اینفوگرافیک نقاط مناسب برای اسپنک کردن

همه نکات آموزشی و مهم برای شروع اسپنک در مقاله «اسپنک را حرفه‌ای و سکسی انجام دهید» نوشته شده است.

اسپنک کردن یعنی زدن روی باسن یا به زبان ساده‌تر درکونی زدن! در گذشته این کار برای تنبیه کردن و نوعی تحقیر در جمع به کار می‌رفت. اما امروزه اسپنک بیشتر کاربرد سکسی و لذت بخش دارد.

در CastBox یا Apple Podcast بشنوید


لینک عضویت در کلاب اونتاشگال
لینک عضویت ۱۰۰ نفر جدید

یکی از دلایل اصلی لذت بخش بودن اسپنک، تجمع عصب‌ها در ناحیه باسن و کون است. همانطور که در مجموعه مقالات مربوط به لذت درد تا الان متوجه شدید، درد خودخواسته می‌تواند لذت بسیار زیادی به همراه داشته باشد. حال که دوست دارید اسپنک کنید یا حتی اسپنک شوید، نکات مهمی وجود دارد که باید آن‌ها را رعایت نمایید. در این اینفوگرافیک نکات مهم و لازم توضیح داده شده است. برای اسپنک کردن به آرامش اسلیو توجه کنید.

اینفوگرافیک آموزش اسپنک
اینفوگرافیک آموزش اسپنک

برای اسپنک کردن از دست، پدل، خط کش، شلاق و کمربند می‌توانید استفاده کنید. مراقب نواحی بالای باسن باشید. چرا که خطرناک هستند و ممکن است به کلیه‌ها و استخوان دنبالچه آسیب بزنید.

مطالعه بیشتر: مراقبت بعد از جلسه BDSM و نوازش برده چیست؟

این تصویر را سال ۱۳۹۵ برای آکادمی بی‌دی‌اس‌ام ترجمه کردم. نمی‌دانم چرا بسیاری از مسترها مایل هستند با یوزر و نام کاربری خود آن را منتشر کنند! استفاده از مطالب وبلاگ اونتاشگال با ذکر نام و تگ کردن، آزاد است.

اونتاشگال . اسفند ۱۳۹۸

نوشته‌های روزمره،‌ خاطرات و مطالب بیشتر از اونتاشگال را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

اینستاگرام وبلاگ . تلگرام . توییتر . اینستاگرام شخصی

حمایت مالی از وبلاگ اونتاشگال


پادکست اونتاشگال را از CastBoxApple PodcastSpotifyGoogle Podcast بشنوید.

7 دیدگاه برای «اینفوگرافیک نقاط مناسب برای اسپنک کردن»

  1. ببخشید فک نمی‌کنید این یه نوع بیماری هست و باید درمان بشه؟ اینکه مشی دوست داره تو رابطه درد بده یا درد بکشه یه مشکل روانی هست و باید درمان بشه. اقلا به چه حقی مرد باید همسرشو بزنه؟ رابطه باید برای هر دوطرف لذت بخش و آرامش بخش باشه نه دردآور. کسی که دردآور دوست داره لطفا بره پیش روانشناس و خودش رو درمان کنه. مازوخیسم و سادیسم چک بشه درایشون

    لایک

    1. سلام. پیشنهاد می‌کنم این مقالات را مطالعه کنید. پاسخ شما توسط روان‌شناسان و متخصصان و کتاب بزرگ و مهم DSM-5 داده شده است.

      افرادی که بی دی اس ام می‌کنند، سالم‌تر و شادترند
      https://untashgaal.com/2020/03/02/enjoy-bdsm/

      واقعیت‌هایی درباره گرایش ارباب و برده
      https://untashgaal.com/2020/03/13/bdsm-facts/

      چرا مغز شما عاشق درد است
      https://untashgaal.com/2020/05/23/love-pain/

      قضاوت‌ها مردان زن ذلیل را متوقف کنید
      https://untashgaal.com/2020/03/19/judging-submissive-men/

      تعریف کینک و راهنما برای تازه کارها
      https://untashgaal.com/2020/05/19/kink/

      تعریف کامل و جامع فتیش
      https://untashgaal.com/2020/06/04/fetish/

      موفق باشید.

      لایک

      1. رابطه بر مبنای دیدگاههای طرفین تنظیم میشه هر فردی سلیقه و خواستگاهی در روابط جنسی داره اینکه فردی به یک رفتار علاقه داشته باشه دلیل بر مشکل روانی نیست. اطلاعات حول محور سکس هر روز در حال آپدیت شدن هستش.به روز باشید لطفااا

        لایک

  2. با سلام خیلی متشکرم از مطلب بسیار خوبتان در مورد اسپنک ؛ من یکی شخصا بسیار مایلم در هنگام رابطه اسپنک شوم و از این امر بسیار لذت میبرم / هنگامیکه پارنتر من با دست به کونم میکوبد احساس و میل جنسی ام چند برابر میشود و اصولا هنگام رابطه به پارنترم توصیه و یاداوری میکنم که کتکم بزند نمیتوانم لذتی که از این امر میبرم را توصیف کنم . البته اوائل از این امر خوشم نمیامد ولی بمرور دیگه عادت کرده ام و اگر کتک در نخورم انگاری از سکس لذت نبرده ام.بازم ممنون از راهنمائي ها و مطالب بسیار خوبتان.

    لایک

  3. اصلا روانی نیس.من واقعا علاقه دارم و خیلی خیلی لذت بخشه بنظرم یه نعمت بزرگی هست چون گاهی هر چی هم ک بی حس و حوصله و سرد باشم کافیه چند تا در کونی بامزه و به جا و تنظیم شده بخورم دیگه حاضرم هر کاری بکنم

    لایک

بیان دیدگاه

این سایت برای کاهش هرزنامه‌ها از ضدهرزنامه استفاده می‌کند. در مورد نحوه پردازش داده‌های دیدگاه خود بیشتر بدانید.