا بستگی به تعریف رابطه شما دارد.

مساله این نیست که در یک رابطه و رلیشن شما میسترس باشید و یا صرفا برای دریافت پول چنین رول و نقشی را بازی کنید، در هر حال موفقیت شما بستگی به میزان مهارت، هنر و علاقه به گرایش میسترس و دامیننت دارد. بدون شک مردهای ساب‌میسیو زیادی هستند که برای فرار از تنهایی به شما پناه می‌برند و درخواست رابطه دارند، پس بهتر است با آزمون‌های سخت و عجیب (نه کشنده یا کثیف کاری مثل مدفوع و این موارد) وفاداری آن‌ها را بیازمایید.

در صورتی که شما گرایشی ندارید و جز افرادی هستید که می‌خواهید نقش میسترس را بازی کنید، بهتر است سریع‌تر به این وضعیت پایان دهید. در رابطه اگر با التماس پارتنر برای میسترس شدن مواجه هستید، سعی کنید با او صادق باشید. اگر کسی از شما در درخواست سکس برای پول کرد و چنین گرایشی از شما خواست، توانایی خود را در انجام آن، بررسی کنید.

افرادی هستند که برای رسیدن به خواسته‌های مالی خود را میسترس معرفی می‌کنند. اعتماد کردن یا نکردن مخاطب و اسلیو به این افراد می‌تواند مهارت وی را نشان دهد. در BDSM هم مثل هر جامعه و گرایشی، افرادی به دنبال کلاه‌برداری و سواستفاده هستند. به خاطر چنین افرادی نباید به کل جامعه میسترس‌ها توهین کرد.

تبدیل شدن به یک میسترس ماهر و حرفه‌ای نیازمند عزت نفس، اعتماد به نفس، استقلال شخصیتی و مالی است. اول از همه باید به خوبی خود را بشناسید و گرایش دامیننت را درک کنید سپس یک اسلیو را به سلطه خود در بیارید.

میسترس و برده سویچ

چند نکته که میسترس‌ها باید رعایت کنند

تلاش کنید تا پورن را ملاک و منبع اصلی آموزش خود قرار ندهید. همچنین شکنجه بی دلیل و سادیسمی اسلیو و برده هیچ فایده‌ای ندارد. سعی کنید تا حد امکان به بیضه‌ها ضربه وارد نشود چرا که می‌تواند عواقب غیرقابل بازگشتی برای وی به وجود بیاورد. مردها نیز از ناحیه سینه حساس هستند و می‌توانید از این نقطه دردآور برای لذت بردن استفاده کنید.

بسته به علاقه شما، بیشتر مطالعه کنید. اگر تحقیر کردن برای شما لذت بخش است، در زمینه یادگیری روش‌های تحقیر بیشتر کار کنید. هرچند می‌دانم که بیشتر مقالات و نوشته‌ها برای مسترها هست تا میسترس‌ها و این کار را سخت‌تر می‌کند! برای تنبیه و درد سعی کنید معیارهای بهداشتی و پزشکی، ملاک شما باشد. کارهایی مثل مدفوع و ادرار و مجبور کردن اسلیو به خوردن آن ضرر زیادی به بدن وارد می‌کند. اگر اسلیو چنین چیزی را لیمیت می داند، به آن احترام بگذارید.

در پایان خطاب به ساب‌میسیو‌ها و اسلیو‌ها اینکه میسترس‌ها از نمایش قدرت و شکوه و جلوه ملکه بودن، لذت می‌برند. شما زمانی برای یک میسترس جذاب‌ترین فرد می‌شوید که به خوبی بندگی و عبادت را نشان دهید. بندگی که متعلق بودن شما به صاحب خود را ثابت می‌کند. از میسترس‌ها نترسید چرا که یک میسترس واقعی و کامل به راحتی و آسانی با شما خلوت نمی‌کند، اما بدانید اگر این کار را انجام دهند، بهترین لذت در انتظار شماست.

با بررسی که بین دوستان و نزدیکان انجام دادم به این نتیجه رسیدم که مردانی هستند که تحمل این استقلال و رفتار قدرت طلبانه و شخصیت بالای شمای میسترس و دامیننت را ندارند برای همین با واژه‌هایی مثل «وحشی و پاچه گیر» به دنبال تحقیر و خطاب کردن شما هستند. به آن‌ها اهمیت ندهید چرا که در تخیلات خود هر شب به چشیدن طعم چرم پاشنه بلند پاهای زیبای شما، فکر می‌کنند!

اونتاشگال . اسفند ۱۳۹۸

نوشته‌های روزمره،‌ خاطرات و مطالب بیشتر از اونتاشگال را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

اینستاگرام وبلاگ . تلگرام . توییتر . اینستاگرام شخصی

حمایت مالی از وبلاگ اونتاشگال


پادکست اونتاشگال را از CastBoxApple PodcastSpotifyGoogle Podcast بشنوید.

2 دیدگاه برای «آیا باید از میسترس‌ها ترسید؟ ارباب خانم کیست؟»

  1. ‏‎من خیلی کم دیدم کسانی را که این درک را از این حس داشته باشند، کاش تمام کسانی که گرایش دام یا ساب دارند این متنُ بخونند تا بفهمند، واقعا ممنونم که به شناخت بهتر حسم کمک میکنید🙏

    لایک

بیان دیدگاه

این سایت برای کاهش هرزنامه‌ها از ضدهرزنامه استفاده می‌کند. در مورد نحوه پردازش داده‌های دیدگاه خود بیشتر بدانید.